Část bez názvu 3

3.7K 176 12
                                    

Nedopoviem lebo som umlčaná jeho perami . Začne si prebíjať cestu jazykom do mojich úst a ja sa do bozku usmejem tak tiež aj on.....

,,Takže bažo už vieš aký mám problém?" spýta sa keď sa odtrhneme.

,,Nedokážeš udržať svoje pudy vnútri?" zasmejem sa.

Neodpovie len znova spojí naše pery.

,,Mali by sme ísť . Budú nás hľadať." poviem do bozku a on jemne kusne do pery.

,,Tak poďme." odlepím sa a on posmutnie. No aj tak ide za mňou .

,,Chrissy ! Chrissy ! Poď sem rýchlo!" skríkne Chuck a ja sa zľaknem , že sa niećo stalo tak pustím Newtovu ruku a naplno sa rozbehnem . Som tam za 2 sekundy.

,,Vážne si strašne rýchla." zasmeje sa Chuck.

,,Čo sa stalo?" spýtam sa vystrašene.

,,Nevedeli sme kde ste . Čo ste tam robili?" povie rýpavo Chuck .

,,Do toho ti nič nie je krpec." zasmeje sa za mňou Newt.

,,Aleeee . Niečo sa stalo. Newt sa usmieva." povie Ria a šťuchne do mňa.

,,Ale to sa nikdy nedozviete." usmejem sa na nich .

,,Chodia spolu." povie Natalie po chvílke rozmýšľania.

,,Čo n-n-ie." povie koktavo Newt.

,,Ale áno je to vidieť Newt. Pozri na jeho fejs. Tvári sa ako keby dostal plyšáka." zasmeje sa Alby.

,,Áno." povie Newt a položí si hlavu na moje rameno .

,,Tak to oslávime. Tu máte. Je to moja vlastná výroba. " usmeje sa na nás Gally. Zoberiem flašku s čírou tekutinou a trošku si odpijem . Hne'd to ale oľutujem . Vyplujem celý obsah na zem a začnem kaśľať,.

,,Nechcem byť zlá Gally ale daj sa na niečo iné.Toto ti nejde. " on sa zasmeje .

,,Je to trošku tvrdšie." povie a s Newtom sa napijú . Normálne to prehltnú a usmejú sa .

,,Kde je Ninho?" spýtam sa keď si dajú ďaľšiu .

,,Myslím , že v kruhu." povie Chuck a ja idem ku kruhu. Ninho a Jeff si to tam rozdávajú ... No myslím bojovo. Vy frasáci. Jeff má presilu no zrazu ho Ninho podkopne a on padne na zem . To vie odomňa. Usmejem sa. Nemám záujem pozorovať takéto boje tak sa otočím a idem si ľahnúť do svojej siete. Keď som pri sieti a chcem si ísť ľahnúť niekto ma schytí a oprie o stĺp o ,ktorý sa následne oprie rukami .

,,Kamže kam bažant." zasmeje sa jeho sexy hlasom .

,,Do pos....siete." usmejem sa.

,,Nemyslím si ." zasmeje sa .

Pritiskne jeho teplné pery na tie moje a presúva sa nižšie. Zastane na mojom krku a robí mi tam malé fliačiky. Nechcela som byť tá dole tak som ho pretočila takže on bol podomňou a aj ja som zaútočila jeho krk.

Nechcem vyrušovať ale...." počujem za chrbtom Albyho hlas.

,,Ale vyrušuješ." povie Newt.

,,Newt potrebujeme ťa. Máme radu kápov. Ideme o niečom diskutovať a ty tam musíš byť." povie Alby a ukáźe aby ho Newt následoval . Mne dá bozk do vlasov a odíde. Uložím sa do siete a po chvíľke zaspím .

*RÁNO*

,,No tak.Zobuď sa konečne." stojí nadomňou Pánvička a keď uvidí , že ma konečne prebral usmeje sa.

,,No poď . Ideme tím frasákom nedarobným spraviť niečo na raňajky." povie a ja sa konečne donútim vstať.

,,Tak čo varíme?" spýtam sa hneď ako vojdeme do kuchyne.

,,Spravíme im vajička. To by im na dnes malo stačiť... Na obed ťa nebudem potrebovať. Ria ti dá úlohu s hnojivom . Potom na večeru ťa očakávam. ." povie a začneme robiť.

Začnem klokať o stôl do rytmu a on začne tancovať.

,,Frasáci! My sme hladný!" nakukne do kuchyne Alby .

,,Nepapuluj a choď si sadnúť." zasmejem sa. Všetci si začnú chodiť pre jedlo . Newta som dneska ešte nevidela..... Sadla som si za stôl a spolu s Riou sme začali jesť.

,,Niečo sa stalo." povie Ria.

,,Čo tým myslíš?"

,,Niečo je s Benom. Natalie včera plakala."

,,A ty nevieš čo?" iba záporne pokrúti hlavou .

,,Poď. Ideme sa postarať o zeleninu." povie a obe sa postavíme a odnesieme jedlo.

,,Choď pre hnojivo. Je uprostred lesa." povie Ria a hodí po mne kýbel s lopatkou . Zoberiem ho a vydám sa do lesa. Konečne narazím na to čo mám a začnem to naberať . Za mňou pukne palička a ja sa prudko otočím . Nikto nikde. Zase a zase . Znepokojene začnem rýchlejšie naberať všetko čo treba a keď sa chcem postaviť aby som to odniesla niekto ma chytí za ústa aby som nezakričala a otočí si ma k nemu .

,,Čo tu robíš?" zachraptí .

,,Naberám." usmejem sa.

,,Ale čo robíš tu . " povie vážne.

,,Prosím?"

,,Nemala si byť v kuchyni?"

,,Newt ... Keby si tu ráno bol vedel by si čo a ako." usmejem sa a dám mu pusu na nos. Obídem ho a idem k Rii ,ktorá na mňa čaká.

V kľude prebehol celý mesiac a my sme mali 1 deň pred nováčikom a novými zásobami . V ten deň sme robili Oheň .Teda až keď príde. Dnešná noc bola výjimočná. A čím ? Ešte neviem . Ale cítim , že bude vyjímočná.

A teraz? Konečne chvíľka len pre seba. Sadla som si na peň stromu a proste pozerala okolo seba. V tichu až kým....

,,Bažo užívaš si posledný deň bažanta?" no jasné Minho.

,,Jasné. Rozjímam ." zasmejem sa.

,,I don't think so." usmeje sa.

,,Nevidel si Newta? Celý deň som ho nevidela."

,,Vlastne ani ja.... Možno sú v kľubovni . Mylsím , že celé doobedie bola rada kápov."

,,A čo on tam vlastne robí? Nie je kápo..."

,,Nie , nie je ... Ale je zástupca Albyho a proste tam musí byť . " usmeje sa.

,,Keby mi aspoň povedal čo tam celý deň robil." odfrknem si a Ninho sa iba usmejem a sadne si vedľa mňa.

,,Ako to , že si sa nepokúšal zbaliť ma?" spýtam sa drzo.

,,Nie si môj typ." povie a venuje mi pohľad .Na jeho perách je úsmev.

,,Au . Tak to zabolelo." zasmejem sa.

,,A prečo si sa nesnažila zbaliť ty mňa?" spýta sa so smiechom .

,,No ani neviem." zasmejem sa.

This is warWhere stories live. Discover now