Alexandra sol eliyle dizinden destek alarak ayağa kalkmaya çalıştı. Arabadan atladığı için vücudu harap olmuştu. Bu durum çokta umrunda değildi. Aaron , Leroy , Tom , Cara . Hepsi ölmüştü. Karşısında duran yüzü kapalı kadını izledi. Alayla güldü. Yüzünü bile göstermeye cesareti olmayan bilge. ( ! )
" Hey seni yaşlı bunak. Orda dikilip beni izlemen umrunda değil. Biliyor musun ? Sen bilge filanda değilsin bence. Olacakları biliyordun değil mi ? En azından bana yardım edebirdin. Kitabı verip izledin. Sen. Korkak bilgesin ! "
Alexandra arkasını dönüp gidecekken yaşlı bilge siyah peleriniyle karşısında belirdi. Kısa bir şaşkınla bir kaç adım geriledi.
" Ne istiyorsun? Teknik olarak kitabı korudum işte. En azından içini okuyamazlar. Yas tutmama izin ver . Rahat bırak beni. Daha sonra kitabı geri alacağım merak etme. "
Yaşlı bilge yavaşça pelerininin şapkasını indirdi. Alexandra bir an için acısını unutup istemsizce kendinden bile genç görünen kadına baktı. Yüz hatları keskin ve sertti. Neredeyse yere değen beyaz saçları esmer teniyle tezatlık oluşturuyordu. Ela gözlerinin içine baktı. O kadar yorgun görünüyorlardı ki kendini yılların içinde boğuluyormuş gibi hissetti. Gözlerini çekmek istedi ama yapamadı. Baktıkça derinlere iniyordu.
" Direnme ve izle . "
" Emin misin Seraphine ? Bu doğru çocuk mu ? Herşey buna bağlı. Biliyorsun. "
Alexandra hemen ilerisine düşen yıldırımla geriye sıçradı. Kafasını kaldırdı. Gökyüzü simsiyahtı. Yağmur toprağı dövercesine hırçın bir şekilde yağıyordu.
" Kaç kere söyledim sana Elisa ! Kurtuluşumuz bu çocuk. Döngüyü sonlandırıp elementleri güvende tutabilecek. Bir an önce şu ayini yapalım. Her an burada olabilirler. "
Alexandra burada neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Büyükannesinin elinden tuttuğu çocuk kendisiydi. Elisa diye hitap ettiği kişi ise yaşlı bilgeydi. Yüzü hala aynıydı. Sadece beyaz olan saçları siyahtı.
" Pekala Seraphine sana güveniyorum. "
Elisa yerdeki çantayı alarak içinden çeşitli otlar ve mumlar çıkarttı.
Elini uzattı.
" Gel buraya çocuğum. "
" Büyükanne gitmek zorunda mıyım ? Korkuyorum. "
Seraphine küçük kızın göz hizasına gelecek şekilde eğilip anlından öptü.
" Korkma güzel kızım sen seçilmiş olansın. Hadi git. Ben yanındayım. Hemen burada. "
" Acele et vaktimiz yok."
Elisa küçük kızın elinden tutarak kendine çekti. Yere çömelip etrafında beş köşeli bir yıldız çizmeye başladı.
" Sen üstüne düşeni yap Seraphine gerisini ben halledeceğim. "
Seraphine yerdeki mumlardan mavi olanını alıp yıldızın bir köşesine koydu.
" Acqua ti chiamo. per me venire
Sırasıyla kahverengi, gri , kırmızı ve mor mumu alarak diğer köşelere yerleştirdi.
" Terra ti chiamo per me venire"
" Aria vieni da me ti chiamo "
" Fuoco vieni da me ti chiamo "
" Anima vieni da me ti chiamo"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Koruyucu ~TAMAMLANDI~
Fantasía"Benden ne istiyorsun?" diye seslendi ürkek bir sesle . ... Cevap gelmedi . Genç kız ayağının acımasına aldırmadan koşmaya devam etti. O kadar hızlı koşmuştu ki göğsü yırtılırcasına nefes alıyordu. Gözü soğuktan buğulanmış , önünü net göremiyord...