Παρτ 42

1K 53 9
                                    

Πριν καλά καλά βγω από την τουαλέτα μου έστειλε κάποιος στο κινητό ..

Από : Ελλη🌻
- Πάω να κάνω ένα τσιγάρο με τον Πέτρο και επιστρέφω , άντε να σας αφήσω και μόνους με τον Άλεξ ;)

Τώρα την σκοτώσεις ή δεν την σκοτώνεις; Στημένο είναι όλο αυτό δεν παίζει ...

Έκλεισα την πόρτα της τουαλέτας πίσω μου και παράλληλα άκουσα την εξώπορτα να κλείνει . Είχε ήδη φύγει η πατσαβούρα .

Πήγα κάτω στο σαλόνι μιας και ο Αλεξ θα ήταν στο δωμάτιο και θα καθόταν στο κινητό.

Έτσι πιστεύω δηλαδή .

Κατέβηκα κάτω και όντως δεν ήταν κανένας στο σαλόνι .

Ωραία .

Πήγα στην κουζίνα μπας και τσιμπήσω τίποτα .

Μμμμ να τα μας

Ο Αλεξ έτρωγε το τοστ που του είχε φτιάξει η Έλλη με την ησυχία του , το περίεργο ήταν το γεγονός ότι δεν με κοίταγε καν.

Άνοιξα το ψυγείο με την ησυχία μου και πήρα ένα γιαουρτάκι από εκείνα τα παιδικά με τις σοκολατένιες μπίλιες από πάνω .

« Α μπα πεινασαμε μετά το κατούρημα; » άκουσα την φωνή του από πίσω μου.

« Δεν πειναω ιδιαίτερα απλά ήθελα κάτι να τσιμπήσω » είπα και πείρα ένα κουτάλι και άρχισα να τρώω .

« Τσιμπά αυτό που άφησες σηκωμένο πριν » είπε και κοίταξε κάτω όπου βρίσκεται το γενετικό του όργανο .

« Α ναι; » είπα σηκώνοντας το φρύδι μου .

Πήγα δίπλα του και κυριολεκτικά τσιμπησα το πεος του .

Αντε παλιό βλάκα , είπα μέσα μου και γέλασα από την έκφραση της μάπας του που αποτύπωνε τον πόνο τον οποίο ένιωθε.

« Μα καλά σε Βαράνε ;» Είπε καθώς πονούσε .

« Άσε μας ρε Αλεξ » είπα και έκανα μια γεμάτη κουταλιά απο το γιαούρτι .

Πριν καν προλάβω να το βάλω στο στόμα μου το ειχε ήδη βάλει αυτός στο δικό του.

« Άσε με να φαω με την ησυχία μου ΑΛΕΞ!» Του φώναξα και αυτός απλά γέλασε .

« α δεν σαρεσει να σε ενοχλούνε ;» Είπε και τσίμπησε το μάγουλο μου .

« Το μάγουλο γιατί να το τσιμπήσεις ;» Είπα και με κοίταξε χαμογελώντας πονηρά .

« Γιατί σε ενόχλησε ; Ξέρω πόσο σαρεσουν αυτά Ελένα » είπε και κοκκινησα .

Δεν μίλησα και απλά συνέχισα να τρώω με την ησυχία μου .

Φυτό το πρωί άλλη το βράδυ Where stories live. Discover now