-51-

1.6K 75 5
                                    

  Upozornenie!!Toto bude opis ich sexu takže ak to neradi ani to nečítajte :D:D :DA mohli by ste mi do kometu napísať ako si predstavujete Christinu . Možnoako nejakú celebritu alebo mi ju môžte opísať :) Budem rada lebo budemvedieť či máte rovnaký vkus ako ja :D :D Kaźdopádne ďakujem za každéprečítanie , vote a comment! Ste úžasní <333 Inak viete čo je najhoršie napísaní takýchto dielov? Že sluchátko môžete mať v ušiach len jedno :D Lebokeby naši náhodou vošli a videli čo píšem by ma vyhodili z domu :D :D :D



Rýchlo sa postavím a utekám na Plac . Vojdem do jedálne a všade sapoobzerám . Som ako klbko nervov. Stačilo by málo a som na zemizosypaná ako nejaké malé decko čo padne z húpačky.

,,Christina." na rameni pocítim tlak a tak sa strhnem a v útočnom gestenamierim rukami na dotyčného no uľaví sa mi keď uvidím Gallyho s táckous jedlom ,ktorú podáva mne.

,,Prepáč." usmejem sa a s poďakovaním prijmem tácku . Sadnem si najedinú voľnú lavicu a začnem jesť . Bože bola som taká zaneprázdnená , žesom si ani nevšimla ako strašne som hladná. Hneď to je za mnou a ja saplno opriem o operadlo . Ani som si nevšimla a Gally si sadol ku mne.

,,Gratulujem." usmeje sa a ja s poďakovaním odnesiem tácku a odídem zjedálne. Nemám nejako extra náladu na rozprávanie a určite nie s Gallym .Obzerám sa okolo seba a snažím sa nájsť niekoho kto by mi poradil . No anisi neuvedomím ako a niekto ma strhne za boky a zrazu som prilepená najednej zo stien a okolo bokov mám obtočené jeho ruky. Áno Newtove ruky.Usmejem sa a oblíznem si peru . Jeho čelo sa opiera o to moje a ja čakámčo povie no namiesto slov ma pobozká. Usmejem sa do bozku a svoje rukyzapletiem do jeho vlasov. Jemne mi prechádza rukou po chrbte a keď sajemne dotkne zadku zachvejem sa. Už dlho som nebola takto . Ja a Newt.Boli sme buď ja , Newt , Hope. Ja , Newt, Hope, Becca. Ja, Newt,Becca ,Adam . Zvláštne , že?

,,Frasák." poviem medzi bozkom a on ma ako keby na odpor chytí za zadoka silno ho stlačí . Z mojich úst sa vyderie povzdych ,ktorý ale hneď umlčiajeho pery. Jemne mu kusnem do pery aby som ho ešte viac vyprovokovalano vtedy sa odtrhne a bez slova ma chytí za ruku a tiahne ma nevedno kam.

,,Si normálny? Kde máme dcéru? Kam ideme? Čo budeme robiť?" spýtamsa ho zmätene uprostred chôdze. On sa mi otočí čelom ale s tým , že stálekráčame a nadržane sa usmeje.

,,Hope je s Beccou . Nechcela mi ju dať . Povedala , že je to jej neterka a ,žeona na ňu má väčšie právo ako otec. Absurdné , že? A ideme k nám domov.A čo ideme robiť? Vážne to chceš vedieť? Fajn . Idem si na teba ľahnúť avyšukať z teba dušu . Zajtra ráno sa nepostavíš ,láska." žmurkne na mňa ahneď keď prídeme domov zabuchne a hodí ma na posteľ. Najprv sa chcembrániť , povedať mu , že to nechcem robiť pretože keď si predstavím , že tovidia tí hore tak mi príde zle ale hneď po jeho prvom dotyku jeho úst namojom krku ma persvedčí , že môžem jebať na zásady. Seriem na to . Idemsi užiť.Strhnem z neho tričko a on nechce byť pozadu tak aj moje tričko letí dorohu miestnosti . Leží na mne no nie dlho . Rýchlo ani ja sama neviem akoho pretočím pod seba a sadnem si na neho obkročmo . Uškrniem sa a Newtma chytí za zadok a snaží sa mi ztiahnuť gate no ja sa nenechám a chytímmu ruky. Dám ich nad jeho hlavu a pridržím svojimi rukami . Skloním sa azačnem mu bozkávať dlane pričom si dám veľmi dôrazne záležať na tom ,aby moje prsia boli vo výške jeho tváre. Pomaly sa presuniem k jeho ústama on zavzdychá.

 ,,Predtým som mal lepší výhľad. Teraz musím mať zatvorené oči." zafrfle aja sa usmejem . Som dobrá. Nakloním sa k jeho uchu a jemne mu skusnemušný lalôčik.

