Παρτ 44

942 39 9
                                    

« Τι ...; » είπα και γύρισα να δω τον Αλεξ .

Δεν είχα ιδέα τι έπρεπε να νιώσω εκείνη την στιγμή.

« Δεν σε αφήνω ποτέ ξανά να είσαι με την κόρη μου , μια φορά γίνονται αυτά τα λάθη . Δεν πήρες το μαθημα σου από τότε που έπαθε το ατύχημα ; Τόσο πολύ θέλεις να μας καταστρέψεις ξανά σαν οικογένεια Αλεξ; Πήγα την κόρη μου σε άλλο σχολείο για να γλυτώσει απο εσένα και εσυ είσαι πάλι μπλεγμένος στα πόδια μας . Εξαφανίσου . » είπε η μητέρα μου και ο Αλεξ φάνηκε να νευριάζει .

« Το ξέρετε πολύ καλά ότι εγώ δεν θα έβλαπτα ποτέ την κόρη σας σκόπιμα . Μην μου μιλάτε σαν να είμαι κάποιο τέρας . » είπε καθώς έσφιγγε τα δόντια του .

« Δεν έχω να συζητήσω τίποτα άλλο μαζί σου , πάμε να φύγουμε Ελένα .» Είπε και απλά την ακολούθησα σιωπηλά . Η Ελλη έμεινε πίσω να ηρεμήσει τον Αλεξ.

...

* πίσω στο σπίτι *

« Μα τι είναι αυτά τα πράγματα Ελένα είσαι σοβαρή ; Ξεκίνησες πάλι τα ίδια ? »

« Όχι μαμά.. » της είπα και κοίταγα το πάτωμα ..

« Πήγαινε στο σπίτι σου δεν θελω να κοιμηθείς σήμερα εδώ » είπε και την κοίταξα με γουρλωμένα μάτια .

« Ορίστε ; Γιατί ; » της είπα και δεν γύρισε να μου δώσει καν απάντηση .

« Διότι αν πάθεις ξανά κάτι δεν θέλω να ευθύνομαι εγώ για αυτό .. είσαι μεγάλη πλέον και πρέπει να αρχίσεις να παίρνεις αποφάσεις μόνη σου , εάν ο Άλεξ είναι αυτός που θες τότε μπορείς να ζήσεις μαζί του αλλά δεν θα έχεις καμία επαφή μαζί μας .. » είπε και άρχισα να βουρκώνω .

« Δεν θεωρείς πως γίνεσαι άδικη τώρα ; » της είπα και δεν μπήκε καν στον κόπο να μου απαντήσει .

Το μόνο που μπορούσα να κάνω τώρα ήταν να πάω σπίτι μου και να κλάψω .

...

Η επιστροφή στο σπίτι ήταν από τις χειρότερες .

Δεν είναι δυνατόν η μητέρα μου να με βάλει σε τέτοιο δίλλημα . Τα συναισθήματά μου δεν είναι ξεκάθαρα για τον Αλεξ παρόλα αυτά δεν το θεωρώ σωστό να τον διώξω από την ζωή μου τώρα που είναι μέρος της .

Ενώ βρισκόμουν χαμένη στις σκέψεις μου η πόρτα άρχισε να χτυπάει σαν τρελή .

Δεν θα μαντέψετε ποτέ ποιος είναι .

Ο Ένας και μοναδικός Αλεξ βρίσκεται εξω από την πόρτα μου και την κοπανάει να του ανοίξω .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now