,,Ahoj moja malá." usmejem sa a Natiahnem ruky k Becce, aby mi ju podala, žiaľneúspešne. Zdvihne obočie a pozrie na mňa pohľadom "si myslíš, že ti ju tak ľahkodám?" usmejem sa a v tom momente začne Hope plakať.
,,Ššš maličká neplačkaj. " začne Becca ale ju zjavne nepočúva. Natiahne ku mneruky a Becca na mňa škaredo pozrie. S úsmevom si ju Vezmem a v tom momenteprestane plakať.
,,Moja mala. Neboj sa. Mama je tu." usmejem sa a idem s ňou do chatky. Tam junakojím a uložím do postieľky. Ľahnem si aj ja a pomaly zaspím.
--------------
,,Kto si?" prebudim sa na šťuchanie nejakou halúzkou do líca. Uvidím nejakéhobruneta... Toho nepoznám...
,,Kto si?" Skočim na nohy a zistím,že nie som na Place. Zistím, že to nebolo to pravézobudenie v plnohodnotnom slová zmysle. Zobudila som sa v sne alebo... Je torealita? Na toto som za 2 roky nedokázala prísť...
,,Kto si?" zopakuje moju otázku a ja pretočím očami. Neznášam keď opakuje mojeotázky ktokoľvek. Neznášam to aj u Newta...
,,Som Christina. Som z labyrintu." poviem a jemu padne sánka. Keď saporozhliadnem okolo seba zistím, že som znova v tom meste.
,,Robíš si srandu."
,,Nie a bolo by slušne ty čón, aby si sa predstavil aj ty." odseknem a on sa pousmeje.
,,Si z Labyrintu ty frasáčka. Som Aris." usmejem sa a idem ho šťastím objať ale znovasom V tme.
,,Láska. Hope plače a ja ju nemôžem utíšiť už 5 minút." otočím sa a uvidím Newta sHope v náručí no na jeho pohľade je len strach.,,Je len hladná." zasmejem sa a zoberiem si ju. Keď si dám dole tričko Newt sa namňa divne pozrie...
,,Láska teraz spolu nemôžme nič robiť. Veď je tu mala."Práve mi niečo došlo... Newt chcel dieťa.... Ale nič rodičovstve nevie... Chcel dieťaale nič nevie o starostiach,ktoré rodičovstvo zahŕňa.
,,Láska? Vieš čo idem robiť?" spýtam sa ho a on prikývne. Nadvihnem obočie ačakám čo mi povie.
,,Chceš ma vzrušiť. " pokyve plecami a ja len pokyvem hlavou. Vôbec netuší. Dám sidole aj podprsenku a on na mne nechá oči. Keď si k ním dám Hope a ona začne....No kŕmiť sa... On len vykulí oči.
,,Newt. Chcel si byť otec ale nič o tom nevieš... Skús sa popýtať Becci. " zasmejem saa on prikývne.
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//