,,Ahoj baculka." hneď na mňa skočí Ria , Mina a áno aj Pánvička .
,,Nie som baculka." zasmejem sa keď ma všetci pustia .
*PO 7 MESIACI*
Moje bruško bolo vážne....No veľké... Bolo to nádherné. A viete , čo bolo ešte super? Už 9 mesiacov som nevidela tú starú rašplu .
,,Láska?Môžeš na chvíľku?" odo dverí sa na mňa usmieval Newt . Pretočila som sa na mäkkej posteli a pozrela s roztrapatenými vlasmi ale širokým úsmevom na tvári na prah dverí . Jeho nádherný úsmev mi spôsoboval zimomriavky .
,,Ak ma podplatíš." zasmejem sa a pomaly vstávam . Nazujem si svoje papučky a vydám sa šuchtavým krokom k Newtovi . Za ním stojí previnilo tváriaca sa Becca.
,,Rebecca Dian Maze? Čo si spravila?" zasmejem sa a ona bez pozvania vkročí do našej spálne a ľahne si na postel .
,,Koľko je hodín? " spýtam sa zmätene a sadnem si na postel k Becce . Newt pozrie opatrne na niečo na jeho ruke a odpovie..
,,4:15 ráno , láska." zasmeje sa . A už to tu je . Niečo nehraje .
,,Čo sa stalo?Čo potrebuješ, Newt?" spýtam sa ranným nepríjemným tónom . Postavím sa a na prsiach si prekrížim ruky . Stojím vo veľmi útočnom postavení . Nepáči sa mi ani trošku kam to smeruje .
,,No..." začne Newt a prehrabne si prstami na rukách vlasy. Neznášam keď to robí . Nikdy nenasleduje nič dobré.
,,Hovor." poviem ostro a on príde úplne ku mne . Chytí ma za ruky a obe si priloží k ústam . Pobozká ich na chrbát ruky a potom ich pevne chytí a dá si ich k jeho hrudi . Opriem sa a on sa mi s náznakom úsmevu pozrie do očí . Vzdychnem si a uvoľním sa. Viem , že to čo bude robiť nerobí preto , lebo chce. Pozriem mu do očí aj ja a čakám na odpoveď.
,,No dnes mi povedal Minho .... Ty vieš v spojitosti s akou vecou a musím ísť k ním do labyrintu . Preto sme tu tak skoro . Vrátime sa neskoro večer. Musím odísť hneď teraz ak sa chceme stihnúť vrátiť . Celý deň musíš ležať v posteli . Nikto dneska nič nerobí . Budete tu len ležať . Jasné? Potrebujem aby si zatiaľ čo tu nebudem bola v bezpečí . Bude tu s tebou Dave , Becca a.....Andrew." povie to posledné slovo potichšie . Hneď sa mi zježia chlpy všade. Neznesiem ho . A to už je čo povedať aby som s ním bola zatvorená v jednej izbe celý sprostý deň .
,,Newt . Dave a Becca. Len oni . Vieš , že ho nemám rada." poviem s nádejou v hlase. Newt len pokrúti nesúhlasne hlavou .
,,V žiadnom prípade. Andrew je vážne super chlap a potrebujem aby tu s tebou bol . Je za prvé vycvičený keby sa niečo stalo a za druhý je doktor takže ti pomôže keby náhodou." pozrie mi na bruško ,ktoré za chvíľku asi exploduje a ja sa len usmejem . Bojí sa o mňa . Milujem ho .
,,Dobre." vzhliadnem znova hore do jeho očí a on sa naširoko usmieva .
,,Milujem vás . Už musím pa . Milujem vás." povie a zmizne mi z dohľadu . Hneď za ním len tak bez zaklopania vojdú Dave s Andrewom a sadnú si na stoličku hneď vedľa postele . Ako fakt???Otočím sa a stále stojím vo dverách .
,,Toto nemyslíte vážne ? Okamžite vypadnite z tejto izby a najprv zaklopte." poviem a ukážem prstom na Davea a Andrewa. Obaja sa zasmejú a znova sa začnú rozprávať .
,,Nepovedala som to dosť jasne? Von . Chcete to snáď v inom jazyku?" spýtam sa s nadvihnutým obočím . Becca sa na mňa so zadržiavaným úsmevom pozerala zatiaľ čo obom zmizli z tváre úsmevy .
