Zobudím sa na chlad ,ktorý ma ovinie. S úsmevom a zavretými očami som sa pretočila a myslela si , že rukami narazím na Newtovi hruď no opak bol pravdou . Zobudila som sa sama. Najhorší pocit.
Zdroj môjho chladu boli otvorené dvere do nášho domu . Prečo máme otvorené dvere? Pomaly sa posadím a rýchlo si oblečiem spodné prádlo s tričkom . Nebudem si dávať spodok . Načo . Veď budem len v dome. Prejdem k dverám , že ich zatvorím no uvidím ako Gally stojí príliš blízko pri Minhovi a príliš veľa gestikulujú . Zrazu len pochytím Newta ako pribehne a začne riešiť čo sa stalo . Gally zrazu vrazí do Newta najprv rukami ho odsotí a potom mu zrazu vrazí do brucha pričom sa Newt znesie dole a lapá po dychu . Nikto sa o neho nestará a ďalej sa háda s Minhom . Naštvane si obujem papuče a vybehnem bez spodku rovno do stredu Placu . Z celej sily sotím do Gallyho až tak , že spadne na zem. Vystrašene na mňa pozrie keď leží na zemi no keď si uvedomí , že som to len ja tak sa postaví . Opráši sa a chce niečo povedať no ja som rýchlejšia.
,,Neviem čo sa stalo a si snáď vyšinutý frasák?!? Takú by som ti teraz pritankovala , že by si sa týždeň nepostavil ,ty idiot! Mohol by mi niekto sakra vysvetliť čo sa stalo?!?" skríknem a s zdvihnutým obočím a rukami založenými na prsiach sa otočím na Minha ,ktorý sa akoby nemá zrazu k slovu . Okolo mňa sa všetky chalani začnú smiať a ukazovať na mňa. Pravdepodobne teraz postrehli , že mi bez vyhliadok môžu pozerať na zadok . Newt sa postaví a ochranársky sa postaví presne za mňa aby mi zakryl zadok.
,,Udrel Minu." povie Minho a mne padne sánka . S napätou sánkou sa otočím ku Gallymu a on len pokrčí plecami .
,,Ako udrel?"
,,Dal som jej facku." povie s uchechtnutím Gally a moja päsť vystrelí ku Gallyho bruchu . Hneď ako predkloní aby si chytil bruchu , kopnem ho celou silou do zadku až spadne na zem . Všetci Placeri sa začnú smiať a dokonca uvidím aj Minu a Riu.
,,Takže to prvé bolo za Newta. To druhé za Minu. Dávaj si bacha na koho sa oháňaš lebo už tu nie si najsilnejší . Smutné je , že ťa zbila baba." zasmejem sa a Gallyho noha vystrelí aby mi podrazila nohy no moje reflexy sú rýchlejšie. Môj tréning bol naozaj jeden z najlepších . Podľa toho čo si pamätám bola som tá , na ktorú minuli pár tisícok . Dostala som špeciálnych trénerov a mala som aj špeciálne testy . Pamätám sa na jeden kde ma postrelili aby ma pripravili na bolesť ,ktorá ma môže postretnúť počas bitiek.
,,Sakra kámo . Robíš si zo mňa srandu? Nedokážeš sa preniesť cez to , že som silnejšia ako ty?" strhnem sa keď jeho päsť takmer pristane na mojej tvári . Ledva sa uhnem s tým , že vidím v jeho ruke nôž . Cítim ako mi z líca začne vytekať krv no len si otrem ranu rukávom a ďalej sa venujem jeho zaháňaniu .
,,Si pominutý , ty čón?!? Mohol si ju zabiť!!!" Vidím Newta ako stojí pri Gallym . On sa otočí na mňa a nôž po mne vrhne. Nestihnem sa uhnúť a nôž sa mi zapichne do ramena.
Vykríknem bolesťou a spadnem na zem . Gally na mňa vystrašene pozrie . Moje telo zaplaví nával bolesti a zrýchli sa mi dych . Vytiahnem si nôž z ramena a uvidím ako sa mi začne liať krv dole rukou .
,,Cliff!! Poďte sem!" počujem Newta a cítim jeho ruky ,ktoré ma vezmú do náručia a nesú neviem kam . Po pár krokoch sa mi začne zahmlievať pred očami a cítim pravidelný rytmus krokov. Sú rýchle a pravidelné z pár podkrivnutím . Nesie ma Newt . Na 100%.
,,Nezatváraj oči , Christina! Kurva Andrew!!" posledný čo počujem je Newtov hlas a cítim ako mi pomaly prestáva biť srdce. Som si celkom istá , že asi zomriem . Z ramena sa mi vyvalilo enormne veľa krvi a pravdepodobne vykrvácam .
Prestanem vnímať všetko naokolo a pohltí ma tma ...
Ďalší diel bude možno zajtra a možno v pondelok :)
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//