Μα τι υπέροχη μέρα που είναι σήμερα , ο ήλιος είναι εξω , τα λουλούδια κελαηδάνε !
Μάλλον έπρεπε να πω τα πουλιά , αλλά στην πραγματικότητα τίποτα δεν κελαηδάει πέρα από το ξυπνητήρι στο τηλέφωνο μου εδώ και δέκα λεπτά .
Μακάρι να αγνοούσα τους γκόμενους όπως αγνοώ το ξυπνητήρι μου .
Αποφάσισα μετά από λίγη ώρα αφού το έπαιζα δύσκολη στο κινητό να σηκωθώ .
Σήμερα αγαπητοί μου είναι Δευτέρα .
Αν θέλετε να γίνω πιο συγκεκριμένη Δεύτερα 14 Φεβρουαρίου 2020.
Τώρα θα πείτε " καλε είναι η μέρα του Αγίου βαλεντινου "
Αρχικά θα ήθελα να πω ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ
Μετά από την μικρή κρίση μου θα ήθελα να τονίσω πως είναι επίσης η ημέρα των βαθμών .
Δεν θελω να πάρω βαθμούς με τίποτα .
Παρόλα αυτά τι να κάνουμε ; Πόσο πιο χάλια να πάει η Δευτερα σωστα ;
...
Ανέβαινα τις σκάλες του σχολείου και κατευθύνθηκα στην τάξη μου .
Το πρώτο πράγμα που αντίκρισα είναι καρδούλες στον πίνακα , σοκολάτες σε μερικά θρανία και πολλά κορίτσια να έχουν ένα κόκκινο Eyeliner αντί για μαύρο .
Ενημερωτικά έχω έρθει σαν ανάποδο γαμωτο γιατί δεν είχα καμία όρεξη να ετοιμαστώ και σηκώθηκα 5 λεπτά πριν χτυπήσει το κουδούνι . Παράλληλα έχω στην τάξη μου κοπελες που έχουν βαφτεί και συγκεκριμένα έχουν καρδούλες και ροζ χρώματα στις μάπες τους .
Ωραία θα πάει αυτό .
Μα φυσικά στο θρανίο μου δεν υπήρχε ίχνος σοκολάτας και κανενός γράμματος .
Μα πόσο ωραία .
« Καλημέρα και σε εσένα Ελένα » είπε η Έλλη η οποία είχε τουλάχιστον 7 σοκολάτες στα χέρια τις και 4 γράμματα στην τσαντα της .
« Ναι δεν βλέπεις πόσο καλή είναι ; Οι μόνες σοκολάτες που θα φάω θα είναι αυτές της κηδείας μου και το μόνο γράμμα που θα πάρω θα είναι το προειδοποιητικό για τις απουσίες που έχω » της είπα και νομίζω δεν άκουσε απολύτως τίποτα.
« Ναι καλά τα λες χαίρομαι για εσένα , παρόλα αυτά έχω να πω πως πήρα κάτι γράμματα αλλά όλα είναι απο αγόρια .. κανένα κορίτσι δεν μου έγραψε ,.» Είπε και απλά την κοίταξα με το πιο ψυχρό και αδιάφορο βλέμμα γιατί κυριολεκτικά δεν άκουσε τίποτα απο αυτά που είχα να πω .
YOU ARE READING
Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ
RomanceΕκείνο το καλοκαίρι γνώρισα έναν άνθρωπο που μου άλλαξε την ζωή. Έναν άνθρωπο που αγάπησα και ερωτεύτηκα με όλη μου την ψυχή . Πόσο δύσκολο θα είναι άραγε να τον ξανά ερωτευτώ από την αρχή ; Όλα αλλάζουν όταν ένα καλοκαίρι ένα ατύχημα φέρνει τα ανω...