,,Akože vážne?" spýtal sa trošku otrávene Andrew.
,,Presne tak." poviem a obaja pretočia očami . Postavia sa a za sebou zavrú dvere .
,,Pekne . Materinský inštinkt? " spýta sa so smiechom Becca . Na chvíľku sa zasmejem .
,,Nie . Len inštinkt vychovanosti ." zasmejem sa a zrazu niekto zaklope . Podídem k dverám a chcem ich otvoriť ale potom ma niečo napadne .
,,Kto je?" spýtam sa a z druhej strany sa ozve ťažký povzdych .
,,Toto nemyslíš vážne ?" zafrfoce Dave .
,,Dave a Andrew . Môžeme vstúpiť o drahá princezná." povie otrávene Dave a ja otvorím so širokým úsmevom dvere. Obaja vstúpia a sadnú si tam kde predtým . Ja si ľahnem k Becce a tá mi niečo pošušká .
,,Mala by si sa trošku zmieriť s Andrewom . Newta by to potešilo . " má pravdu . Let's try.
,,Andrew ? Newt spomínal , že si doktor." poviem a on sa trošku pousmeje.
,,Áno . Pracoval som v pôrodnici . Preto ma tvoj drahý priradil k niečomu takémuto ." zasmeje sa . Nedá mi to . Musím sa spýtať .
,,Ako to , že si všetko pamätáš?" poviem a v miestnosti zostane až ohlušujúce ticho . Chvíľku premýšľa či nám to môže povedať no nakoniec prikývne .
,,Ale musíte sľúbiť , že to nikomu nepoviete . " povie a všetci rýchlo prikývnu .
,,Popravde neviem toho až tak veľa ako sa zdá ....Ale je tu jedna vec ,ktorú mám v hlave zarytú strašne dlhu . Počul som tvorcov ako hovoria : ,Prídu sestry . Ella a Dian Maze . A tie všetko vyriešia . Prvá etapa za nami .' " povie a ja drgnem do Becci aby nič nehovorila . Neviem čo povedať . Obrovská guča v mojom hrdle nejde preglgnúť a ja cítim ako sa potím . Počkať ?!?! Potím?!?Medzi nohami ?!?Som celá mokrá!! Rýchlo vyskočím z postele a všetci sa na mňa vystrašene pozrú .
,,Praskla mi voda!" skríknem a prvý sa pohne Andrew.
,,Vodu , nožík , uterák . Hneď ! Ty si daj dole nohavice . Ľahni si ! Hneď !" skríkne po mne a ja spravím to čo povedal . Rozkročím nohy a začnem kričať . Bolí to . Strašne to bolí . Po chvíľke prestanem vnímať všetko ostatné a sústredím sa len na tlačenie a krik . Neviem koľko času ubehlo ale vážne veľa . Po nekonečnej dlhej chvíli pocítim úľavu a ukončenie môjho trápenia . Započujem to najkrajšie čo som kedy v živote počula . Plač . Detský plač. Novorodenský plač . Najkrajší plač zo všetkých .
,,Je to dievča." usmeje sa na mňa spotený Andrew a podá mi ju . Leží mi v náruči . Malinká . Nádherná . Neskutočná. Neverím vlastným očiam . Je to ona . Kráska . Malá nádej vo mne a Newtovi . Dúfam , že sa vráti čo najskôr.
,,Ako sa bude volať?" usmeje sa na mňa Dave .
,,Bude to...."
Tak po dlhej dobe znova. Vážne prepáčte , že to tak dlho trvalo ale .... Bola som na jednom z turnajov a mojej sestre doma padol "môj" notebook a bol vyše týždňa v oprave takže som mohla byť len na mobile....A špeciálne sa ospravedlňujem @sarahsahara12 ... :)
A to meno ...No sama neviem ešte aké takže chcem nechať ...hlasovať alebo také niečo .... Mne sa straaaaaaašne páči meno Kattie ale Kate ale pre tento príbeh je aj dobré meno Hope= nádej ...Tak čo myslíte? A za každé vote a comment som neskutočne rada . ĎAKUJEM !!!! <3
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//