* 29 *

797 87 9
                                    

" Uyan artık Alexsandra. Her zaman geç kalıyorsun. "

" Daha yeni uyudum Elizabeth git başımdan. " Alexandra Elizabeth'in sesini duymamak için eliyle kulaklarını kapattı.

Bir dakika ? Elizabeth mi ? Alexandra birden gözlerini açtı ve etrafına baktı. Handaki odasındaydı ve tek başınaydı. Sanırım onu çok özlemişti ve rüya görmüş olmalıydı. Yataktan esneyerek kalktı ve pencereyi açıp temiz havanın odaya dolmasına izin verdi . Bugün Leroy'un hazırlıkları tamamlaması gerekiyordu. Öyle konuşmuşlardı. Yani bir gece daha buradaydılar. Banyoya gidip yüzünü yıkayıp dişlerini fırçaladıktan sonra pijamalarını çıkarıp üzerine borda kazağını ve siyah pantolonu giydi. Saçlarını toplamak istemedi. Hava zaten soğuktu en azından biraz olsun sıcak tutuyorlardı.

Aynada yansımasını izlerken kapı çaldı. Aaron olmalıydı. Hızlıca kapıya koştu. Eliyle tuttuğu kapının kolunu sıktı ve derin bir nefes aldı. Heyecanını belli etmek istemiyordu. Yüzünde gülümsemeyle yavaşça kapıyı açtı.

"Leroy ? "

Alexandra karşısında Aaron'u değil de Leroy'i görünce gülümsemesinin solmasına engel olamadı.

" Bu güzel gülüşün katili olmak istemezdim ama gitmemiz lazım Alexsandra. Hemen . Eşyalarını al. Sanırım takip ediliyoruz. "

Alexandra'nın konuşmasına bile izin vermedi. Tam dönüp gidecekken hızlıca konuştu.

" Aaron'a haber verdim merak etme . Hazırlanıyor. Gelip seni alacak. Ben önden gidiyorum. "

Alexandra sinirle kapıyı çarptı ve dolaba yöneldi. Eşyalarını çantasına koydu ve katanasını beline takıp montunu giydi. Hızlı adımlarla odadan çıktı. Aaron'la burun buruna geldi.

" Hazır mısın? Biran önce gidelim. "

Aaron telaşlı bir şekilde konuşmuştu.

Alexandra cevap vermedi. Canı sıkılmıştı ve sinirlenmişti. Aaron ona sürpriz hazırladığını söylemişti ve şimdi mahvolmuştu.

Aaron Alexsandra'nın üzüntünü anlamıştı.

" Alexandra gerçekten üzgünüm ama gitmeliyiz vakit kaybetmeyelim. "

" Pekala . Gidelim. "

Beraber handan çıktılar. Leroy kapının önünde küçük bir arabayla onları bekliyordu. Şoför koltuğunda tanımadığı biri oturuyordu. Aaron'la birlikte arka koltuğa oturdular.

Leroy onlara kısa bir bakış attı ve önüne dönerek konuştu.

" Gidelim. " Elindeki kağıdı adama uzattı. Adres yazıyor olmalıydı. Araba hareket etmeye başladı. Yolun pürüzlü olmasından dolayı hafif sarsıntılar oluyordu.

Yaklaşık 20 dakikadır yoldaydılar. Klimanın yaydığı sıcaklıkla vücudu iyice gevşemişti. Başını tutmakta zorlanıyordu ve Aaron'un omzuna yaslanarak gözlerini kapadı.

" Sakın durma devam et !"

Alexandra Leroy'un bağırma sesiyle aniden uyandı. Şoför koltuğunda ki adama bağırıp durmamasını söylüyordu. Yeni uyandığı için neler olduğunu anlamıyordu. Uykulu gözlerle arabanın camından dışarıya baktı. Arkalarında iki tane siyah araba onları takip ediyordu. Şoförün yaptığı ani frenle başını cama çarptı.

" İyi misin Alexsandra ? " Aaron telaşlanarak Alexsandra'nın yüzünü inceliyordu.

" Neler oluyor Aaron ? "

Aaron'un cevap vermesine fırsat olmadan arabanın kapısı açıldı. Alexandra kafasını kapıya çevirmesiyle dışarı sürüklenmesi bir oldu.
Alexandra kollarını yumruklayarak karşı koymaya çalıştı ama adam iri yarı olduğu için hiç etki etmiyordu. Yüzleri siyah maskeyle kapalıydı. Kim olduklarını göremiyordu . Arkasını dönüp Aaron'a baktı. Leroyle birlikte adamlara engel olmaya çalışıyordu.

