παρτ 4

3.9K 179 12
                                    

Ερχότανε  ολο και πιο κοντα.. μεχρι που η αποσταση μας ηταν απλά μια αναπνοή .. εκεί που τα χείλη του πάνε να αγγίξουν τα δικά μου απλά απομακρύνθηκα.

Σηκωθηκα απο το κρεβατι νευριασμενη για την συμπεριφορα του και πηγα στο σαλονι .. Αυτος απο πισω με ακολουθούσε.

"Γιατι ?" μου ειπε αναφερόμενος στο γεγονός που δεν τον φίλησα, "Ετσι." του ειπα και τον ειδα να σηκώνει  το φρυδι του.
"Οπως ετσι δεν με φιλησες ετσι και σε διωχνω απο το  σπιτι μου . " ειπε και τον κοιταξα νευριασμενη και έκπληκτη. "Δεν θα σε παρακαλαω και ολας . Μπασταρδε." του ειπα και πηγα στο δωμάτιο να παρω τον γουντι .

Πηρα τον Γουντι και τα ρουχα μου ... ύστερα κατέβηκα κατω προς την εξώπορτα.Ανοιξα την πορτα και βγηκα εξω .

Έτρεχα στις 4 το πρωι στους δρομους ΜΟΝΗ ΜΟΥ οχι δεν καταλαβατε ΣΤΙΣ 4 Μ-Ο-Ν-Η Μ-Ο-ΥΥΥΥΥ!! πφφφ σε λιγο θα με δειτε στις ειδησεις .

Εφτασα ευτυχώς ΕΥΤΥΧΏΣ εξω απο το σπιτι μου που φαινεται δεν ηταν κανεις μεσα . Μπηκα μεσα και κοιταξα για σιγουριά τον χωρο ... ολα ηταν κομπλέ.

Ανεβηκα πανω στο δωματιο μου και εβαλα τον γουντι να κοιμηθει μαζι μου . Έκλεισα τα φωτα και κοιμήθηκααααα.Γ

------------------------------------------------------
7:32 ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΙ

Ανοιξα τα ματια μου χαρης το ξυπνητήρι που ειχε την αγαπημενη μου μουσικη ... και δεν με αφηνε να κοιμηθω. Κοιμηθηκα μονο ΜΟΝΟ 3 ωρες και νιωθω πτώμα .

Ο Γουντι κοιμόταν ακομα οποτε δεν ειχα σκοπο να τον ξυπνήσω.
Σηκωθηκα και έπλυνα τα δοντακια μου και χτένισα τα μαλλια μου . Πφφφ κατι ωραίο πρεπει να βαλω για σημεραααα η γενικός καθημερινά ....

Μετα απο 4 λεπτα βρηκα τι θα έβαζαααα.

Έβαλα  το καινούριο μου φούτερ και ενα απλο μαυρο τζιν με ενα σκίσιμο στο γόνατο. Οποτε ναι ήμουνα ετοιμη !

Εβαλα τα γυαλακια μου και πηρα την τσαντα μου και βγηκα με προορισμό το σχολείο .

Οταν βρεθηκα εξω απο το σχολείο πήρα μια βαθιά ανασα και μπηκα μεσα ... δεύτερη μερα στο σχολειο και ολα εχουν ήδη παει χάλια ....

Βγηκα στο προαύλιο και πηγα κοντα στην Ελλη... "Ελληηηηη " της ειπα και απο οτι φαινεται καποια δεν ειχε ξυπνήσει η μαλλον κοιμηθει καλα... "Τι θες."

Μου ειπα και την κοιταξα καλυτερα ουπςςς ηταν με ενα αγορι ουπς να φευγωωω απλα εφυγα απο εκει και πηγα στο κυλικείο...Μιαμ να δουμε τι θα φαμε !

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now