Aaron ? , Alexandra?
Genç kız Darius' un ismini söylediğini duydu ama cevap veremiyordu. Acıya dayanamayıp bayılmıştı. Sanki göz kapaklarının üzerinde tonlarca ağırlık vardı. Aaron nasıldı? Onunda bayıldığını görmüştü. Üstündeki yük o kadar ağırdı ki değil vücudunu hareket ettirmek parmağını bile kıpırdatamıyordu. Kısık bir inleme sesi duydu. Sanırım bu Aaron du. Kendine gelmeyi başarmıştı .
" Sonunda ! Neredeyse bir saattir baygın yatıyorsunuz. Bir türlü uyandıramadım sizi. Hava çoktan kararmıştır. Nasıl hissediyorsun? " Darius endişeli ama meraklı bir sesle sordu.
" Sanki bütün kemiklerim kırılmış gibi hissettim . Alexandra da aynı şeyi hissetmiş olmalı. Aramızdaki bağ oluştu artık. " Aaron boğuk bir sesle konuşmuştu.
" Yürüyebilecek durumda mısın ? Biran önce gitmemiz lazım. Biliyorsun hava kararınca orman tehlikeli. Alexandra kendine gelemedi hala. Onu ben taşırım. Gitmek zorundayız. "
Aaron hızlı ve sinirli bir sesle konuştu. " Onu ben taşırım Darius. Benden başka kimse ona dokunamaz . Sen bile olsan ! Onun savaşçısı ve koruyucusu benim. !"
Darius sinirlenmedi aksine onun bu haline gülümsedi. " Gerçekten de doğruymuş ona karşı şuan ne hissettiğini tahmin edebiliyorum. Savaşçı ve korucuyu arasındaki bağlar her zaman böyle olmuştur. Onu sahiplenmen bu yüzden. Eh eninde sonunda sizinde sonunuz diğerleri gibi olur. Evlilik . Umarım Alexsandra bunu hoş karşılar. Çünkü ona bundan bahsetmedik. Eminim kabul etmezdi"
Alexandra herşeyi duyuyordu ama tepki veremiyordu. Duyduklarına inanamıyordu. Aaron dan hoşlanmıştı evet ama sadece o kadar. Vücudunun kaldırıldığını hissetti. Tanıdık toprak kokusunu içine çekti. Aaron onu kucağına almıştı. Yürüdükçe kokusu iyice burnuna doluyorlardı. Bir süre sonra durmuşlardı. Sanırım merdivenlere gelmişlerdi. Buraya kadar taşımada sıkıntı olmamıştı ama merdivenlerden onunla çıkamazdı.
" Sorun değil Darius çıkarabilirim. Biliyosun artık mühür tamamlandı. Tam gücüme sahibim "
Alexandra vücudunun sarsılmaya başladığını hissetti. Sanırım Aaron merdivenleri tırmanıyordu.
Biraz çıktıktan sonra vücudunun yukarı çekildiğini hissetti. Darius olmalıydı. Temiz hava yüzüne çarpmıştı. Vücudu tekrar hareket etmeye başladı. Sanırım ormana doğru ilerliyolardı.
" Ben önden gideceğim dikkatli bir şekilde geçelim. Ne olur ne olmaz temkinli olalım. " Darius hızlı bir şekilde konuşmuştu.
Hızlı hızlı ilerliyolardı. Hissetmişti çünkü daha çok sarsılmaya başlamıştı. Hırıltı seslerine benzer şeyler duymaya başladı. Gözlerini açamadığı için göremiyordu.
" Kahretsin! Chupacabralar bunlar. Acele etmeliyiz yoksa yakalanacağız. Biri okuldan çıktığımızı fark etmiş olmalı. Alexandra bu durumdayken savaşamayız. " Darius' un endişeli sesi genç kızı telaşlandırmıştı.
Alexandra birden vücudunun sert bir şekilde yere düştüğünü hissetti. Canı yanmıştı. Çok sert düşmüştü. Boğuşma sesleri geliyordu. Gözünü açmaya çalıştı ama çok hafif aralayabildi. Sanırım halüsinasyon görüyordu. Aaron daha önce okulda gördüğü hayvanın üstüne çıkmış onu boğuyordu . Birden dişleri sivrileşti ve hayvanın boynunu parçaladı. Bu haliyle korkunç gözüküyordu . Darius elindeki hançerle köpeklere saldırıyordu. Gözlerini daha fazla tutamadı ve kapattı. Vücudunun yerden kalktığını hissetti. Aaron tekrar kucağına almıştı. Burnuna dolan kan kokusuyla midesi bulanmıştı.
Demir kapının sesini duyduğunda okula geldiklerini anlamıştı.
" Akşam olduğu için herkes kendi yatakhanesinde veya ortak salonda olmalı. Gören olacağını zannettmiyorum. Yarın görüşürüz. " Dairus gideceği sırada " Bu ara bu Alexsandra' ya ait ona ver "
Ne verdiğini görememişti.
Tekrar hareket etmeye başlamışlardı. Aaron onu odasına götürüyor olmalıydı.
Kendini o kadar yorgun hissediyordu ki sanki tonlarca yükün altında ezilmiş gibiydi. Kapı sesi duyduğunda odaya geldiklerini anladı. Aaron onu yavaşça bırakmıştı. Sırtı yumuşak zemine değince rahatlama hissi geldi. Bu yatağı olmalıydı . Üstüne battaniyenin kapatıldığını hissetti. Yanında bir ağırlık hissetti . Aaron. Gitmemiş yanında otuyordu. Alexandra saçlarında dolaşan parmakları hissetti. Saçlarını usul usul okşuyordu. Uzun zamandır kimse saçlarını böyle sevgiyle okşamamıştı. Gözünden istemesizce yaş akmasına engel olamadı.
Aaron parmağının kenarıyla usulca yüzüne düşen yaşı sildi. " Seni korumak için elimden geleni yapacağım Alexsandra. Söz veriyorum bundan sonra canın yanmayacak "
Genç kız daha fazla yorgunluğa dayanamadı ve kendini uykuya bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Koruyucu ~TAMAMLANDI~
Fantasi"Benden ne istiyorsun?" diye seslendi ürkek bir sesle . ... Cevap gelmedi . Genç kız ayağının acımasına aldırmadan koşmaya devam etti. O kadar hızlı koşmuştu ki göğsü yırtılırcasına nefes alıyordu. Gözü soğuktan buğulanmış , önünü net göremiyord...