Παρτ 31

1.8K 87 6
                                    

Ο Στέφαν με άφησε σπίτι και μπήκα απευθείας στο δωμάτιο μου . Τα λόγια του Άλεξ επαναλαμβάνονται στο κεφάλι μου . « Εγώ σε περίμενα εμώ εσυ ήσουν με γκόμενους ντυμένη κουνελάκι» .

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι αυτό έγινε στο μπαρ . Λογικά θα είχαν πληρώσει να κάνω παρέα . Αλλά ντυμένη κουνελάκι; Τόσο χαμηλά είχα πέσει;

Το να παίρνω τηλέφωνο τον Αλεξ συνέχεια και να τον ρωτάω τι είχε γίνει και να μου πει την Ιστορία μας γίνεται κουραστικό . Πρέπει να αποφασίσω επιτέλους κάτι και να σταματήσω να ασχολούμαι μαζί του .

Ευτυχώς πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και είμαι πανέτοιμη για λίγη ξεκούραση . Η φούστες που μου έδωσε η Ελλη ήταν για τα κλαμπ που θα πάμε μόλις τελειώσει το σχολείο για τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές .

Το καλύτερο κομμάτι είναι ότι μεθαύριο είναι η τετραήμερη μας . Ανυπομονώ να περάσω 4 ημέρες με την Ελλη στην Θεσσαλονίκη !

Δυστυχώς θα είναι και ο Αλεξ αλλά αφού τα αγόρια θα είναι σε ξεχωριστά δωμάτια από ότι τα κορίτσια όλα είναι καλά . Ελπίζω .

Άνοιξα την βαλίτσα μου και άρχισα να σκέφτομαι τι θα βάλω . Συνήθως δεν με νοιάζει τι θα βάλω αλλά έχω ένα καλό προαίσθημα .

Άνοιξα την ντουλάπα μου και τα πέταξα όλα στο πάτωμα . Έχω καιρό να μιλήσω με την αδερφή μου , θα μπορούσα να την ρωτήσω να μου δανείσει κάτι ρούχα . Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ απασχολημένη γενικά οπότε δεν πολύ μιλάμε .

Της έστειλα ένα μήνυμα στο Ινστα .
" Σισσσσς αν μπορείς να στείλεις μέχρι αύριο κάτι ρουχαλάκια γτ έχω 4ημερη θα το εκτιμούσα :)"

Λογικά είναι δουλειά οπότε θα απαντήσει όταν το δει . Τώρα ας βάλω κάτι απλά ρούχα και πιτζάμες στην βαλίτσα .

Έβαλα 3 φούτερ και κάτι εσώρουχα . Τα περισσότερα κορίτσια της ηλικίας μου φοράνε αυτά τα προκλητικά , αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν ενδιαφέρομαι ούτε σκοπεύω να κάνω κάτι για να βάλω προκλητικά . Όχι ότι έχω και ολας .

Μάζεψα τα λίγα καλλυντικά μου σε μια μικρή τσάντα και κάτι παπούτσια σε μια σακούλα . Κάτι τζιν και παντελόνια και τις φούστες που μου έδωσε η Ελλη.

Εχ , πιστεύω ότι είναι αρκετά .

Λαμβάνω ένα μήνυμα στο κινητό μου και ήταν από την αδερφή μου .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now