Παρτ 23

2.4K 133 9
                                    

Άφησα την φωτογραφία και γύρισα και τον κοίταξα . Μου ήταν αδιανόητο το γεγονός ότι εγώ με τον Αλεξ ήμασταν κάποτε έτσι . Όλα αυτά που μου έλεγε άρχισα να τα θυμάμαι σιγά σιγά . Αλλά ταυτόχρονα υπάρχουν τόσα πολλά κενά ακόμα . Όπως το γιατί έγιναν όλα αυτά ; Και γιατί οι γονείς μου δεν με σταμάτησαν;

Δεν είναι και οι πιο αυστηροί γονείς που θα βρεις αλλά δεν είναι και τόσο άνετοι . Είμαι σίγουρη πως αν έκανα κάτι τέτοια θα με είχαν κλειδώσει στο δωμάτιο μου .

Σκέφτομαι να τους ρωτήσω για αυτό το θέμα .. μήπως είχα θέμα και δεν θυμάμαι ολόκληρο καλοκαίρι . Δεν θα έπρεπε να με ενοχλεί τόσο ένα καλοκαίρι , δηλαδή ένα 3μηνο στο σπίτι . Αλλά είναι το μοναδικό που δεν ήμουν ο εαυτός μου και δεν μπορώ να το θυμηθώ.

Και τυχαίνει να γνωρίζω και τον Αλεξ τον οποίο στην αρχή της χρονιάς δεν είχα ιδέα ποιος είναι .

Και πέρα από όλα αυτά σκέφτομαι να κάνω τα μαθήματα για αύριο .. αχ πρέπει να πάω σπίτι . « Ωραίο και το παραμύθι σου σήμερα Αλεξ αλλά εγώ πρέπει να πηγαίνω , έχω πολλά να κάνω και πολύ λίγο χρόνο μπροστά μου . Όποτε αν είναι θα με δεις αύριο στο σχολείο . » του είπα και απλά με κοίταξε με ένα στραβό χαμόγελο .

Ήρθε κοντά μου και με έσπρωξε στον τοίχο . « Μπορείς να μου πεις γιατί με κοιτάς έτσι; Κάθε φορά που νιώθεις άβολα τα μάτια σου γυαλίζουν και ο τρόπος που με κοιτάς απλά με ανάβει όλο και πιο πολύ . » δεν είχα καταλάβει για πιο πράγμα μιλούσε ..

Έβγαλε τα μαλλιά μου από το πρόσωπο μου και πήρα μια τούφα στο χέρι του και την μύρισε . « Λεβάντα , τίποτα δεν έχει αλλάξει » είπε και απλά προσπάθησα να τον σπρώξω αλλά ήταν πιο μυώδης φυσικά .

« Ηρέμησε . Δεν θα σου κάνω κακό » είπε και σήκωσε το πρόσωπο μου ώστε να τον κοιτάω καλύτερα . Πλησίασε και ήξερα τι θα συμβεί . Τα χείλη του ήρθαν σε επαφή με τα δικά μου .

Το χέρι του πήγε γύρω από την μέση μου και κόλλησε το σώμα μου με το δικό του .

Τα χέρια μου αυτομάτως πήγαν προς τον Λαιμό του και χάϊδευα απαλά το κεφάλι του . Είχα επιρροή πάνω του και το ήξερα .

Το χέρι του σιγά σιγά πήγαινε προς τα κάτω και χούφτωσε τον κωλο μου . Χασκογέλασα λίγο και αυτός απλά συνέχισε να με φιλάει .

Ήξερα ότι αν συνέχιζα για πολύ ακόμα θα κατέληγα στο κρεβάτι του . Έτσι απλά σταμάτησα και εκείνος με κοίταξε στα μάτια σαν κουτάβι.

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now