Παρτ 15

2.7K 142 29
                                    

Όταν άνοιξε η πόρτα ήταν απλά μια ηλίθια που έχω στην Τάξη . Α καλά.

Ο Αλεξ χαμογέλασε ειρωνικά και απλά έφυγε από την τάξη . ΓΟΥΟΥ . Όλη την εβδομάδα τώρα είμαι ελεύθερη . Ουφ ΤΕΛΕΙΑ .

Αυτό σημαίνει ότι μπορώ να βάζω ότι θελω και  τα αγόρια να μην με ενοχλούν . Επιτέλους . Αυτό σημαίνει ψώνια . ΦΑΚ ΓΙΕΣ .

....

Αφού έκανα ένα μπάνιο πήρα κάτι λεφτά και ήμουν έτοιμη να πάω στο μαλλ .

Πήρα τηλέφωνο την Ελλη και τώρα αυτήν περιμένω με ένα ταξί εξω από το σπίτι της .

«Έλα μωρή 100 ώρες να πούμε . » της είπα και απλά ρολαρε τα μάτια της .  « Ναι σορρυ και όλας» της είπα και απλά μπήκε μέσα στο ταξί .

«Ρε εσυ Έλενα να σου πω . Πως και σε έπιασε να πάμε μαλλ αρχές βδομάδας να πούμε ; » χμμ γουελ τι της λέμε τώρα ;

«Απλά αυτή την εβδομάδα θελω να ντυθώ πιο ωραία ; Ξέρεις όπως ντύνεσαι ΠΕΡΙΠΟΥ και εσυ . Βασικά εσυ μόνο δεν ντύνεσαι » της είπα και είχαμε πεθάνει στα γέλια και οι 2 .

«Άσε ρε που εσυ δεν αφήνεις δέρμα να το δει ο ήλιος . » μου είπε και απλά την εσπρωξα και γέλαγε το βόδι .

Αφού μας άφησε το ταξί είμασταν έτοιμες . Για . Ψώνια.

...

« ΑΥΤΟ ΕΛΛΗ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΤΙΕΝ ΟΧΙ ΜΠΛΟΥΖΑ » της έλεγα και αυτή απλά γέλαγε . « Καλά δεν βλέπεις στο ινστα όλες αυτές που τα φοράνε αυτά ; Αι μωρή Απλά φόρεσε το .»

Οχου .. αυτή δεν με ντύνει με γδύνει πραγματικά .

Δείτε :

Αυτό είναι εσώρουχο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αυτό είναι εσώρουχο . Πραγματικά .

Αλλά ναι ίσως το βάλω Αύριο ...

Ανυπομονώ η αλήθεια είναι .

Χαχ .

Μετά φυσικά και μπήκαμε να πάρουμε σουτιέν ... λέει ότι τα δικά μου είναι πολύ coverage . Απορώ αν καταλαβαίνει τι λέει .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now