Alexandra uyan artık !
Genç kız hızla yattığı yerden kalktı. Nerede olduğunu anlamaya çalıştı. Duvarlarla çevrili bir odadaydı. Penceresi yoktu. Sadece bir kapısı vardı. Yatak ve dolap. Kapının çalmasıyla irkildi. Yataktan kalkıp kapıya doğru yürüdü. Odada ayna bile yoktu . Nasıl göründüğünü bile bilmiyordu. Yavaşça kapıyı açtı. Tanıdık bir yüz görmenin verdiği sevinçle rahat bir nefes verdi.
" Aaron .. Neredeyiz? "
" Sakin ol bir tanem. Gel ..Her şeyi anlatacağım. "
Alexandra Aaroun' un uzattığı elinden destek alarak odadan çıktı.
" Aaron ! Leroy'e ne oldu. En son bizimle birlikte arabadaydı. "
" Üzgünüm.. Ona hiç güvenmemeliydik. Arabada bize saldırı düzenleyenlerle birlikle çalışıyormuş. "
" Nasıl olur ? Babam ona çok güvendiği için bizimle gönderdi ! Bu imkansız. Emin misin ? "
" Tabiki de eminim. Biz gittikten sonra sığınak saldırıya uğradı. Baban ve diğerleri ölmüş. Üzgünüm Alexandra. Erken fark etmeliydik. "
" Sen ne saçmalıyorsun? Ne demek öldüler? Bütün bunlar gerçek olamaz ! "
Alexandra dizlerinin üzerine çöküp, sallanmaya başladı.
" Bunların hepsi onun suçu. Odada hapsediliyor . "
" Beni ona götür hemen ! "
Alexandra Aaron'u takip ederek bir iki kat aşağı da Leroy'in tutulduğu çelik kapılı odaya girdi.
Genç adamı kollarından duvara zincirlemişlerdi. Saçı sakalı birbirine girmiş zayıflamıştı. Alexandra yanına yaklaşıp çenesini kaldırdı.
" Alexandra. "
Sesini zar zor duyabilmişti.
" Neden yaptın bunu pislik ? Ne istedin onlardan ? "
" Alexandra! Kendine gel artık. Benim Leroy ! Uyan artık yedi aydır her gün aynı sahneyi yaşamaktan bıktım. Topla kendini elementlerini kullan. "
" Ne saçmalıyorsun sen ? Aaron , ne diyor bu hain ? "
" Saçmalıyor işte bir tanem. Kendini kurtarmak için sana oyun oynuyor. Hadi gel gidelim. Dinlenmen lazım. "
Alexandra Leroy'e son kez bakıp odadan çıktı.
Aaron' un telefonu çaldı.
" Evet. Geliyorum hemen tamam. "
" Seni odana bırakayım. Küçük bir işim var hemen geleceğim. "
" Aaron hala nerede olduğumuzu söylemedin. "
" Güvenli bir yerdeyiz merak etme. "
" Pekala. Sana güveniyorum. "
Aaron genç kızı alnından öptü.
" Seni seviyorum. "
" Bende seni Aaron. "
" Geldik. Hadi sen dinlen , hemen geleceğim. "
Alexandra odanın kapısını kapattı. Ayak sesleri uzaklaştıktan sonra yavaşça kapıyı açtı. Aaron koridorun sağ tarafına döndü . Ses çıkarmamaya çalışarak peşinden gitti. İçinden bir ses bunu yapması gerektiğini söylüyordu. Koridorun sağına geldiğinde yukarı çıkan merdivenler vardı. Yavaş adımlarla bir kaç kat çıktı. Karşısına odalarla dolu , uzun bir koridor çıktı.
" Harika ! Ben şimdi nasıl bulacağım seni Aaron ? "
Rastgele odaları açıp , Aaronla karşılaşırsa lavaboya gitmek istediğini ama kaybolduğunu söyleyebilirdi , en azından şansını denemeliydi. En yakın odaya gidip yavaşça kapısını açtı. İçeride boş bir yatak vardı. Yanında da serum askısı. Neden böyle bir oda vardı ki burada ? Genç kız iyice meraklanıp diğer odaları gezmeye başladı. Hemen hemen birbirinin aynısı olan odalar. Bazılarında dolap bile vardı. Son odalardan birinin kapısını açtı . Şaşkınlıktan gürültü çıkarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Koruyucu ~TAMAMLANDI~
Fantasy"Benden ne istiyorsun?" diye seslendi ürkek bir sesle . ... Cevap gelmedi . Genç kız ayağının acımasına aldırmadan koşmaya devam etti. O kadar hızlı koşmuştu ki göğsü yırtılırcasına nefes alıyordu. Gözü soğuktan buğulanmış , önünü net göremiyord...