Som Chrissy. Vlastne som Christina Ella Maze. A ako , že si všetko pamätám? Tvorci spravili chybu. A obrovskú . Poslali ma do úplne iného sektoru ako chceli . Pravdepodobne som sa s niekým omylom vymenila a mne nevymazali pamäť. Mám dlhé vlasy po zadok a som štíhlej postavy. Mám možno 18 ? To neviem presne ale okolo 18 mám určite. Moje prednosti sú najmä v tom , že predbehnem aj najrýchlejšieho bežca. A ževraj som strašne inteligentná.Počula som to keď ma topili ale to zase neviem ...
Konečne som sa obrovským vý'tahom dopravila do miesta kde ma mali vysadiť. Moje oči zalialo ostré svetlo a ja som sebou trhla . Stále som si držala nožík ,ktorý som mala zapravený v nohaviciach tesne u seba. Cítila som ťažké kroky ,ktoré nopadli tesne vedľa mojich nôh .
,,Je to dievča!" zasmeje sa hrubý chlapčenský hlas.
,,Prestaň Newt a vytiahnni ho . " je počuť zhora.
Na nič som nečakala a vytiahla nožík . Tomu chalanovy som podkopla nohy a on so vzdychom padol na brucho . Vyskočila som z kliekty a porozhliadla sa. Presne ako som čakala. Steny . Všade. Rozbehla som sa k najbližšej stene.
,,Ninho chyť ju ." počula som za sebou a nejaký chalan sa rozbehol za mňou .
,,Ste normálny?!?! Viete , že novácikov máte nechať na nás !!! Ste vážne padnutý na hlavu?" počula som dievcenské zapišťanie a uvidela som ako sa rúti k skupinke chlanov 3 baby.
,,Dostali sme bežkyňu!!!!" skríkol jeden z nich a ja som sa ani neotáčala a utekala do lesa. Rýchlo som vyskočila na jeden zo stromov. Ten chalan sa začal obzerať no nikde ma nevidel .
,,Newt! Nemám ju! Neviem kde je!" zakričal ten čo bežal za mňou na toho ,ktorého som dala dole.
,,Sakra! A teraz čo?" spýta sa a obaja chceli odísť no ja som sa pohla a posunula som sa a to spôsobilo , že padli dole listy . Obaja sa na mňa pozreli.
,,Chcete niečo?" spýtam sa drzo.
,,Zlez dole!" skríkne ten Newt,
,,Chcem hovoriť s Albym." poviem kludne . Oni sa na seba vystrašene pozrú .
,,Čau sestranko." zasmeje sa od stromu Alby. Áno neviem ako ale aj on sa pamätá.
,,Nechcela by si zliesť?" spýta sa s úsmevom .
,,Vyzerám na to?" uškrniem sa. No nakoniec zleziem . Keď zoskočím začne ma niečo strašne páliť na krku . Začnem pišťať a klaknem si v kŕčoch na zem . Alby ku mne okamžite skočí a pozrie mi za krk.
,,VLaSTNÍCTVO WICKED,SKUPINA B, OBJEKT 001 , OMYL." povie a vystrašene sa postaví . Strašne to bolí a mňa niekto objíme.
,,Šššš . Bude to dobré . Nič sa nestalo . To prejde . V klude. " počujem nežný ženský hlas.
Za necelých 10 minút sa moje vzlyky začnú kontrolovať a pomaly sa staviam . Po chvíľke odpadnem z vyčerpania.
*PO ZOBUDENÍ*
Rýchlo sebou trhnem na postely. Na okraji sedí ten chalan čo ma naháňal , to dievča a Alby.
,,Tak konečne si sa prebrala . Drichmoš.Toto je Andrea. Je to Zartova priateľka ale ten neskôr a toto je Ninho." povie a usmeje sa.
,,Som Christina Ella Maze." poviem rýchlo sa postavím .
,,Christina Ella Maze?" spýta sa ten Ninho.
,,Áno . Pomenovali po mne tento ... Ja neviem čo to je . Vezenie?" poviem neisto .
