Moje myšlienky vyruší objatie.Niekto ma objíme a silno ma drží . Je to Minho .
,,Nechápem ho...." poviem po chvílke ticha.
,,Hovorí sa tomu pobláznenie." zasmeje sa.
,,To je nejaká choroba?" spýtam sa hneď. On sa len uchechtne a hneď mi odpovie.
,,No...Teoreticky.. Ten frasák je do teba rachnutý a ostatní čóni ... no proste všetkým sa páčiš." zasmeje sa.
,,Keby je do mňa rachnutý nespráva sa tak ako sa správa." poviem naštvane .
,,Každý chalan má svoju obranu pred rachnutím no a on si vybral skrývanie." povie a postavíme sa.
,,Poďme lebo nás tí čóni budú hľadať." zasmial sa a popohnal ma dopredu .
,,Pánvička potrebuje pomôcť. Dneska bude oheň a potrebuje pripravi%t niečo špeciálne. Ja idem do Labyrintu." usmial sa a posledný krát ma objal . Smerovala som rovno do kuchyne kde sa už vrtel Pánvička.
,,Ja som si myslela , že bezomňa netancuješ." poviem smutne a on sa zasmial.
,,S tebou len tie špeciálne tančeky." zasmeje sa a podá mi rôzne suroviny.
,,Rob špizi. Já idem uvariť slaninu a prichystám...." začal si plánovať ďaľších milión vecí .
,,Nestihneme to." poviem potichu ale on to počul . Niečo mi pristalo vo vlasoch.
,,Ticho . Ja to vždyky stihnem." povedal posmešným tónom . Siahla som si na vlasy a zostila som , že ich mám celé od múky.
,,Nepraj si ma." povie a hodím po ňom múku .
,,Stačí ! Ukľudni sa a rob čo máš!" počula som ododverí ten najkrajší ale aj najhorší hlas v mojom živote. O futra dverí bol opretý Newt a svoje oči mal zabudnuté do mňa.
,,Čo máš sakra za problém?!" skríknem . Už sa nebudem ovládať.
,,Ty si môj problém." povie a odíde. Chcem ho následovať ale medzi dverami sa objaví Ninho.
,,Nechaj ho." povie a ja si odfrknem .
,,Začni s tými špízmi . Pomôžem vám . Dneska sa do Labyrintu nejde. Benovy nie je dobre a sám tam mám zakázané chodiť." povie a sadne si ku mne.
,,Vieš , že si otravný." usmeje sa na neho .
,,Skoro ako ty." vyplázne mi jazyk .
,,Hej vy dvaja.Začnete aj robiť?" spýta sa nás Pánvička a začneme robiť. Každý spravíme asi 20 a potom ma niečo napadne. Minho si ma nevšíma tak natiahnem ruku za neho a poklepem ho z druhej strany na rameno . Začne sa otááť a ja robím akože nič.
,,Čo si chcel Pánvička?" spýta sa už v koncoch Minho .Ten na neho nechápavo pozrie .
,,Nič." povie a ja vybuchnem do smiechu .
,,Tak ty takto hej ." povie a hodí po mne múku . Takže teraz to mám aj na vlasoch aj na tvári.
,,No fuj." povie utriem si pery a oči.
,,Aj ty sa najedz." poviem a medzi smiechom mu hodím do múky škoriču.Začne vyplúvať obláčiky hnedého dychu a pritom sa stále smeje.
,,Dobre za 10 minút nech ste všetci pri ohni!" zakričí niekto zvonku . Začneme pomaly vychádzať von a tam ma Minho opráši.
,,Aj ja ťa oprášim ." prejde okolo mňa Winston a dá mi placáka po zadku . Zrazu si čupnem a vystrelím nohu . Z ľahkosťou ho podkopnem tak ako prvý deň Newta. Okolo mňa začne burácanie smiechu a Winston sa ponížene postaví a opráši sa.
,,Zápalte to!" skríkne Alby a všetci hodia zapálené palice na nejaký postavené ohnisko. Všetci začnú kričať a oslavovať . Niekto ma schmatne za ruku a začne so mňou tancovať. Je síce tma ale Minha vždycky rozoznám . Ostatný sa k nám pridajú a tak vznikne niečo ako tanečný parket.
,,Dáme kruh!" Vykríke zrazu Gally.
Utekám k babám ,ktoré sedia a krútia nad tým nápadom hlavami.
,,Čo je to kruk?" spýtam sa.
,,Je to vlastne kruh z lana a vnútri sa snažia aby to vyzeralo ako zápasenie. Proste sa bijú dokým jeden nevypadne z kruhu." povie Ria.
,,Koľko ste tu?"
,,Ja 2 roky." povie Ntalie.
,,Ja rok." Ria.
,,Ja 3 roky." Andrea.
,,Každý rok posielajú jednu babu . Ale si prvá ,ktorá ma niečo také ako tetovanie s nápisom OMYL." povie Andrea zamyslene.
,, Andrea chodí so Zartom a vy s kým?" spýtam sa. Možno to bolo nevhodné ale čo už .
,,Ja chodím so Zartom. Ria chodí s Jeffom a Natalie s Benom." usmeje sa Andrea.
,,A po tebe pokukuje Newt." zasmeje sa Natlie.
,,Už len ten. Ten frasák sa mi stále vyhýba . Myslím , že ma neznáša."poviem po chvíľke.
,,Už si chytila aj ich slovník." zasmeje sa Ria.
,,Sedí tam u spadnutého strmu. Pozoruje steny. Robí to vždy keď je Oheň. Choď za ním a spýtaj sa ho čo a ako ." usmeje sa Natalie a ja po dlhom rozmýšľaní urobím tak . Postavím sa a nasmerujem si to k Newtovy no uprostred cesty ma niekto stiahne za ruku .
,,Ninho šibe ti?!? Zľakla som sa." poviem medzi smiechom .
,,Upokoj sa . Pozri si legendárny zápas. Alby vs Gally." zasmeje sa. Nevenujem zápasu pozornosť a moje oči spočinú na chlapcovy ,ktorý sa postavil zo svojho obvyklého miesto a kulhavým krokom ide do lesa.
,,Minho za chvíľku sa vrátim ." poviem a vytrhnem sa mu . Len sa chápavo usmeje sa ďalej sa venuje zápasu . Bežím do lesa a vidím ho opretého o jednen zo stromov.
,,Ahoj." poviem a opriem sa tiež o ten strom.
,,Čo chceš bažant?" spýta sa odmerane.
,,Aký máš so mňou problém." spýtam sa v klude .
,,Ty celá si problém." povie a otočí sa ku mne čelom .
,,Áno to si mi už povedal . Ale ja chcem vedieť dôvod. Konkrétny dôvod prečo ma nemôžeš zniesť vo svojej prítomnosti bez toho aby si po mne zač-" nedopoviem lebo som umlčaná jeho perami.
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//