« Μαρέσει αυτή η φωτογραφία , θα ήταν ακόμα καλύτερο αν θυμόσουνα πότε και που τραβηχτικέ .» Άρχισε να λέει και τον κοιτούσα σιωπηλά .
«Ήμασταν σε μια λίμνη , έκανε πολύ ζέστη εκείνη την ημέρα . Με είχες πάρει τηλέφωνο στης 3 το πρωί και μου έλεγες ότι έκανε πολύ ζέστη . Μόλις είχες τελειώσει δουλειά και ήρθα να σε πάρω . »
Περσινό καλοκαίρι ...
« Άλεξ ... έχω πεθάνει , ούτε τα πόδια μου δεν νιώθω . Μήπως μπορείς να έρθεις να με πάρεις ; Σκεφτόμουν μια βραδινή βόλτα στην θαλασσα » του είπα και μπορούσα να νιώσω το χαμόγελο του από το τηλέφωνο .
Ήταν η πρώτη φορά που τον παίρνω πρώτη τηλέφωνο . Και σίγουρα του αρέσει .
« Εντάξει , θα έρθω να σε πάρω εγώ » είπε και απλά έβαλα το κινητό στην κωλοτσεπη και άρχισα να μαζεύω τα πράγματα μου .
Έβαλα την στολή μου στην τσαντα , χαιρέτησα τον Μάριο και βγήκα εξω από το μαγαζί . Το μαυρο audi ήταν παρκαρισμένο στην απέναντι πλευρά .
Είδα το βλέμμα του μέσα από το αμάξι . Τα μάτια του ήταν λαμπερά και είχε ένα στραβό χαμόγελο στο πρόσωπο του .
Πήγα στο απέναντι πεζοδρόμιο και βγήκε από το αμάξι για να μου ανοίξει την πόρτα . « Μα τι Τζέντλεμαν » είπα και εκείνος απλά μπήκε μέσα και έβαλε την ζώνη του .
« Ζώνη » είπε και δεν τον πρόσεξα καν μέχρι που ένιωσα ένα χέρι να περνάει γύρω από το στήθος μου και να μου βάζει την ζώνη .
« Να με ακούς όταν σου μιλάω » είπε και έσφιξε επίτηδες λίγο πιο πολύ την ζώνη .
Ξεκίνησε το αμάξι και απλά όπως πάντα έβαλα λίγη μουσική από το ραδιόφωνο . Το αγαπημένο μου τραγούδι έπαιζε . Αχ τέλεια .
« I only call you when it's half past five The only time that I'll be by your side
I only love it when you touch me, not feel me
When I'm fucked up, that's the real me
When I'm fucked up, that's the real me, yeah
I only call you when it's half past five
The only time I'd ever call you mine .» Τραγούδια σιγανά και εκείνος κοιτούσε λίγο τα χείλη μου και μετά πάλι τον δρόμο .« i hope the time that I will call u mine will come» είπε με την βαριά του φωνή . Φαινόταν ότι είχε ξυπνήσει πριν λίγο . Ήταν πολύ καυτό δεν μπορώ να πω .
Ξαφνικά σταμάτησε το αμάξι και γύρισα να δω που βρισκόμαστε , είχαμε φτάσει στην λίμνη . Περίμενα θαλασσα αλλά δεν με χαλάει .
Βγήκε πρώτος και άνοιξε την πόρτα μου ώστε να βγω και εγώ . Ψυθίρισα ένα ευχαριστώ που νομίζω το άκουσε μιας και χαμογέλασε .
Προχώρησα και έκατσα κάτω σε ένα παγκάκι δίπλα από το νερό . « Βασικά ξέρεις τι; » είπα και έβγαλα την μπλούζα μου . Δεν είχα μαγιό αλλά δεν με ένοιαζε . Είχα σκάσει σήμερα και άξιζα λίγη χαλάρωση . « Πολύ άντεξα » είπα και έβγαλα και το τζιν .
Εκείνος θαύμαζε το κορμί μου το οποίο δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο αλλά πρώτη φορά το βλέπει . Έβγαλε την μπλούζα του και την φόρμα του και ήρθε δίπλα μου .
« Επιτέλους » είπε και βούτηξε με μιας . Σταγόνες από την λίμνη ήρθαν πάνω μου και μαζεύτηκα επειδή κρύωσα .
« Α όχι θα μπεις με την μια » είπε και με τράβηξε από το σουτιέν ώστε να μπω και να μην δει τίποτα .
Έπεσα μέσα στο νερό και ύστερα έβγαλα το κεφάλι μου στην επιφάνεια . Ήταν τόσο δροσερά . Αλλά ταυτόχρονα καιγόμουν από το πόσο καυτός και υπέροχος ήταν με τα βρεγμένα μαλλιά του .
« Κοιτάς κάτι που σου αρέσει;» Είπε και δάγκωσε το κάτω χείλος του ελαφρώς .
« Θα δείξει » είπα και απλά άρχισα να κολυμπάω προς τα βαθιά . Όσο πιο βαθιά τόσο και πιο κρύο το νερό . Οι μύες μου μαζεύτηκαν και ένιωθα επιτέλους ξεκούραστη .
Ένιωσα ξαφνικά ένα τράβηγμα στο πόδι και ούρλιαξα , μόλις γύρισα πίσω δυο μαλακα χείλη ενώθηκαν με τα δικά μου . Η γλώσσα του εισχώρησε μέσα στο στόμα μου . Η γεύση των χειλιών του ήταν υπέροχη .
Τα χέρια του ήταν γύρω από την μέση μου και πήγαιναν σταθερά με αργές κινήσεις προς τα κάτω ..
Έπιασε τον κωλο μου και με σήκωσε ακόμα πιο πάνω και τύλιξα τα πόδια μου γύρω από αυτόν . Ναι το παραδέχομαι , νιώθω κάτι για αυτόν .
Χαμογέλασα όταν σταμάτησε να με φιλάει και με κοίταξε στα μάτια .
« Δεν φαντάζεσαι ποσό το περίμενα αυτό» είπε και πήγε λίγο πιο πέρα να πάρει κάτι .
Έβγαλε από την τσέπη των παντελονιών του το κινητό του και μου ζήτησε να έρθω πιο κοντά . Με έπιασε από την μέση και με έφερε δίπλα του .
Αυτό αξίζει μια φωτογραφία .. είπε .
Παρόν ...
« Ώστε έτσι ...» είπα όταν μου εξηγούσε που την είχαμε βγάλει . Ήταν λες και το μυαλό μου έκανε φλας μπακ .
« Μα πως γίνεται να έκανα τόσα πολλά και οι γονείς μου να μην μου λέγανε τίποτα; » του είπα και έξυσε το κεφάλι του άβολα .
« Δεν σε ένοιαζε καν τι έκαναν οι γονείς σου .. » είπε και έμεινα με το στόμα ανοιχτό .
Άραγε τέτοιο κακομαθημένο ήμουν ...
ΟΥΦΦ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΤ 22 ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΟ 21 . Χαρούμενη ημέρα της γυναίκας btw 🌺❤️ . Ελπίζω να είναι πιο ενδιαφέρον αυτό το παρτ 🌺
YOU ARE READING
Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ
RomanceΕκείνο το καλοκαίρι γνώρισα έναν άνθρωπο που μου άλλαξε την ζωή. Έναν άνθρωπο που αγάπησα και ερωτεύτηκα με όλη μου την ψυχή . Πόσο δύσκολο θα είναι άραγε να τον ξανά ερωτευτώ από την αρχή ; Όλα αλλάζουν όταν ένα καλοκαίρι ένα ατύχημα φέρνει τα ανω...