Αφού έφυγε η Έλλη πήρα τηλέφωνο τον Αλεξ . Ο οποίος δεν έλεγε να ανοίξει το κινητό του . Τώρα πείτε μου πως ακριβώς θα κοιμηθώ εγώ αν δεν μάθω τι στο καλό γυρεύω εγώ με την μητέρα του Αλεξ η οποία τώρα είναι νεκρη .
Μια λύση υπάρχει για όλο αυτό .
Θα πάω στο σπίτι του .
Άνοιξα την ντουλάπα μου και άρπαξα μια άκυρη φαρδιά μπλούζα . Έτρεξα κάτω και έβαλα τα air force μου και βγήκα εξω από το σπίτι .
Τώρα θα πείτε που πας καλή μου 12:56 το πρωί μόνη στους δρόμους . Καλή Ερώτηση αλλά δεν υπάρχει καλή απάντηση .
Α ναι , δεν έχω ούτε λεφτά για ταξί . Τέλεια .
Το μόνο που μπορούσα να κάνω είναι να αρχίσω να τρέχω μπας και φτάσω γρηγορότερα .
Μετά από 2 δευτερα τρεξίματος είχα πέσει στα πατώματα . Καλά ντε , τόσο αγύμναστη είμαι;
Συνέχισα το χαλαρό περπάτημα γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να τρέξω πάλι .
Το μόνο που είχα πάνω μου σε περίπτωση που μου επιτεθεί κάποιος είναι τα κλειδιά μου με το αρκουδάκι από δίπλα . Τέλεια .
Ήμουν κοντά στο σπίτι του Αλεξ μέχρι που άρχισα να νιώθω μια παρουσία από πίσω μου . Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να αλλάξω πεζοδρόμιο .
Γύρισα πίσω μου και τον είδα να αλλάζει πεζοδρόμιο και αυτός . Αυτό ήταν . Πάμε να τρέξουμε .
Άρχισα να τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορούσα . Ήταν πολύ δύσκολο μιας και η φυσική μου κατάσταση είναι χειρότερη από 48 χρόνια καπνιστή .
Άρχισα να αγχώνομαι και να τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Ήταν τόσο γρήγορος μέχρι που ξαφνικά βγήκε μπροστά μου και από την φορά που είχα πάρει κοπανηθηκα μαζί του .
Πήγα να ουρλιαξω αλλά εκείνος με πήρε αγκαλιά .
Τι στο καλό ...
« Μην βγαίνεις μόνη σου τα βραδιά χαζό ..» είπε.
Τον εσπρωξα και τον κοίταξα με νεύρα . « ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΑΛΕΞ» είπα καθώς αυτός γέλαγε .
Ήταν ανάγκη να με τρομάξει τόσο; Τι ηλίθιος . Και συνέχιζε να γελάει ..
« είδα ότι με πήρες τηλέφωνο και δεν είχα μπαταρία όποτε είπα να έρθω σπίτι σου αλλά σε βρήκα στον δρόμο και είπα να σε πειράξω λίγο» είπε και άνοιξε την πόρτα για το σπίτι του .
« Λοιπόν , πως και με πήρες τηλέφωνο » είπε καθώς έκατσε στον καναπέ .
« Ήρθα να μιλήσουμε για την μητέρα σου . » του είπα και το βλέμμα του πάγωσε . Ξέρω ότι το είπα λίγο απότομα αλλά δεν περίμενα τέτοια αντίδραση .
YOU ARE READING
Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ
RomanceΕκείνο το καλοκαίρι γνώρισα έναν άνθρωπο που μου άλλαξε την ζωή. Έναν άνθρωπο που αγάπησα και ερωτεύτηκα με όλη μου την ψυχή . Πόσο δύσκολο θα είναι άραγε να τον ξανά ερωτευτώ από την αρχή ; Όλα αλλάζουν όταν ένα καλοκαίρι ένα ατύχημα φέρνει τα ανω...