Po uložení Newta do našej siete som si ľahľa k nemu a spokojne sme zaspali.
*RÁNO*
,,Do riti. Moja hlava." počujem vedľa seba Newtov hlas.,,Čo zlatíčko? Máme kocovinu? " zasmejem sa.
,,Láska Tichšie. " rýpne.
,,Idem za Pánvičkou. " dám mu pusu na nos a chcem sa postaviť.
,,Nechoď. Zostaň so mnou. Prosím. " chytil ma za predlaktie.
,,Idem to pre niečo proti boleniu hlavu." usmejem sa.
V kuchyni sedí Pánvička, celý bledú a niečo pije.
,,Aj ty si sa opil? "
,,Možno. " povie a znova sa napije.
,,Čo to piješ?Máš to na opicu? " spýtam sa zaujato.
,,Newt sa dal tiež dole, že? Zober si pohár a daj tam 2 surové vajíčka s korením." povie a ja spravím všetko ako kázal.
,,Ďakujem si zlato. " dám mu pusu na čelo a idem za Newtom. Ten len leží a pozerá hore.
,,Tu,Máš. Vypi to." podám mu pohár a on to do seba hodí. Nepozrie čo to je. Proste to vypije a zatvári sa kyslo.
,,Fuj! Vajce s korením. " povie s nechuťou.
,,Šikovný chlapec " zasmejem sa.
,,Chrissy! Ja a Chuck chceme ísť na tamtú vežu! Pôjdeš s nami? Prosím. " začne Brian a schmatne ma za ruku.
,,Jasné. ".usmejem sa a bežím za nimi.
Celý deň prebehne super. Všetci sú totálne po opici. Jediný kto je schopný niečo urobiť som bola ja, Brian, Chuck a Alby. Dali sme si taký voľby deň. Všetci ležali a ja som sa s Chuckom a Brianom hrala.
Tak dneska trošku kratší diel... Ďakujem za každý comment a hviezdičku :*
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//