Παρτ 40

1.1K 49 6
                                    

Είπα και αυτός βούτηξε στην πισίνα ..

« Δεν την γλιτώνεις .. » είπε και με κυνηγούσε μέσα στα νερά .

« Πλακααα εκαναα Αλεξξξ! » του φώναζα και προσπαθούσα να απομακρυνθώ από αυτόν .

Μάταιη η προσπάθεια φυσικά ..

Ένιωσα τα δυο του χέρια να με τυλίγουν από πίσω .

Ήταν τόσο περίεργη εμπειρία όλη αυτή ..

« Σε τσάκωσα » είπε καθώς ψυθίρισε στο αυτί μου .

« Αυτό που φοβόμουν .. » είπα κοιτώντας άλλου μιας και θυμήθηκα ότι δεν φοράω τίποτε ..!

« Γιατί το προσπαθείς τοσο .. ;» Του είπα κοιτώντας τον στα μάτια .

« Ποιο ;» Είπε σμίγοντας τα φρύδια του .

« δεν ξέρω ρε συ Αλεξη εσυ ποιο λες ; Ξαφνικά σε έχω στην ζωή μου και εκεί που νόμιζα ότι είσαι ένας ξένος καταλήγεις να είσαι κάτι σαν πρώην μου που δεν θυμάμαι καθόλου .. έχω τόσα κενά στο κεφάλι μου και όλη αυτή η ιστορία είναι τόσο μπερδεμένη . Οι γονείς μου δεν σε συμπαθούν επειδή κάτι γνωρίζουν που εγώ δεν γνωρίζω και κάθε φορά που βρίσκομαι μαζί σου νιώθω ότι τα έχω ξαναζήσει όλα αυτά ... από την μια είσαι τοσο καλός μαζί μου και από την άλλη ένας πανηλίθιος εγωιστής που σκέφτεται μόνο την πάρτη του . Μπορείς να μου εξηγήσεις τι κάνω εγώ ακόμη μαζί σου ; » του είπα και τα χέρια του ξετυλίχτηκαν από γύρω μου.

« Ντυσου πρώτα γιατί δεν είναι το μέρος και η στιγμή να συζητήσουμε κάτι τέτοιο τώρα .» Είπε όσο πιο ψυχρά και σοβαρά μπορούσε .

Έβαλα το μαγιό μου και μια ζακέτα μιας και φυσούσε εξω . Μην ρωτάτε ποιανού ήταν η ζακέτα . Ξεκάθαρη απάντηση.

...

Βρεθήκαμε και οι δυο στην θαλασσα σε κάτι πέτρες για να συζητήσουμε .

Το φεγγάρι ήταν όσο πιο καθαρό και γεμάτο από ποτέ . Με έφερε ο ίδιος εδώ μιας και στο ξενοδοχείο δεν είχαμε που να κάτσουμε .

Σε όλη την διαδρομή ήτανε σιωπηλός . Και οι δυο μας .

Τον κοίταξα στα μάτια περιμένοντας μια απάντηση μετά από όλο αυτό ..

« Γιατί αποφεύγεις να με κοιτάξεις στα ματια Άλεξ ;» Του είπα για να σπάσω την σιωπή .

« Δεν ξέρω από που να ξεκινήσω . » είπε κοιτώντας με με ένα μπερδεμένο βλέμμα .

« Από όπου νομίζεις εσυ ότι είναι η αρχή Αλέξη ..» του είπα και ξίνισε την μούρη του επειδη τον είπα Αλεξη .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now