* 45 *

536 36 27
                                    

Alexandra , aynanın karşısında Leroy'in ona giymesi için verdiği kıyafeti giymiş, kendine bakıyordu. Siyah cepleri olan dar bir pantolon ve siyah bir tişört. Katanasını koymak için siyah sırt kemeride takmıştı. Bıçaklar da çok uzman olmasada , pantolonun ceplerine ve siyah çizmesinin içine Elizabeth'in verdiği küçük bıçakları sıkıştırdı. Üzerine siyah ceketini giyip odadan sert ve emin adımlarda çıktı.

" Hata istemiyorum . Defalarca kez konuştuk. Herkes görevine sadık kalsın. Unutmayın önemli olan Alexandra. Onu ben korurum. Siz çok dikkatli olmalısınız. "

Leroy defalarca kez konuşmasına rağmen , Elizabeth ve Austin' e tekrar emirler veriyordu.

Alexandra göz devirip son bir kaç basamağı atladı. Aslında bir kaç basamaktan fazlaydı. Leroy'i sinir etmek için böyle yapmıştı. Tabii elementlerinden güç almıştı. Eğer normal biri olsaydı , muhtemelen şuanda bacağı kırılmış olurdu.

Leroy'in endişeli gözlerine karşılık , pişkince gülümsedi.

" Hey ! Ben kendimi koruyabilecek kadar güçlendim . Neden bunu kabul edemiyorsun ? "

Leroy cıklayarak kafasını sağa sola çevirip dışarı çıktı.

" Ne ? Yanlış birşey mi söyledim. Sizce de bu aralar çok alıngan olmaya başlamadı mı ? "

Elizabeth ve Austin den onay alamayınca, homurdanarak bahçeye çıktı.

" Çok endişeliyim Alexandra. Sadece beni anlamanı istiyorum. Eric'in ne kadar alçalabileceğini bilmiyorsun sen. İstediğini almak için herşeyi yapar o pislik. Kendi adamlarını bile feda eder. "

Alexandra Leroy'in kolundan tutup hafifçe sıktı.

" Merak etme Leroy. Karşında artık zayıf bir kız yok. Son zamanlarda bana çok şey öğrettin. Belki biraz geç olacak ama teşekkür ederim. Herşey için. İyi ki benim savaşçım sensin. Ben sana güveniyorum. Bunun üstesinden geleceğiz. "

Leroy hafifçe gülümseyerek cevap verdi.

Elizabeth ve Austin'de yanlarına geldi.

" Biz hazırız çocuklar. Artık gidelim. "

Elizabeth' i ilk defa bu kadar ciddi görüyordu.

" İstemiyorsan gelmek zorunda değilsin. Bunu halledebiliriz. "

Elizabeth'in tereddütünü anlayabiliyordu. Annesiyle karşılaşma düşüncesi yüzünden bu kadar gergindi.

" İstiyorum Alexandra. Ondan alacak bir intikamım var. Neredeyse beni öldürüyordu. "

Alexandra daha fazla bişey söylemeyip , başıyla onayladı.

" O zaman planladığımız yere gitme vakti."

Herkes sessizce onayladıktan sonra arabaya bindiler. Alexandra ön koltuğa Leroy'in yanına oturdu. Austin ve Elizabeth arka koltuğa yerleşti.

" Gideceğimiz yere kadar , bizi sakladığından emin ol Elizabeth. Ani bir baskın, planlarımızı bozar. "

" Merak etme Leroy. Bu zamana kadar nasıl koruduysam , yine öyle yapacağım. "

Yol boyunca kimse konuşmamıştı. Bu durum Alexandra'yı biraz germişti ama belli etmedi.

" Evet. Geldik. Ben Alexandra ile açıkta olacağım. Siz ikiniz ben işaret verene kadar saklanabildiğiniz kadar kendinizi saklayın. Elizabeth , büyülerini tamamladıktan sonra , bizim korumamızı kaldırabilirsin. "

" Pekala. "

Elizabeth arabadan inip toprağa dokunup, birşeyler fısıldıyordu. Bunu konuşmuşlardı. Gizli koruma çemberleri yapıyordu. Dışardan gelecek büyülere karşı bir savunmaydı. Austin de herşeye hazırlıklı olarak , haftalardır hazırladığı şifa iksirleriyle birlikte Elizabeth'in yanında yerini aldı. Austin ne kadar zayıf gözükse de , çok iyi kılıç kullanıyordu. Herkes hazırlıklıydı.

Son Koruyucu  ~TAMAMLANDI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin