,,Je sedem hodín a ja som hladná. " zabrble si keď ležím na Newtovy.
,,Tak si bež niečo dať " zasmeje sa.
,,Ale nechce sa mi postaviť... Vieš čo... Nie som hladná " poviem nakoniec a pritiahnem sa viacej k nemu.
,,Vieš keď tu si celý deň spal ja som sa hrala. " vyplazím mu jazyk.
,,Aj so mňou by si sa mohla zahrať. " usmeje sa a oblizne si peru.
,,To Zabudni Cassanova. " donútim sa postaviť a kráčam rovno do hlavného stanu.
Na podlahe sedí Alby a s Natalie niečo riešia... Neskôr si všimnem, že Natalie plače.
,,P-re-r-páčte... Ja som len chcela či nevieš kde je Minho? " vykoktám zo seba.
,,Myslím, že išiel do lesa." povie naliehavým tónom Alby a ja sa teda rýchlo stratím . Mierym k lesu kde sedí Minho a pozerá do priestoru.
,,Si v pohode?" spýtam s miernym úsmevom .
,,Jasné ...." usmejem sa na mňa jeho najkrajším úsmevom.
,,Ale je mi tu nejako smutno...." povie a ja ho objímem
,,Neboj . Aj na teba niekto čaká." zasmejem sa a dám mu pusu na líčko .
,,Aby si sa neroztiekla Rose ." zasmeje sa.
,,Tak a teraz sa hráme na Titanic? Takže kde je Jack?" zasmejem sa .
,,Možno bližšie než si myslíš." povie za mňou hlas.
,,Ahoj Newt." zasmeje sa Minho a postaví sa .Prešiel dlhý čas a mi sme sa znova pripravovali na nováčika. Dúfam , že to bude konečne nejaký zdravoťák ...Jeff a Clint sa vždy ožerú a ja to potom musím robiť za nich....No čo už .....
,,Klietka!" skríkne Newt keď hnojíme... Všetci sa zbehnú na miesto a keď vyjde klietka hore ja do nej skočím . To čo uvidím ....No neviem to opísať...
,,Čo tam máš ?" spýta sa Newt. Nestihnem odpovedať lebo ma bažant s nožíkom na krku pritlačí k stene.
,,Kde som a čo sa tu robí?!? Prečo si doprdele nič nepamätám?!?" skríkne na mňa. Je to dievča...Má hnedé vlasy s bočnou ofinou ,nádherné vlasy a vlastne vyzerá skôr ako Aziatka...
,,Hou tak sa ukľudníme." skočí do klietky Newt.
,,Ak nechceš aby som jej ublížila sprav 3 kroky do zadu ." povie ostro a Newt spraví 4.
,,Nechaj nás porozprávať sa s tebou . Všetko ti povieme a všetko pochopíš. Každý si tým prešiel . Ja som si tiež nič nepamätala ale toto miesto je tvoj nový domov a my tvoja rodina. A ako tvoja rodina prosím pustíš ma? Škrtíš ma." poviem sekavo a lapám po vzduchu . Ona zaváha no nakoniec ma pustí . Newt ma schmatne za ruku a pritiahne si ma k sebe.
,,Takže vy dvaja ste akože incest?" zasmeje sa.
,,Zas taká doslovná rodina nie sme." poviem a usmejem sa na ňu .
,,Ako sa voláš?" ozve sa zhora Minho . Ona sa na neho pozrie no ako keby ani jeden nevedeli odtrhnúť zrak .
,,Som Mina." povie napokon a usmeje sa na Minha.
,,Myslím , že si ťa Minho zoberie na starosti . Ukáže ti to tu a my zatiaľ pôjdeme pripraviť veci na Oheň . Choď s ním a keď skončíte hoď ju k nám . S Pánvičkou potrebujeme pomôcť. " poviem a s pomocou ostatných vyskočím von . Za mňou idú aj ostatný .
,,A ty tu ako velíš?" spýta sa drzo .
,,Drzá? Tak to budeš môj človek .Ale inak nie . Ale Alby leží . Je mu zle a tak ale to sa nepýtaj . Teraz máš ísť s Minhom ..." zasmejem sa a idem do kuchyne.
,,Sprav špíži ako obvykle a potom ti niečo pridám . Niečo špeciálne. Ja idem zatiaľ pre zeleninu a nejaké ovocie do záhrady." povie Pánvička a odíde. Spravím asi 30 špízov a tak ma čakanie nudí a vyjdem von . Okolo mňa všetci Placeri tvrdo pracujú . Minho a Mina išli do lesa..... A vidím všetkých ale Newt? Nikde. Niečo ma prudko strhne za boky a za chvíľku som prilepená na našej "kuchyňke."
,,Čo by si rád Cassanova?" spýtam sa a kusnem si do pery.
,,Tvoje pery." pošepká a usmeje sa.
,,A čo ak ti nevyhoviem?" ušklebím sa.
,,Tak si ich proste ukradnem." zašepká a začne ma bozkávať . Je na krku kde mi robí mierne červené fliačiky.
,,Ahm ahm." ozve sa za nami . Prudko sebou trhneme a za nami stoja Minho a Mina.
,,Môžme ísť ?" usmejem sa.
,,Áno." zasmeje sa a ide do kuchyňky. Otočím sa na päte a stihnem zachytiť Newtov "sexy prepaľujúci" pohľad.
,,Aby ti nevypadli oči." poviem na drzovku a vplujem do kuchyne.
,,To vyzerá úžasne." povie Mina a pozrie na mňa.
,,Keď chceš daj si jeden . Aj ja si dám ako na ochutnávku." poviem a ona po ňom hneď skočí .
,,Ako si sa vlastne sem dostala ty?" opýta sa pri jedení ..
,,No môj príchod bol celkom v pohode...." poviem a za mňou sa ozve smiech.
,,Že v pohode? Ženská veď ty si si skoro zabila priateľa a ubehala najlepšieho priateĺa." zasmeje sa Pánvička. Celá zrudnem.
,,Čo?" nechápavo sa spýta Mina.
,,No najprv podkopla Newta a to tak, že musel ísť na ošetrovňu a potom začala utekať . Utekala tak , že si Minho skoro rozbil gebulu keď ju naháňal." zasmejú sa obaja.
,,To nie je vtipné. Bola to vážne situácia." poviem naoko váźne.
,,BOLO." zasmeje sa Pánvička a venuje sa príprave.
,,Máme všetky špízi a teraz čo?" spýtam sa zarazene .
,,Tak pôjdete robiť alkohol." povie s úškrnom Pánvička.
,,Ale môžme si jednu flašku nechať." začnem vyjednávať.
,,Dobre. Aj tak si ja nechávam aspoň 3 alebo 4 tak 1 ma nezabije." zazubí sa a podá nám ingrediencie.,,Zapáĺte to!!!!" skríkne Alby a zapália veľký Oheň . Dneska na parket vtiahne Minho Minu....Je mi to síce ľúto ale čo už ... Idem do rohu kde ma nemôže nikto nájsť a pomaly si ľahnem a pozerám hore na oblohu. Bože čo sme komu urobili , že musíme by't tu?!? Museli sme byť v minulom živote masový vrazi aby sme mali takýto osud. Chcem čo najrýchlejšie vypadnúť. vyruší ma pukot.
,,Ahoj môžem ísť k tebe? " spýta sa Brian smutne.
,,Áno zlatíčko čo sa deje? " poviem a posadím so ho na kolená
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//