Alexandra başına giren keskin acıdan dolayı çığlık attı. Leroy ani bir frenle arabayı serçte durdurup hemen arkasına döndü.
" Alexandra neler oluyor ? "
Elizabeth ve Austin de endişeli gözlerle onu izliyordu. Genç kız bir elini burnuna götürdü. Hafif kan sızıntısı geliyordu. Başı patlayacakmış gibi hissediyordu. Diğer elinin avuç içini alnına dayayıp kendini geriye attı. Acının şiddetinden dolayı gözlerini açamıyordu. Elizabeth'in onu sarstığını hissediyordu ama tepki veremiyordu. Birden ortamdan çekildiğini hissetti. Direnmedi. Zaten bunu yapacak gücü de yoktu.
" Alexandra ! "
" Aaron ? "
Alexandra yavaşça gözünü araladığında kendini Eric'in onu kısa sürelide olsa alıkoyduğu binada buldu. Aaron elleri bağlanmış bir şekilde karşısında duruyordu. Alexandra o an ne unuttuğunu hatırladı. Aaron.. Onu nasıl unutabilmişti ? Neler oluyordu böyle ? Biran önce Aaron' u kurtarması gerekirken diğerleriyle birlikte kaçma derdine düşmüştü.
" Aaron"
Sesi fısıltıdan farksızdı.
" Neden geciktin Alexandra ? Geleceğini söylemiştin. Daha fazla dayanıp dayanamayacağımı bilmiyorum. Kitaba ulaştın mı ? Leroy nerede ? Yalnız mısın ? "
Alexandra ne söylemesi gerektiğini bilmiyordu. Onu böyle görmeye dayanamıyordu. Yüzünün her yeri yara bere içindeydi.
" Üzgünüm Aaron . Kitaba ulaştım. Sadece bir kaç olay yaşadım. Yoksa neden seni kurtarmaya gelmeyeyim. Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun. "
Alexandra Aaron' un gözlerinde kısa bir anlığına parıltı gördü. Kitabı bulduğu için sevinmiş olmalıydı.
" Biliyorum , bende seni çok seviyorum güzelim . Sadece daha fazla senden ayrı kalmak istemiyorum. "
" Protettore degli elementi ritorna al tuo corpo . "
Alexandra aniden ellerini kulaklarına götürdü. Anlamadığı dilde sözler sürekli onu çağırıyordu.
" Alexandra neler oluyor ? "
Genç kız cevap veremeden ortamdan çekilmeye başladığını hissetti.
" Alexandra cevap vermedin . Tek misin ? Leroy nerede ? "
" Şükürler olsun ! Kendine geldi . "
Alexandra , Austin'in sesiyle gözlerini yavaşça açtı.
Leroy elindeki bez parçasıyla genç kızın burnuna tampon yapıyordu.
Alexandra elini itmeye çalıştı ama Leroy nazikçe onu durdurdu.
" Kanı durdurmamız lazım. Ne oldu sana böyle ? Birden bayıldın ve burnun kanamaya başladı. "
Elizabeth nazikçe saçlarını okşuyordu.
" Aaron ... Onu gördüm. Eric' in onu nerede tuttuğunu öğrendim. Gidip hemen Aaron'u oradan çıkarıyoruz. Perişan haldeydi. "
Leroy' un yüz ifadesi birden değişti. Burnundaki tamponu yavaşça çekti.
" Kan durmuş. Yola devam edebiliriz. "
" Ne saçmalıyorsun Leroy ? Aaron ne olacak onu bırakamayız ! "
Elizabeth kalkmasını engelleyerek kullağını bir kaç kelime fısıldadı.
" Sonno. Protettore. "
Alexandra gözlerini çöken ağırlıkla uykuya daldı.
" Neden ona gerçekleri anlatmıyorsun Leroy ? Öğrendiğinde çok büyük hayal kırıklığı yaşayacak. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Koruyucu ~TAMAMLANDI~
Fantasy"Benden ne istiyorsun?" diye seslendi ürkek bir sesle . ... Cevap gelmedi . Genç kız ayağının acımasına aldırmadan koşmaya devam etti. O kadar hızlı koşmuştu ki göğsü yırtılırcasına nefes alıyordu. Gözü soğuktan buğulanmış , önünü net göremiyord...