* 9 *

1.9K 150 64
                                    

" Baba? "

Alexandra şaşkınlıktan ne söyleceğini ve ne hissedeceğini bilmiyordu. Bayılmadan önce babasını gördüğünü hatırlıyordu. Onu kurtarmış olmalılardı. Düşüncelerini babasının sesi böldü.

" Nasıl hissediyorsun kızım? Tam 1 aydır uyanmanı bekliyorum. Bir an hiç uyanmayacaksın sanmıştım."

" Bir ay mı ?. Ben her şey az önce olmuş gibi hissediyorum. Annem meraktan deliye dönmüştür. Hemen onu aramalıyım. " diyerek yataktan kalkmaya çalıştı. Babasının gözlerinden sanki anlık bir hüzün geçti. Nedenini anlayamadı.

" Evet bir ay oldu. Neyse ki tam zamanında geldik ve seni ordan alabildik. Yoksa ne olurdu bilmiyorum . Seni bulduğumda ölmek üzereydin. Herşeyi denedim iyi olman için ama bilincin kapalıydı hiçbir tedaviye cevap vermedin. Makineye bağlı hayatta tuttum seni ama bugün birden iyileştin. Bu bir mucize. "

" Beni kurtardığın için sana teşekkür etmemi bekleme benden. Bunca yıldır sensiz idare ettim ben babasız büyüdüm. Şimdi de tek başıma idare edebilirim." Genç kızın içi öfke ve kırgınlık doluydu. Hiçbir şey olmamış gibi nasıl karşısına geçip konuşabiliyordu ?

" Annemle konuşmalıyım . " diye ısrar etti.

" Bak Alexsandra nasıl söyleceğimi bilmiyorum ama sen uyanana kadar bir kaç şey gelişti. Öncelikle şunu bilmeni isterim . Annen senin ne olduğunun farkındaydı. Ama kabullenmek istemedi. Bu yüzden çok kavga ettik ve yolumuzu ayırdık. Senin onun yanında daha güvende olacağını bildiğim için sadece uzaktan izledim seni. Senin için o adamla evlendi. Normal gözükmek için. Büyükannen de senin gibiydi. Aslında büyükannenin döngüsü bittikten sonra yeni ve son koruyucu annen olmalıydı ama bir şekilde elementler annene gelmedi. Sana hamileyken garip şeyler olmaya başladı. Elementler ara sıra gelip etrafımızda dolanıyordu. Anladık ki bu döngünün son koruyucu sendin. Annen bunu kabul etmek istemedi. Senin öyle olmanı. Büyükannen Seraphine gibi olmanı. Çünkü o bu mücadele uğruna hayatını kaybetti. ".

" Seraphine mi ? Ama nasıl olur ben onun sayesinde uyandım. Bana yardım edip iyileştirdi" dedi ve tüm olanları anlattı. Demek o yüzden tanıdık gelip ona yakın hissetmişti. Tabii ya nasıl fark edemedi. Saçları ve gözleri tıpkı annesinin ki gibiydi. Ona benziyordu ve bunu görememişti. Ama öldüyse nasıl onunla konuşup iyileştirdi ki ?

" Elementler beş tane. Hava,su, toprak, ateş ve ruh. Bunlar koruyucularına hizmet ederler. Her asırda üç tane koruyucu gelir ve onlarla bütün olup elementleri korur. Bu asrın son koruyucu sensin. Senden sonra başkasına devretmen gerekecek. Tıpkı büyükannen gibi. Evet o öldü ama ruh elementi sayesinde seninle iletişime geçip ayini tamamlayıp sana devretti. Böylece ruh elementi sana geçti ve artık özgür kaldı ve gitti. Koruman gereken şey ise ata yadigarı kitabımız. Yıllardır atalarımız bunu koruyor. Bu kitapta elementlere nasıl sahip olunacağı yazıyor. Kitap yok edilemez çünkü çok güçlü bir cadı tarafından efsunlandı. Bunu sadece cadının kendisi bozabilirdi. Ama kitabı ele geçirmek isteyenler cadıyı ateşe verip yaktılar. Bunun üzerine atalarımız başka bir cadıyla anlaşıp bu sayede korucuyu olarak seçtikleri kişiyi kitabı korumak için elementlerle bütünleştirdiler. Cadının yaptığı büyü sayesinde elementler koruyucularını seçerek döngü oluşturacaklardı. Her asırda sadece üç koruyucu geldi ve kendinden sonrakine devretti. Artık senin döngün başladı kızım. Kitap koruyucusuyla birlikte ortaya çıkar. Senin görevin kitabı bulup ele geçirmek isteyenlerden korumak. "

Alexandra' nın kafası karışmıştı.

" Bunun nesi kötü ki? Herkes element sahibi olsa hayat daha kolay olmaz mıydı?"

Babası gülümseyerek cevap verdi.

" Keşke herkes senin gibi düşünse. Eric gibi adamlar bu gücü kendi menfaatleri için istiyorlar. İstediklerine gücü verip diğerlerini köleleştirip dünyanın hakimi olmak istiyorlar. Bu zamana kadar başaramadılar. Bundan sonra da başaramayacaklar. Merak etme seni eğitip elementleri kullabilmeyi öğrenmen için eğitmenin olacak. Şuan ki halinle kimsenin karşısında durmazsın . Güçlenmen lazım. "

Son Koruyucu  ~TAMAMLANDI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin