Τελικά ειμαι ακόμη παρθένα. Φιου. Σηκώθηκα απο πανω του και εξυσα το σβέρκο μου. "Εμμ δεν ειναι αυτο που νομίζεις. Βασικά πες μου τι νομίζεις. " του ειπα γρήγορα και έκατσε να με κοιταει περίεργα.
"Τι νομιζεις οτι πιστεύω στις 10 το πρωι οταν μια κοπελα έρχεται ξαφνηκα πανω μου και με φιλάει και με ρωτάει τι νομιζω? " μου ειπε και εμ είχε απόλυτο δικιο.
"Σωστα. Εμμ αστο καληνύχτα-καλημερα. Αστο το γαμησα. " του ειπα και με κοιταξε γελοντας. "Εγω πάντως δεν σε γαμησα μην ανυσηχεις. "
Μου ειπε και κοκκινησα σαν ντομάτα. "Το κατάλαβα αυτο. " ειπα και απλα πηγα πανω να αλλάξω. Έβαλα λοιπον μια κοντή μαύρη μπλουζα και ενα σκούρο μπλε σορτς
Διπλωσα τα αλλα ρούχα και τα άφησα πανω απο το στρομενο κρεβατι. Κατεβηκα λοιπον μετα κάτω και η αλήθεια ειναι οτι εχω πεθάνει της πείνας. Αλλα δεν ξερω τι να φάω. Και δεν ξερω και αν εχει φαι η κουζίνα. Γιαυτό απλα πηγα κάτω και κοίταξα τον Αλεξ.
"Αλεξξξ" του ειπα αλλα αυτός είχε ηδη ξαπλώσει στον καναπέ και με έγραφε κανονικότητα. "Ρε Άλεξ πεινάω " του ειπα και γύρισε το κεφαλι του να με δει. "Άνοιξε το ψυγείο και πάρε οτι τραβά η όρεξη σου " μου ειπε και συνέχισε να κοιταει την τηλεοραση "
Καλααα αντε να δω τι εχει. Πηγα λοιπον στην κουζίνα και Άνοιξα το ψυγείο. Και όχι μαντεψτε ηταν αδειο. Τοτε ξαφνηκα ακούω τον Αλεξ να γελαει σαν φώκια.
"Πολυ αστείο. Πραγματικα " του ειπα και αυτός συνέχισε ακόμη να γελαει. Τοτε πηδηξα πανω στην κοιλιά του και αυτός έβγαλε ενα επιφώνημα πόνου. "Άκου καλα κύριε Αλεξουκο εμενα δεν με κοροϊδεύουν ποτε στο θέμα του φαγητού. Το καλό που σου θέλω να μου φέρεις φαι " του ειπα και χαχανιζε.
Κοίταξε τοτε εμενα στιγμιαια που καθόμουν κατά στην περιοχή του και ειπε "μα το πατάς το φαι" και εγω επειδή όπως ξερεται είμαι πολυ εξυπνη δεν κατάλαβα τι ευνοούσε και κοίταξα εκεί που κοιταγε και εμεινα να κοιταω εκεί επίμονα.
"Δεν θα το φας? " με ρώτησε και τοτε στροφαρε το μικρο πραγμα που εχω που αποκαλείται εγκεφαλος και σηκώθηκα με την μια απο πανω του. "Εισαι ηλίθιος " ειπα και άρχισα να ανεβαίνω τα σκαλιά.
Πηγα πανω και εκατσα στο κρεβατι κοιτοντας τον τοιχο αφου είχα ξεχάσει το τηλέφωνο μου κάτω. Αλλα μετά θυμηθηκα οτι δεν εχω κωδικό στο τηλ και άρχισα να τρέχω κάτω διότι Εμμ να μωρέ εγω ήθελα να βγάλω φωτο το σωμα μου πως ηταν και πως έγινε με εσώρουχα και αν τα δει θα πεθάνω.
YOU ARE READING
Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ
RomanceΕκείνο το καλοκαίρι γνώρισα έναν άνθρωπο που μου άλλαξε την ζωή. Έναν άνθρωπο που αγάπησα και ερωτεύτηκα με όλη μου την ψυχή . Πόσο δύσκολο θα είναι άραγε να τον ξανά ερωτευτώ από την αρχή ; Όλα αλλάζουν όταν ένα καλοκαίρι ένα ατύχημα φέρνει τα ανω...