Μπορούσα να νιώσω μια ζέστη ατμόσφαιρα στον αέρα , εκείνη που νιώθεις μετά από έναν καλό μεσημεριάτικο υπνάκο.
Δεν είχα ιδέα τι ώρα ήταν . Ο Άλεξ δεν βρισκόταν δίπλα μου . Δεν ήθελα να σηκωθώ ακόμη .. άλλωστε δεν είχα πολλά να κάνω σήμερα . Αφού έχασα και το σχολείο το πρωί για να κοιμηθώ μαζί του δεν νομίζω να έχω να κάνω κάτι άλλο .
Είμαι ακόμη εκνευρισμένη με την μητέρα μου. Δεν το πιστεύω ότι δεν ήθελε να κοιμηθώ σπίτι της χθες . Η αλήθεια είναι ότι φεύγει συχνά με τον μπαμπά από την πόλη και μου λείπουνε δεν λέω γιαυτο άλλωστε ήθελα να κοιμηθώ μαζί τους χθες στο σπίτι.
Ο ήχος από το καζανάκι της τουαλέτας με έκανε να αναπηδήσω από το κρεβάτι μου. Νόμιζα πως το βλαμμένο είχε φύγει αλλά μάλλον απλά είχε κολλήσει στην τουαλέτα .
« Αλεξ ; » φώναξα και δεν πήρα καμία απάντηση .
Μου φάνηκε λίγο τρομακτικό όλο αυτό αλλά ήμουνα σίγουρη πως απλά ήταν εκείνος και ήθελε να με τρομάξει .
Μόλις βγήκε από την τουαλέτα με κοίταξε με ένα νευριασμένο βλέμμα .
« Κοιμάσαι όλη μέρα , επιτέλους ξύπνησες » είπε και απλά άρχισε να βάζει τα ρούχα του .
« Εσυ μου είπες να κοιμηθούμε δεν φταίω εγώ » του είπα και σηκώθηκα από το κρεβάτι .
« Που νομίζεις πως πας » μου είπε και με πλησίασε.
Ο τρόπος που με πλησίασε θύμιζε πεινασμένο λιοντάρι . Φοβόμουν , δεν ήξερα τι ήθελε .
« Ο τρόπος που είχες κολλήσει δίπλα μου με κράτησε ξύπνιο όλο το πρωί » είπε και έβαλε μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου .
« Δεν νομίζω πως έκανα κάτι .. εσυ μάλλον είχες ορέξεις ή καιρό να ακουμπήσεις θηλυκό » του είπα και τον κοίταξα κατάματα .
« Περνιέσαι για αστεία; Πολλά κορμιά έχω αγγίξει αγάπη , κανένα σαν το δικο σου όμως και αυτό είναι που με τρελαίνει .. » είπε και ενώ ένιωσα μια ευχαρίστηση με την απάντηση ένιωσα επίσης μια ξενερα .. άκου εκεί ' πολλά κορμιά ' .
« Σε πείραξε κάτι ;» Ρώτησε με ένα ειρωνικό χαμόγελο στο πρόσωπο του .
« Να μην σε νοιάζει » είπα και πήγα να φύγω .
« Που νομίζεις ότι πας ; Πεινάω .» Είπε και με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω.
« Ε δεν θα σου βρω φαΐ στο δωμάτιο , έλα να φτιαξω τίποτε κάτω στην κουζίνα » του είπα και με τράβηξε πάνω του .
ESTÁS LEYENDO
Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ
RomanceΕκείνο το καλοκαίρι γνώρισα έναν άνθρωπο που μου άλλαξε την ζωή. Έναν άνθρωπο που αγάπησα και ερωτεύτηκα με όλη μου την ψυχή . Πόσο δύσκολο θα είναι άραγε να τον ξανά ερωτευτώ από την αρχή ; Όλα αλλάζουν όταν ένα καλοκαίρι ένα ατύχημα φέρνει τα ανω...