,,Dobre volajte ju Chrissy . Tak to neznáša. Andrea zober ju za Pánvičkou . Bude mu pomáhať v kuchyni." povie a mňa to dievča ťahá niekam preč. Dostanem sa do väčšieho stánku .
,,Á tak to si ty ten náš objav mesiaca? Tak poď dneska im navaríme nejakú polievku a ja spravím špizi." zasmeje sa ten Pánvička .
Podá mi hniec ingrediencie a začneme variť . Ja si uprostred varenia začnem búchať po hrnoch v melódie jednej pesničky a začnem si pospevovať . Pánvička začne robiť to čo ja a začne spievať som%nou .Za chvíľku začneme tancovať a smiať sa pri tom .
,,Tak takéto varenie som ešte nevidel." zasmeje sa niekto zpoza nás. Stojí tam asi ten najzlatší chalan akého som kedy videla. Ešte som si ho nestihla poriadne pozrieť ... Teda najmä keď som ho zložila...
,,Á Newt ako sa darí?" spýta sa vysmiaty Pánvička.
,,Žijem." zasmeje sa.
,,Pánvička kedy bude obed?" spýta sa a mňa ignoruje.
,,Asi za 10 minút." povie a usmeje sa.
,,Ahoj Pánvička a ty čau." povie s odporom v hlase a odíde.
,,Čo má za problém?" spýtam sa Pánvičky so smutných hlasom . Prečo?Lebo som sa asi rachla...
,,Neviem ale my by sme mali ísť nachystať veci . " povie a nám to trvá asi 10 minút a potom začnu pomaly prichádzať ďaľší a ďaľší .
Zoberiem si tanier a naložím si . Uvidím prázdny stôl tak si k nemu sadnem . Je to divné... Všetci na mňa zízajú .
,,Ahoj som CHuck . Ty si asi nový bažant , že." prisadne si chalan možno ... 13 rokov...
,,Áno som Christina." usmejem sa.
,,Aj sa som bol pred tebou bažant. Neznášam to . Je to hrozné . Tí čóni zo seba robia machrov lebo sú tam dlhšie." pretočí očami .
,,Si bežec?" spýta sa hneď na to.
,,Čo či som?" spýtam sa nechápavo....Dobre viem väčšinu ale nie zase všetko...
,,Bežec. Je to niekto kto prečesáva a mapuje labyrint." povie niekto vedľa mňa a prisadne si . Bol to Ninho .
,,A ty si bežec?"
,,Som hlavný beźec." povie s úsmevom a začne jesť.
Do miesnosti vôjde Newt a pozrie na mňa odmeraných pohľadom.
,,Čo má za problém?" spýtam sa Ninha potichu .
,,Neviem ale v takomto stave sme ho ešte nevideli . Správa sa detinsky a odmerane od všetkých." povie potichu .
,,Á nová bažantica." zasmeje sa Andrea a okolo nej sú ďaľšie dve baby.
,,Toto je Natalie a Ria.Sme tu 4 dievčatá a asi 80 chalanov . Daj si bacha.Niektorí sú iba hormónmi nadupaný frajeri. Že Ninho." zasmeje sa Andrea a všetky si prisadnú k nám .
,,Viete čo...Nie som hladná.Asi si pôjdem zabehať." nechápavo na mňa pozrú no nechajú ma ísť.
Keď prechádzam okolo Newta ,ktorý mi stojí v ceste aby som prešla cez dvere chvíľku čakám či sa uhne.
,,Môžem?" spýtam sa normálne. Nič nepovie tak do neho vrazím . On sa zatacká a ja zatiaľ okolo neho prebehnem . Bežím do lesa. Neohliažam sa a bežím k tomu najvzdialenejšiemu stromu a ,ktorý sa oprel a skĺznem dole. Na plno sa rozplačem . Nechápem to? Prečo som tu? Prečo práve ja? Prečo je ku mne taký odporný? Čo som mu spravila?
Moje myšlienky vyruší objatie.Niekto ma objíme a silno ma drží . Je to Minho .
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//