Ak toto stále čítate ste neuveriteľný!

1.2K 89 5
                                    

,,Rita?" pozriem rovno na ňu a ona sa usmeje. Pár krát zažmurkám ale znova padámdo spánku .
------------------------------
Okolo mňa už nie je mesto , tí ľudia alebo tie potvory ,ktoré tam boli už mŕtvo mŕtve. Nie živo mŕtvo mŕtvo či do frasa aké .Pozriem okolo seba a vystrašene si vzdychnem . Okolo mňa je laborka.

,,Tak . Máš čo chceš. Máš rodinu . Viem , že by sme ti to nemali dovoliť ale ty a tvojasestra musíte konečne postúpiť vo vyšetrovaní a ak nepostúpite nejako takto tak byste tu pomaly dožili roky a nakoniec zomreli . A to si nemôžeme dovoliť . Dávam ti 5rokov. Dávam ti toľko na to , aby si dokázala vyriešiť všetko čo potrebuješ a abymalá Hope dokázala behať a chodiť.Brian má teraz 12. Za 5 rokov bude mať 17. Tytiež nie si najmladšia. Keď sme ťa do labyrintu poslali mala si 16. Teraz máš 17. Za 5rokov budeš mať 22 . To je dosť času na to , aby nám poumierali ľudia. Potom začnúchodiť Rmuti a pomaly vás zabíjať . Daj si pozor na Briana , Newta , Hope a aj naostatných pokiaľ za 5 rokov už nebudete vonku . Vieš .. Sklamala si ma Christina.Bola si lepšia . Bola si bezcitná a to sa mi na tebe páčilo. Bez mihnutia oka sidokázala zabiť pometencov alebo agenta z Right Arm . Teraz si len Christinanadupaná sračkavými citmi a takú Christinu nechcem , nepotrebujem a neprijmem.Budeš zase nová . Musíš sa len dostať k nám . My ti už pomôžeme." povie a ja sa soslzami zobúdzam v naśej chatke.Nikto tu nie je . Soom tu len ja a moja skurvená predstavivosť . To nemohla byťpravda . Nemohla . Ale to je jedno . Dostanem nás von aj keby mám položiť život..


This is warWhere stories live. Discover now