Walese

1.9K 124 0
                                    

Stáli tam všetci chalani a Ben kľačal zviazaný na zemi... O tomto mi už Newt hovoril.. Je to vyhostenie... Natalie sa s plačom a krokom rozbehla k nim... Bežala som za ňou a keď som ju chytila obe sme spadli na zem. Držala som ju celou silou až po koniec. Keď sa zavreli dvere Labyrintu Natalie ma odsotila a bežala do chatky.... Newt bežal za ňou utešiť ju..
,,Christina nech si do sekundy pri mne." rýchlo som podišla k Albymu... Vedela som, že z toho budem mať prúser....
,,Okamžite mi vysvetlí ako si ju mohla pustiť von?!? " skríkne na mňa Alby s najhorším hlasom.
,,Ako som mala vedieť, že ide o Bena!?! Mohol mi to aspoň niekto povedať!! Určite by som ju nepustila k záclonám!" skríknem. Vidím ako zatne sánky a päste.
,,Zart. " otočí sa na neho.
,,Odved ju do diery. 2 noci v diere. " povie a mne len padne sánka. Nič nehovorím a idem do diery.
,,Idem už spat? " poviem si sama pre seba keď som v diere sama.
,,Idem. " poviem a v tu ranu zaspím.

,,Ahoj Christina... Zase " zasmeje sa tá pani, ktorú som videla aj predtým. Až teraz som si všimla kde sme... Boli sme v nejakej laboratórií.
,,Čo odomňa chcete?! " skríknem si slzami v očiach.... Bála som sa... Veľmi...
,,Len sa porozprávať. " usmeje sa.
,,Vďaka ale túto požiadavku môžte rovno vyhodiť z hlavy. "
,, drahá môžem ťa ovládať ani to nebudeš vedieť. Môžem sa to vŕtať v hlave a tiež to nevieš vedieť. Nemusíš mi odpovedať. Mám svoje zdroje. " poviem potichu a drzo sa uškrnie.
,,Chcem ísť preč. " zasyčím.
,,

This is warWhere stories live. Discover now