Παρτ 36

1.5K 70 5
                                    

Η διαδρομή ως συνήθως ήταν ήσυχη. Η χαλαρή μουσική ηχούσε στα αυτιά μου βάζοντας με για ύπνο. Τα έβλεπα όλα θολά από την νύστα μου. Απορούσα εάν και ο ίδιος νύσταζε ενώ οδηγούσε.

« Αντέχεις να συνεχίσεις ; » τον ρώτησα με χαμηλή φωνή .

« Άλλο λίγο έμεινε μέχρι το ξενοδοχείο μην ανησυχείς » είπε και εγώ απλά έκλεισα τα μάτια μου για να κοιμηθώ μέχρι να φτάσουμε στο ξενοδοχείο.

Άλλωστε το κάθισμα πίσω ήταν αρκετά μαλακό...

...

Δυνατοί ήχοι με τάραξαν και άνοιξα τα μάτια μου. Βρισκόμουν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου και προσπαθούσα να καταλάβω από που έρχεται αυτός ο ηχος και πως βρέθηκα εδώ .

Συνειδητοποίησα ότι κάποιος απλά χτυπούσε την πόρτα δυνατά .

Προσπάθησα να σηκωθώ αλλά ένα χέρι στην μέση μου το καθιστούσε αδύνατο .

Οταν γύρισα να δω ποιανού ήταν ταράχτηκα και σηκώθηκα απευθείας από το κρεβάτι . Θέλετε να μαντέψετε μήπως ποιανού ήταν;

Αν μαντέψατε του Άλεξ πέσατε εντελώς εξω . Διότι δεν γνωρίζω ούτε εγώ ποιος στο καλό είναι αυτός.

Στο κρεβάτι βρισκόταν ένας άγνωστος και η Έλλη.

Το χειρότερο σενάριο που μπορώ να φανταστω είναι το τρίο αυτήν την στιγμή .

Σηκώθηκα από τ κρεβάτι γεμάτη νεύρα με το γεγονός ότι κοιμήθηκα στο πλάι ενός ξένου γκόμενου της Έλλης .

Θα δει μετά αυτή .

« Ποιος; » ρώτησα πριν ανοίξω την πόρτα .

« Η Διευθύντρια είμαι καλε ! Θα ανοίξετε επιτέλους ;;! » ρώτησε και τρέχοντας πήδηξα στο κρεβάτι να ξυπνήσουν και τα δυο βλαμμένα . Διότι δεν θελω να φανταστω τι τιμωρία θα φάμε αν μας δει με αγόρι στο δωμάτιο .

« Όπως είσαι εξαφανίσου ! » είπα στον ξένο τυπά .

« Τι θες μωρε πρωί πρωί; » ρωτάει η Ελλη .

« Με εσένα θα πω δυο λογάκια αργότερα , τώρα άντε μάζεψε τον γκόμενο σου διότι περιμένει η διευθύντρια !»

Σηκώθηκε ταραγμένη και έπιασε τον τυπά από το μαλλί και τον έσυρε μέχρι την τουαλέτα .

« Αμέσως κυρίαα ψάχνω το κλειδί !» Είπα ενώ κλείδωμα την πόρτα της τουαλέτας.

Άνοιξα την πόρτα του δωματίου και η κυρία με κοίταξε περίεργα .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now