Alexandra şaşırmış bir şekilde karşısındakine bakıyordu. O kahin filan olamazdı. Sadece aptal okul grubu kızlarındandı diye düşünüyordu.
" Senin burada ne işin var Ella ? Okuldaki aptal grubunla takılıp erkekler hakkında konuşman gerekmez miydi ? " diyerek onu küçümsemişti. Bunu bilerek yapmak istedi. Çünkü doğum gününde yaptığını unutmamıştı. İntikam almalıydı.
Ella etraftakilerin duyup duymadığını kontrol edip kibirli bir şekilde konuştu.
" Dün 18 ime girdim ve babam bazı şeyler anlattı. Ben bir kahinmişim. Açıkçası seni burda görmek aklıma dahi gelmezdi . Senin gibi bir eziğin asıl burda ne işi olabilir? diyerek saçlarını savurup boş sıralardan birine oturdu.
İçinden koruyucu olduğunu haykırmak istedi kimmiş ezik ona gösterirdi ama dikkat çekmek istemiyordu. Sınıf yavaş yavaş dolmaya başladı. Tabiki Margaret ve grubu da geldi. Ona buranın hakimi benim bakışı atıp ön sıralarda oturan birinin yanına oturdu. Sanırım sevgilisiydi. Kumral saçlı ve beyaz tenliydi arkadan bu kadarını görebilmişti. Aniden arkasını dönünce Aleksandra ne yapacağını bilemedi . Böyle birşey beklemiyordu kızarıp önüne döndü hemen. Gözlerini gördü . Bal rengindeydi. İdare eder bir tipi var diye düşündü. Ama Margaret ile takılıyorsa ne kadar iyi olabilirdi ki ?
Düşünceleri bölen içeri giren profesörün sesi oldu.
" Günaydın geleceğin en güçlü kahin adayları. Nasılsınız bakalım ? Hazırsanız bugünkü dersimize başlayalım." diyerek kocaman gülümsedi.
Giydiği beyaz önlüğünün üstünde ismi yazıyordu. Mark Russell. Çok enerjik biri diye düşündü Alexsandra. Tatlı birine benziyordu. Gülünce yanağının kenarındaki gamzesi belirmişti. Onu daha tatlı göstermişti. Sanırım babasının yaşlarındaydı. Kahin tipi yoktu . Gayet kalıplı geniş omuzları vardı. Kahverengi saçları hafif dalgalıydı. Aynı şekilde kahve gözleri esmer teniyle uyum sağlıyordu.
" İncelemeniz bittiyse bayan yeni gelen kendinizi tanıtın bize . Dün gece giriş yapmışsınız. " diyerek gülümsedi.
Alexandra böyle bir tepki beklemiyordu. Herkes ona dönüp bakmıştı ve yine kızarmıştı. Margaret ,Ella ve tanımadığı bir kaç kişi ona gülmüştü. Yanaklarındaki basınç gitsin diye bileğini sertçe ovmaya başladı.
" Alexandra.. " dedi. " Alexandra Morrison. " Başka da birşey söylemek istemedi.
" Pekala Alexsandra. Teşekkürler. " diyerek Ella ya döndü. Ona da kendini tanıtmasını söyledi ve kibirli bir şekilde babasının iş yerine kadar anlattı. ' Baba parasıyla övünen bir aptal işte diye düşündü. Sanırım böyle arkadaş yapıp elinde tutabiliyordu. Yoksa onunla kim takılırdı ki ? ' diye düşündü.
" Evet . Bugünkü dersimizde kahinlik yöntemlerinden bazılarını işleyeceğiz güzellerim. " diyerek masaya oturup bir bacağını diğerinin üstüne attı.
" Öncelikle kendinizi küçümsemeyin
kahinlik çok eski uygarlıklardan beri var olan bir uzmanlık alanı olup, önceden meydana gelecek olayları birtakım yöntemlerle bilmektir. Bugün de o yöntemlerden bazılarından bahsedelim."" En önemlisi vizyon . Vizyon yöntemi sahibi kahinlerin bazıları bir takım olayları görme organının yardımı olmadan zihinsel yolla algılayıp görebilirler. Bunun bir kötü yanı var. Halüsinasyonla karıştırılabilirler. Bunu ancak kahin kendi deneyimleriyle ayırt edebilir. Diğer grup kahinler ise göz yardımıyla görebilirler. Şuan ki olan olayları o ana gidip öğrenebilirler. Veya sadece geçmişteki olayları veya gelecekteki olayları görebilirler. Yani anlayacağınız hepinizin özelliği aynı değil. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Koruyucu ~TAMAMLANDI~
Fantasy"Benden ne istiyorsun?" diye seslendi ürkek bir sesle . ... Cevap gelmedi . Genç kız ayağının acımasına aldırmadan koşmaya devam etti. O kadar hızlı koşmuştu ki göğsü yırtılırcasına nefes alıyordu. Gözü soğuktan buğulanmış , önünü net göremiyord...