,,Túto noc budeš vzdychať tak , že ťa budeš počuť celý Plac. Uspokojím ťaako nikdy v živote, ty frasák." usmejem sa a on pri mojich slovách zalapápo dychu.  ­  Presuniem sa na jeho brucho a začnem mu robiť pomaly cestičku dole .Zastavím sa nad lemom jeho trénírok . Pousmejem sa a namiesto toho abysom ich dala dole chytím tu guču do ruky a hladkám mu ju pomaly a takaby cítil každý môj pohyb . Začne zrýchlene dýchať a vzdychať .

,,Mo-h-h-la b-by si m-a pre-s-sta-tať už trá-p-p-iť?" zavzdychá prerývane aja sa pousmejem . Milujem keď viem , že on potrebuje môj dotyk tak veľmiako ja potrebujem ten jeho . Stiahnem jeho trenírky dolu a naskytne sa mipohľad na jeho dĺžku . Bože. Videla som ju toľko krát a vždy ma dostane.Najprv oblížem jeho špičku a počujem jeho prerývaný dych . Usmejem sa acelú jeho dĺžku strčím do úst . Začne pomaly prechádzať ústami po jehodĺžke a nakoniec pridám aj ruky. Mám pocit , že už-už bude tak prestanem .Jeho dýchanie je rýchle a prerývané. Sotva chytá dych a keď sa na mňapozrie v očiach má hnev.

,,Sakra ty frasáčka čo si myslíš , že robíš?!?!?" zatne sánku a zhodí ma naposteľ . Ľahne si na mňa a ja ani neviem ako rýchlo zo mňa stiahne gate anohavičky. Ležím pred ním len v podprsenke ,ktorá letí z mojej vlastnejvôle do rohu miestnosti . Silno mi roztiahne nohy a svojimi ústami začnesať moje miesto . Moje celé telo sa chveje a ruky sa mi trasú . Z úst sa miderú stony , vzdychy a lapania po dychu. Usmejem sa a čakám kedydosiahnem vrcholu no v momente keby stačil jeden jeho posledný pohybtak svoje ústa odtiahne a môj orgazmus celý zruší . S rozčapenými očamina neho pozriem a on sa uškrnie.

,,Nie je to pekné,že?" zasmeje sa a celou svojou váhou si na mňa ľahne .Bozkáva ma na krku potom prechádza nižšie a nižšie. Prijde k mojimprsiam ktoré začne siať a ja začnem vzdychať a dýchať rýchlejšie ako jenormálne. Keď prestane nasmeruje jeho penis na moje miesto a potlačí .Prenikne do mňa a z môjho hrdla vyjde roztrasený zvuk . Popravde anineviem čo som chcela povedať . Znelo to hocijako. Už si ani nepamätámkedy som sa s ním naposledy takto cítila . V poslednú dobu sa mi zdalo , žesme na seba nepríjemní a skôr sa spoločnosti toho druhého vyhýbame ako vyhľadávame . No toto všetky moje pochybnosti vymazalo . Už len cítimnaše telá ako jedno . Pohybujeme sa tak , aby nám to bolo príjemné aobaja vzdycháme. Newt začne zrýchlovať a ja ešte rýchlejšie dýchať .

,,Áno . Áno . Už!" skríkne Newt a dá ho zo mňa von . Na bruchu pocítimteplú tekutinu stekajúcu po mojich bokoch . Vážne sa urobil na mňa?Pousmejem sa a Newt si vedľa mňa unavene ľahne. Zavyje ma do náručiaale ja sa usmejem . Po pár minútach sa odlepím a sadnem si . On sovjpohľad presunie rovno na moje prsia a uškrnie sa. Čón jeden .

,,Resetovací čas skončí?" nadvihnem obočie a jemu padne sánka.

,,Ale ja už sa ani nepohnem." povie vyčerpane a ja sa nadržane usmejem .

,,Ty nemusíš . Len drž." usmejem sa a pomaly si na neho sadnem obkročmoaby cítil každý môj dotyk s jeho pokožkou. Cítim ako sa trasie a to mi dodáešte viac sebavedomia. Zohnem sa dole a robím mu cestičku z brucha akeď sa dostanem k jeho dĺžke vezmem ju do úst. Pár krát ňou prejdem apotom oblížem špičku . Rozkročím sa a sadnem si na neho s tým . Že on jevo mne. Zavzdychá a ja uvidím ako je lakťami opretý o posteľ a hlavu mazaklonenú dozadu . Usmejem sa a začne na ňom "Jazdiť" .

,,Áno. Áno . Rýchlejšie." vzdychá tak pridám na tempu . Usmejem sa keďpocítim , že zo mňa vyšiel práve vo chvíli keď sa urobil. Všetko znova skončína mojom bruchu a ja si vedľa neho unavene ľahnem . Pomaly už necítimnič a zaspím .  


This is warWhere stories live. Discover now