Τα πόδια των μαθητών κουνιόντουσαν και έτρεμαν με μανία καθώς σήμερα δίναμε το τελευταίο μάθημα και αυτό που μας περίμενε μπροστά ήταν η ελευθερία.
το κουδούνι που σήμανε την λήξη του χρόνου χτύπησε και όλοι σηκωθήκαμε από την αίθουσα για να παραδώσουμε τα γραπτά και να απολαύσουμε αυτό το καταπληκτικό καλοκαίρι .. το τελευταίο καλοκαίρι πριν την ενηλικίωση ..
Η ενηλικίωση είναι κάτι που πάντα περιμέναμε ως μικροί αλλά κάτι που απεχθανόντουσαν πάντα οι μεγάλοι . Πάντα θυμάμαι τους μεγαλύτερους μου να μου λένε πως δεν χρειάζεται να βιάζομαι να μεγαλώσω. Τα καλύτερα χρόνια είναι αυτά που η φαντασία θριαμβεύει και η χαρά βρίσκεται στα κρίμα πράγματα.
Βγήκαμε από τις αίθουσες και εξω είδα κάτι που είχα χρόνια να δω. Τα παιδιά να παίζουν νερό-μπουγέλο. Πάντα παίζαμε στο γυμνάσιο αλλά δεν περίμενα να το δω και σήμερα . Στο πρόσωπο μου σχηματίστηκε ένα χαμόγελο και άρχισα να πετάω νερά από το μπουκάλι μου σε όποιον έβρισκα μπροστά μου.
Αφού το έκανα αυτό βρέθηκα μετά από λίγο σε μια γωνία να ειμαι μουσκεμα από πάνω μέχρι κάτω. Μερικοί είχανε φέρει και νεροπίστολα.
Καθώς γελούσα και προσπαθούσα να στεγνώσω την μπλούζα μου τα μάτια μου βρέθηκαν στην έξοδο του σχολείου όπου βρισκότανε ο Άλεξ .
Τον κοίταξα φευγαλέα και μετά προσπαθούσα να βρω την Έλλη.
« Ελααα δωωω » την άκουσα να λέει καθώς έτρεξε στην αγκαλιά μου.
« Τελείωσε το μαρτύριο επιτέλους » μου είπε καθώς ξεκόλλησε από πάνω μου.
« Καλε όλο νερά είσαι εσυ τι έγινε εδώ εξω» είπε και πριν προλάβω να εξηγήσω πολλά ο Αλεξ της είχε ρίξει ολόκληρο το νερό από το μπουκαλι που κρατούσε .
Η Έλλη για να μην πολυλογώ είχα γίνει μουσκεμα ..
« ΡΕ ΗΛΙΘΙΟ ΩΝ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;! » είπε η Ελλη καθώς τον κυνηγούσε από πίσω.
Εκείνη την στιγμή βρέθηκε μπροστά μου ένα παιδι από το 15μελες του σχολείου με κάτι χαρτιά στο χέρι.
« Ορίστε, αυτό είναι για το τελευταίο και αποχαιρετιστήριο πάρτυ της χρόνιας ως παιδιά 3ης λυκείου. Ελπίζω να έρθεις γιατί θα παιχτεί μπόλικο ποτό και πράγμα » είπε και απλώς του χαμογέλασα στραβά.
« Α το πήρες και εσυ ; » μου είπε η Ελλη .
« Ναι αλλά δεν ξέρω αν με ψήνει να πάω για να ειμαι ειλικρινής » της είπα και απλά με έσπρωξε παιχνιδιάρικα.
YOU ARE READING
Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ
RomanceΕκείνο το καλοκαίρι γνώρισα έναν άνθρωπο που μου άλλαξε την ζωή. Έναν άνθρωπο που αγάπησα και ερωτεύτηκα με όλη μου την ψυχή . Πόσο δύσκολο θα είναι άραγε να τον ξανά ερωτευτώ από την αρχή ; Όλα αλλάζουν όταν ένα καλοκαίρι ένα ατύχημα φέρνει τα ανω...