Το ξυπνητήρι δεν άργησε να χτυπήσει και ήταν Τετάρτη. Δεν ξέρω γιατί αλλά η Τετάρτη είναι η πιο ουδέτερη μέρα . Είναι δυο μέρες μακριά από την Δευτερα και δυο μέρες μακριά από την Παρασκευή .
Συνήθως τις Τετάρτες έχω το χειρότερο πρόγραμμα .. δεν το συνέχισα πολύ και απλά σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα να ετοιμαστώ.
Σήκωσα και την τσάντα μου και άνοιξα την εξώπορτα για να φύγω . Είχα αργήσει και φοβόμουν ότι δεν θα προλάβαινα την πρώτη ώρα ...
Πήγα να τρέξω αλλά κάτι μπροστά μου μου έκοψε την φορά . Ήταν το αμάξι του Άλεξ . Τι στο καλό κάνει εδώ ;
«Ήρθες να με εκνευρίσεις πρωι πρωί;;» Του είπα και εκείνος έδειχνε θυμωμένος . « Δεν βλέπεις ότι ήρθα να σε πάω σχολείο ; » είπε θυμωμένος και με τράβηξε από το χέρι .
« Εσυ μήπως ξέχασες ότι δεν είσαι ο πατέρας μου για να με νταντέβεις και να με πηγαίνεις σχολείο; » είπα και τραβήχτηκα μακριά του .
« Δεν σου φαίνεται τίποτε αρκετό » είπε και μπήκε μέσα στο αμάξι . « Όχι καλε μου , δεν είμαι εγώ κανένα παιχνίδι σου να μου λες μπες στο αμάξι !»
Φυσικά και δεν μου έδωσε σημασία και απλά γκάζωσε και έφυγε .
Τώρα σίγουρα θα αργήσω για το σχολείο αλλά τουλάχιστον ικανοποίησα το ΕΓΩ μου . Ακούγεται πολύ λάθος αλλά που και που καλό είναι να το ικανοποιούμε .
Ξεκίνησα τρεχάλα για το σχολείο μπας και προλάβω την δεύτερη ώρα τουλάχιστον .
Φυσικά αφού έφτασα στην πύλη είδα το αμάξι του Αλεξ . Και όχι μαντέψτε τι έκανε ο μαλακας . Ήταν πάνω στο αμάξι του με κάτι γκόμενες . Βλέπεις Αλεξ να ένας καλός λόγος που δεν ήρθα μαζί σου .
Σιγά μην με έπαιρνες στα σοβαρά . Έστω για μια φορά . Αλλά πλέον σε ξέρω , έτσι είσαι . Σεξ , λεφτά και παιχνίδι . Το παιχνίδι σε αυτήν την περίσταση είμαι εγώ .
Και όσο για το παρελθόν που είχα μαζί του , δεν είναι τίποτε παραπάνω από αναμνήσεις . Που ίσα ίσα τις θυμάμαι .
Μπήκα μέσα στην τάξη μου βιάστηκα μιας και δεν είχα καμία απολύτως όρεξη να ασχοληθώ με τον Αλεξ .
Η τάξη ήταν άδεια μιας και όλοι είχαν βγει για διάλειμμα και εγώ είχα χάσει την 1η ώρα .
Άνοιξα το βιβλίο της φυσικής και περίμενα την Ελλη να έρθει μιας και είχαμε μαζί μαθημα σήμερα .
Μπορούσα να νιώσω την παρουσία των παιδιών να μπαίνουν στην τάξη αλλά δεν έδωσα σημασία , απλά συνέχισα να διαβάζω .
YOU ARE READING
Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ
RomanceΕκείνο το καλοκαίρι γνώρισα έναν άνθρωπο που μου άλλαξε την ζωή. Έναν άνθρωπο που αγάπησα και ερωτεύτηκα με όλη μου την ψυχή . Πόσο δύσκολο θα είναι άραγε να τον ξανά ερωτευτώ από την αρχή ; Όλα αλλάζουν όταν ένα καλοκαίρι ένα ατύχημα φέρνει τα ανω...