,,Mina? Toto nemyslíš vážne. Ja sa teraz budem báť hocičoho chytiť." zachichocem sa .
,,Prestaň . Bolo to len raz . A koniec. " zasmiala sa a pomaly začala pripravovat veci.
,,A čo ty a Newt?" spýta sa Mina
,,Prosim tuto tému nerozoberajte. " poviem a zahladim sa do zeme.
,,Newt a bábo...Že?" spýta sa opatrne Panvička. Rychlo sa na neho pozriem.
,,On ti to hovoril?" vyšteknem zúfalo.
,,Nie ale bol som u Clinta a Jeffa a tam sa o tom rozprávalo..." povie pomaly.
,,Chrissy! Rychlo pod sem." zavola ma.Alby zvonka. Pretočím oči a vyjdem von ale okamžite sa mi podlomia kolená a spadnem. Hneď zacítim v ustach horkú chut a uz.sedím a predomňou moje zvratky. Bože Christina! Si nechutná! Okolo ruk mi pride podpora a Jeff a Clint ma.polozia na.ich stolik.... Teda predtým ma tam.odnesu.
,,Čo sa.ti.stalo?" rýchlo sa spýta Jeff.
,,Nic. V podstate len to čo vždy. Prejavý hladu,podlamovanie nôh, zvracanie, bolesti hlavy....Nic neobvykle " poviem a chytím sa za čelo. Strašne ma Bolia spánky.
,,To nie su symptomi tej choroby co asi mas..." povie Clint a chytí sa za.koren nosa.
,,Lahni si. Urobime ti vyšetrenia. " obaja začnu niečo robiť. Svietili mi do oči, vysetrovali... No radšej nic... Po chvíľke skončili a ustatorostene na seba pozreli.
,,Chrissy... Povieme ti niečo ale nemožeš zacat stresovat. " povie opatrne a ja len.prikývnem.
,,Si tehotná. "
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//