Παρτ 38

1.3K 67 8
                                    

Η Έλλη τράβηξε έναν τυπά και τον κοίταξε με ενα αυστηρό υφάκι , « τι γίνεται εδώ ;» Ρώτησε μιας και έπρεπε να επιβεβαιώσουμε ότι βρισκόμασταν σε party και όχι σε γύρισμα για τσόντες ...

« Πάρτυ είναι καλε , τι ; Δεν φαίνεται ;» Είπε και απλά έφυγε πριν προλάβει να πάρει απάντηση .

Μια παρέα ημίγυμνων κοριτσιών πέρασε δίπλα μου και με κοίταξε περίεργα , « Μάλλον νόμιζε ότι θα πήγαινε σε pool party καθηγητών και έβαλε τέτοιο μαγιό » ψυθίρισε μια κοπέλα καθώς μας προσπέρασε .

« Μάλλον νόμιζε ότι όσα λιγότερα θα φορούσε τοσο πιο πολύ θα γαμαγε αλλά που τέτοια τύχη » είπε η Έλλη σε εμένα αρκετά δυνατά ώστε να το άκουγαν και οι άλλες .

Εκείνες σταμάτησαν , μιλήσανε λίγο μεταξύ τους και ήρθανε μπροστά μας μέσα στο υφάκι όλες .

« Υπάρχει κάποιο πρόβλημα κορίτσια ;» Είπε η μια με σηκωμένο το φρύδι έως τα ουράνια .

« Αυτό θα ρώταγα και εγώ κυρία wanna be Khalifa , υπάρχει κάποια πουτσα που σας ανήκε και κλέψαμε ; Γιατί πολλή φορά πήρατε εσυ και οι φιλενάδες σου » είπε η Έλλη καθαρά νευριασμένη.

« Για άκου εδώ κούκλα , πριν σας ξεμαλλιάσω εσάς τις ξανθούλες , καλό θα ήταν να το βούλωνες εσυ και η φίλη σου γιατί δεν σας συμφέρει .» Είπε η μια από τις κοπελες στην παρέα .

Η αλήθεια είναι ότι δεν είχαμε όρεξη για τσαμπουκά αλλα οι τύπισσες το είχαν παρακάνει..

« Σκυλάκι του Αλεξ δεν ήσουν εσυ ? Αυτον δεν ψάχνεις και τώρα; » ειπε μια απευθυνόμενη σε εμενα.

« Μπορει να παραδεχτώ οτι εχω κυνηγήσει στην ζωη μου αγορι αλλα τουλαχιστον δεν κυνήγησα πουτσες..» ειπα κοιτώντας την στα ματια .

Χωρίς να ειπωθούν άλλα λόγια, μια απο την παρεα των κοριτσιών πετάχτηκε πανω στην Ελλη τραβώντας την απο τα μαλλια .

Η Έλλη είναι το μονο ατομο με το οποίο δεν μπλέκεις σε τσακωμούς. Ελπίζω να της γίνει μάθημα ..

Χωρίς πολλά πολλά η κοπελιά που πήδηξε πάνω της κατέληξε με μαυρισμένο μάτι στο πάτωμα και οι υπόλοιπες απλά έφυγαν ..

Δεν προλάβαμε καν καλά καλά να πάμε στο πάρτυ και είχαμε ήδη γίνει το επίκεντρο της προσοχής ..

Ο Αλεξ βρισκόταν στην γωνία της κεντρικής πισίνας με κάτι κοπελες τριγύρω του , κοίταγε επίμονα δεν μπορώ να πω , αν και δεν μπορούσα να σταματήσω να κοιτάω τις κοπέλες δίπλα του οι οποίες των φιλούσαν επίμονα ..

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now