Παρτ 11

2.9K 154 18
                                    

Όταν άνοιξα τα μάτια μου μου πήρε κάτι δευτερα να καταλάβω που βρίσκομαι . Ήμουν στο δωμάτιο του Αλεξ . Μόνο που αυτός δεν ήτανε εδώ .

Μάλλον παρά ήτανε καλό για να κρατήσει ... Αφού λοιπόν σηκώθηκα πήγα κάτω να βρω την Ελλη . Έπρεπε να φύγουμε από εδώ . Αφού κατέβηκα κάτω βρήκα την Ελλη να τρώει το πρωινό της στην κουζίνα .

Έκατσα δίπλα της και άρχισα να τρώω σιωπηλά . Την κοίταξα μια και είδα ότι ήταν στο κινητό με ένα χαμόγελο έως τον ουρανό .

"Τι έγινε και τέτοιο χαμόγελο; Παίζει κανένα αγοράκι;; " της είπα και άρχισε να γελάει περίεργα .
"ΑΧ αθώα μου εσυ . Δεν παίζει μόνο ΕΝΑ . " και την κοίταγα κάπως περίεργα .

"Δηλαδή ;" Την ρώτησα καθώς έτρωγα . " Με ζήτησαν για 3 τρίο " . Είπε και συνέχισε να χαμόγελα .

"Αυτό τι είναι ; " της είπα και ξέσπασε στα γελοία . "Καλά αν είναι να γελάς φεύγω " της είπα και προσπαθούσε να σοβαρευτεί .

"Όχι νταξει νταξει άκου . Λοιπόν 3 τρίο είναι όταν κάνουν σεξ 3 άτομα . Και 2 αγόρια που ο ένας είναι γκει και ο άλλος βισεξουαλ δλδ του αρέσουν και τα 2 φύλα μου ζήτησαν να έρθω και εγώ να κάνουμε και οι 3 μαζί . Και αυτό με χαροποιεί διότι από όλες τις άλλες διάλεξαν εμένα . Και είμαι σίγουρη πως θα περάσω τέλεια μιας και οι 2 τους είναι ΘΕΟΙ . "

Μου είπε και απλά προσπαθούσα να μην πνίγω . Μήπως πρέπει να της πω για εμένα και τον Αλεξ ; Χμ η μήπως να ρώταγα μια τον ίδιο ; Αυτό θα κάνω .

Αφού μου έλεγε άλλες χαζομάρες εγώ σηκώθηκα και πήγα και καλά στην τουαλέτα αλλά πήγα να πάρω τον Αλεξ . Αφού βρήκα τον αριθμό του τον πάτησα και περίμενα να το ανοίξει .

Ξαφνικά ακούω το "παρακαλώ" με την βαριά του φωνή και κομπλάρω . Μέχρι που αποφασίζω να Μιλήσω . " εμ έλα Αλεξ ήθελα να σε ρωτήσω αν μπορ- " με διέκοψε "Ποια είπαμε είσαι;" . Ούτε καν τον αριθμό μου δεν έχει αποθηκευμένο . Τέλεια . " Η Έλενα είμαι και θα ήθελα να σε ρωτήσω αν μπορώ να πω στην Ελλη γιαυτο που έγινε χθες με εμας τους δυο και-" δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω όταν είπε " Δεν υπάρχει εμείς οι 2 και ποτέ δεν θα υπάρξει , αυτό που έγινε χθες δεν ήταν τίποτα απολύτως απλά είσαι πολύ κυρία στον κόσμο μου και ούτε φάση δεν είχες κάνει . Να μην πολυλογώ  κάνε ότι θες , έχω πολύ σημαντικότερα πράγματα να κάνω . "

Πριν προλάβω να τον βρίσω μια γυναικεία φωνή ακούγεται "Είναι μαζί μου τώρα κοπέλια αντίο αν θες να του πάρεις και εσυ πίπα πρέπει να περιμένεις στην σειρά " ...

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now