Aaron'un tırnaklarının sivrilestiğini gördü. Adamlarından birinin boynunu parçaladı. Alexandra midesinin bulantısını bastırmaya çalıştı. Onu daha önce hiç bu şekilde görmemişti. Şuan vahşi bir hayvana benziyordu. Aaron o kadar hızlı hareket ediyordu ki takip etmekte zorlanıyordu . Gözü Leroy'e kaydı vücudunun hakkını veriyordu. Adamlarla çok sert bir şekilde dövüşüyordu. Yumrukları o kadar sertti ki adamların yüzünden çatırdı sesi geliyordu. Tekrar Aaron'a döndü arkasından gelen adamı görmüyordu.

" Aaron dikkat et !"

Alexandra bağırdı ama yetişemedi. Arkasındaki adam elindeki iğneyi Aaron'un boynuna sapladı .

" Aaron! "

Alexandra çığlık attı ama Aaron yere yığıldı. Neler oluyordu böyle ?Leroy tek kalmıştı bütün adamlar üzerine geliyordu ama hala mücadele ediyordu. Alexandra yı tutan adam omzundan bastırarak yere diz çöktürdü. Leroy yorulmuştu çok dayanabileceğini düşünmüyordu. Aaron'a baktı. Adamlar kolundan tutmuş siyah arabaya doğru sürüklüyorlardı. Alexandra birşeyler yapmalıydı.

Gözlerini kapadı ve odaklanmaya çalıştı. Vücudunun ısınmaya başlığını hissetti. Ateş onu yakmıyordu. Tatlı bir şekilde sarmalıyordu. Omzunu tutan adam acıyla bağırarak elini çekti.

" Kahrolası pislik !"

Alexandra adama gülümseyerek baktı. Vücudu o kadar sıcaktı ki ona dokunamazlardı. Aaron'u sürükleyen adamlara baktı. Elini toprağa bastırdı ve gözleri kapadı. Yerden çıkan sarmaşıklar adamları yakaladı ve olduğu yere sabitledi. Aaron yerde yatıyordu. Leroy'e doğru baktı durumu çok kötüydü yere yığılmıştı. Elini uzattı ve küçük bir fırtına oluşturdu. Adamlar etrafa savruldu. Aaron'a baktı . Onu tek başına arabaya taşıyamazdı. Leroy'un yanına ilerledi ve diz çöktü.

" İyi misin Leroy ? "

" Ah şu duruma bak. Sözde biz seni koruyacaktık. Ama yerde yatan benim ve sen kıçımızı kurtardın. Cidden utanıyorum. " Eliyle yüzünü kapattı.

Alexandra ne diyeceğini bilemedi. Leroy yüzündeki parmaklarını aralayınca güldüğünü fark etti.

Alexandra homurdandı ve göğsüne hafifçe yumruk attı.

" Ah! Alexandra az önceki adamların yapamadığını yapıp beni öldüreceksin" diyerek yerde yuvarlandı.

" Biraz ciddi ol ve bana yardım et Leroy. Aaron'u arabaya taşıyalım. "

Alexandra göz devirerek Aaron'a döndü ve gördüğü şeyle panikledi. Bunu beklemiyordu. Onları buraya kadar getiren şoför elinde ki silahı Aaron'un kafasına bastırıyordu.

" Ne yaptığını sanıyorsun sen ? "

Alexandra öfke saçarak bağırmıştı. Bu ne demek oluyordu şimdi?

" Ölmek istemiyorsan indir o silahı. "

Leroy ayaklanmış temkinli adımlarla ilerliyordu.

" Tek adım daha atarsan hiç düşünmeden tetiği çekerim."

Alexandra ne yapacağını bilemiyordu. Rüzgar oluşturarak adamın silahını düşürebilirdi. Dikkatini topladı ve az önceki gibi rüzgarı adama yönlendirdi ama hiçbir şey olmadı. Tekrar denedi ama işe yaramıyordu.

" Beni sıradan biri sanma . Kendime koruma büyüsü yaptım. Senin elementin bana işlemez. " Adam pis bir şekilde sırıtıyordu. Demekki sıradan bir şoför değildi cadıydı.

Alexandra tekaşlanmıştı. Aaron'u kurtarmalıydı.

" Leroy birşey yap lütfen. "

Leroy bir adım daha atmıştı ki adam havaya ateş etti.

" Sıradaki atış arkadaşınızın beynine olur. "

" Bizden ne istiyorsunuz ? Bırak onu lütfen. " Alexandra çaresizce konuşmuştu.

" Bırakacağım koruyucu merak etme. Ama şimdi değil. Bize istediğimiz şeyi getirene kadar bizimle kalacak. "

" Ne istiyorsunuz söyle? Bırak onu! "

Alexandra sorusunun cevabını alamadan siyah bir araba geldi ve Aaron'u götürmelerini çaresizce izledi.

" Aaron! "

Alexandra arabanın arkasından koştu ama yorulup dizlerinin üzerine düştü.

"Aaron"

Göz yaşları toprağa düşerken sessizce sevdiği adamın ismini fısıldadı.

Son Koruyucu  ~TAMAMLANDI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin