Παρτ 41

1.2K 57 9
                                    

Η τετραήμερη είχε πλέον φτάσει στο τέλος της .. τι περίεργη εμπειρία και αυτή..

Με τον Στέφανο δεν μιλάμε και η αλήθεια είναι ότι μου λείπει αρκετά .

Και φυσικά δεν μιλάω ούτε με τον Αλεξ . Από την ημέρα που με άφησε μόνη στην παραλία να περιμένω δεν έχουμε σταυρώσει κουβέντα.

Αυτήν την στιγμή βρίσκομαι στο σπίτι της Έλλης για σλεεπόβερ , θα δούμε και ταινία ( και καλά ) . Αν αφήσει βέβαια το κινητό της .

« Ρε εσυ Ελένα νομίζω τα έχω μπερδέψει λίγο τα γκομενικά μου.. » είπε και απλά ξέσπασα στα γέλια.

« Έλα ρε τι λες ;» Της είπα και άρχισα να σκουπίζω τα δάκρυα από τα μάτια μου .

« Όχι άσε να σου εξηγήσω πως τα έχω σκατώσει αυτή την φορά » είπε και απλά έκανα ένα eye roll .

« Εγώ με τον Πέτρο από την τετραήμερη τα πηγαίναμε αρκετά καλά , να φανταστείς μου ζήτησε να γίνω η κοπέλα του ...» είπε και την κοίταξα λέγοντας « Ναι αλλλααα; Σίγουρα υπάρχει ένα αλλά» της είπα .

« Ακριβώς . Τις προάλλες γνώρισα μια κοπέλα που έπαιζε μπάσκετ στο πάρκο . Σε κάποια φάση η μπάλα του μπάσκετ βρέθηκε στο κεφάλι μου και ήρθε να με βοηθήσει . Η κοπέλα ήταν σίγουρα 1,85 και είχε κοντό αγορέ μαλλί όπως και κάτι σκουλαρίκια στο πρόσωπο και στα αυτιά της . Τώρα θα πεις που κολλάει μια κοπέλα ; Η αλήθεια είναι ότι νομίζω ότι ο τρόπος που ήρθε και με παρηγόρησε και νοιάστηκε να δει αν έχω χτυπήσει έκανε την καρδιά μου να φτερουγίσει ... » είπε και την κοίταξα σοκαρισμένη .

« Καλεεεε μου λες ότι είσαι bisexual ? » της είπα και με κοίταξε μπερδεμένη .

« Δεν γνωρίζω ρε συ .. η αλήθεια είναι ότι απλά μπορεί να ένιωσα έτσι επειδή μοιάζει πολύ με αγόρι .. δεν ξέρω » είπε και ήρθε στην αγκαλιά μου.

« Καλά μην το σκέφτεσαι καν . Ότι και να είσαι σεξουαλικα δεν αφορά κανέναν και εγώ είμαι πάντα δίπλα σου και θα σε υποστηρίξω ότι και αν γίνεις ή αποφασίσεις .» Είπα και την αγκάλιασα πιο σφιχτά .

Εδώ είναι η στιγμή που κάτι πάει λάθος και κάποιος διακόπτει την στιγμή .

Όχι μαντέψτε .

ΟΧΙΙΙ ΜΑΝΤΕΨΤΕΕΕ

Ο Αλεξ .

Η πόρτα χτύπησε και η Ελλη πήγε να ανοίξει . Κάποιος μας είχε διακόψει την στιγμή .

« Ωχ τι κάνεις εσυ από εδώ ρε » είπε η Έλλη βλέποντας τον Αλεξ να μπαίνει μέσα .

Ο Αλεξ την αγνόησε και απλά κοίταξε εμένα .
  

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now