,,Mám sny.." poviem keď si obaja sadneme . Chytí ma za ruku ale ja inštinktívne ucuknem . Bojím sa , že mu ublížim...Neviem prečo...Zvraští obočie a pozrie mi rovno do očí .
,,A v tých snoch..... Niekomu sa niečo stane alebo sa ocitnem v nejakom meste alebo v laborke s tou starou rašpľou ." z jeho zvrášteného obočie sa stane zdvihnuté udiveným .
,,Ako to myslíš ? To nie je vysvetlenie prečo si odišla v noci do Labyrintu." povie zamysleným hlasom . Pretočím oči . Čistý chlap .
,,Keby si ma nechal dopovedať." usmejem sa a on sebou trhne a pozrie na mňa .
,,Prepáč . Pokračuj." usmeje sa.
,,V tých snoch sa mne niečo stalo . Napríklad to s tým lýtkom.. " pozriem do zeme a žmurknem . Nesmiem sa rozplakať .. Už nie.
,,Ale Brian...." len prikývnem . Nezmôžem sa na slovo . Pravdepodobne by sa mi zlomil hlas.
,,A tá ženská?" spýta sa zarazene.
,,No toto .... Jeden moment sa ma snaží zabiť a druhý je zase veľmi veľkosrisá. Dáva mi furt nejaké debilné hádanky jak pre čónov! Frasáčka ." postavím sa a celou silou kopnem do koša odproti mne ,ktorý narazí na stenu a skotúľa sa k zemi . Len si odfrknem .
,,A Rita." dupnem si .
,,Kto?" postaví sa ale nepríde ku mne . Bojí sa ma?
,,A to mesto ." dupnem znova . Spravím krok k nemu no on cúvne . No boha . Ešte aj vlastný frajer sa ma bojí . Frasa.
,,Bojíš sa ma ?" prekrížim si ruky na hrudi a čakám na odpoveď.
,,Ako sa to vezme..." zasmeje sa . Prečo sa do frasa smeje??
,,Tak toto mi vysvetli ." príde ku mne a dá mi pusu na nos.
,,Alby vravel , že keď si naštvaná kúšeš." zasmeje sa a pobozká ma na čelo . Vie , že tak to milujem.
,,Chceš pokúsať?" zasmejem sa.
,,Tak ako sa vezme." povie a pobozká ma . Sú to jemné , letmé a nežné bozky . Ledva sa ma dotýka ale stále plné túžby a vážne . Odtlačím ho a usmejem sa.
,,Mala by som ísť za Albym." poviem a vtom udrie hrom .
,,Bude pršať . Choďte sa postarať o veci . Nech nám nezmoknú ." usmeje sa . Posledný krát mi vtiskne pusu na čelo a odíde. Tak a teraz nájsť Albyho . Vyjdem von a začnú padať ,nie kvapky vody ....krúpy.... Rýchlo prebehnem a idem do jeho chatky . Vždy býva o takomto čase v klubovni alebo u seba .... Je to nefér.... Niektorí majú chatky ale ja s Newtom spíme v sieti .... No dnes asi nie . Zaklopem raz .... Nič sa neozíva .... Klopem druhýkrát a nič.... Otvorím dvere a rozhodem sa vojsť . Na gauči sedí Alby a Natalie a bozkávajú sa..... ČO DPČ? Myslím , že ešte to nie je tak dlho od Benovej smrti a ona ....
,,Alby musím sa s tebou porozprávať." poviem bez ohlásenia. Obaja sa odrthnú a zčervenajú od hanby .
,,J-j-a m-m-y...." začne koktať Natalie ale ja ju veľmi rýchlo zastavím .
,,Je mi to jedno ... Ale Alby musím sa nutne s tebou porozprávať.. Je mi jedno , že tu ideš pretiahnuť priateľku tvojho kamoša." zafrflem a on sa prudko postaví .
,,Prosím?!?" vyštekne.
,,Dobre si počul." odpapuľujem naspať .
,,Nemáš právo sa takto správať!" skríkne . Uvidím pár Placerov ako sa prihrnuli bližšie k domu keď počuli krik .
,,Nemám právo ?!? Bože a tu si kde ?! " pretočím očami . Prudko udrie blesk a jeden z Placerov beží ...Kam už neviem .
,,Ak si si nevšimla máme s tebou už dosť veľké problémy . Tak sa nestaraj do tých mojich." povie pokojonejším hlasom . Neviem prečo ale mám silnú potrebu sa s ním hádať a oponovať mu .... Možno je to jeho arogantnosťou v hlase a tým.... Že mňou proste pohŕda.
,,Správaš sa pyšne. Všetko ti je prednejšie ! Už predtým som to videla keď sa stalo to s Brianom ! Bolo ti to jedno . Všetko okolo toho si povedal len preto ....Aby sa nepovedalo !" skríknem a na líci ma zaštípe štipľavá facka . On ma udrel?Dal mi facku ! Ako sa opovažuje .
,,Ty zmrd vych-" nestihnem mu vypľuť do xixhtuu všetko čo chcem lebo ma niekto chytí za ruku . Potiahnutím dozadu sa ocitnem za niekoho chrbtom . Newt . Konečne .
,,Prepáč Chrissy . Prosím odídte . Všetci ." povie Alby a pohľadom pozrie na Natalie . Tá tam zostáva sedieť . Zmyja malá . O čo , že bol s ňou ešte keď Ben žil!
,,Poď sem prosím." Newt ma chytí za ruku a tiahne preč . Ideme ku lesu . Stále prší a mne pomaly ale isto začína premŕzať zadok.... Zastavíme v strede lesa pod nejakým Dubom .
,,Si v pohode?" otočí sa ku mne a rukou mi drží tvár . Pozriem na jeho prekrásnu tvár a po vlasoch mu pomaly ako aj mne stekajú kvapky dažďa. Len prikývnem .
Zrazu sa nahne a venuje mi nádherný bozk . Taký sme ešte v živote nemali... Bol plný vášne , žiadosti , pochopenia , citu , nehy , lásky , dravosti , drsnosti .... No proste niečo čo smev živote nemali . Kvapky nám pomaly kvapkali až na pery a predtým ako sme sa odtrhli pre vzduch som pocítil , ako sa usmial. Najkrajší pocit.
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//