-50-

1.3K 84 2
                                    

  ,,Kde je Hope?" vojdem do precpanej jedálne a popozerám sa okolo . Nevidím aniBeccu , ani Adama , ani Newta a ani Hope. Kde sakra sú?

,,Išli na dlhú prechádzku . Mysleli si , že chceš odpočinok.Mala by si si ísť pospať .Nevyzeráš zdravo."usmeje sa na mňa Pánvička a ja mu úsmev opätujem . Mápravdu . Posledné 2 dni som nespala . Posledné 2 dni som bola hore vždy keď Hopeplakala, smiala sa, nemohla zaspať alebo mala zlé sny. A Newt čo robil? Áno .Presne tak . Spal . Vážne nevie čo znamená byť otec. Chápe to len cez deň . V noci?Mama staraj sa.Prídem do našeho malého domčeku a hneď si sadnem na posteľ . Pozriem sanaokolo. Neporiadok . Všade. Bože budem to musieť upratať keď sa zobudím . Tozase bude. To mi zaberie minimálne dve hodiny. Pošúcham si stehná aby som si ichtrošku zahriala a potom zaleziem pod prikrývku . Pred zaspávaním myslím na toako má Newt Hope v náručí a s úsmevom na perách zaspím .

********

Tento krát nie som v meste, v laborke a ani v helikoptére. Popravde ? Neviem kdesom . Okolo mňa je asi 12 poschodových postelí a jedny ocelové dvere. Podídem knim a z celej sily trhnem no ani sa nepohnú . Prečo sa nehýbu? U nás sa dajú každédvere otvoriť . Možno až na tie v klietke ale tie sú previazané povrazmi . Tu žiadnynevidím .

,,Sú zamknuté zvonka. Neotvoríš ich . Ver mi . Skúšal som hocičo." poskočím aprudko sa otočím v postoji pripravený zaútočiť. Uvidím hnedovlasého chalani .Nemyslím si , že som ho už niekedy videla. Ani u nás a prakticky ,ani v týchto...snoch? Alebo víziach? Neviem ako to mám nazvať . Vždy si myslím , že to sú snyale keď som sa minule zranila v sne bola som zranená aj po zobudení . Behala somdva dni s rozbitou perou a nikomu som nevedela vysvetliť čo sa stalo.

,,Kto si?" strhnem sa a on sa pousmeje . Na sebe má šedú mikinu a šedé voľnénohavice. Vysia na ňom . Je vidieť , že sú mu o pár čísiel väčšie ale čo mi je po tom?Ja nosím veci po Newtovi ,Pánvičke , Mine , Minhovi , Rii proste po každom čo sa lendá. Nemáme veľa oblečenia. Prakticky sa celkom čudujem , že ako je možné , ženiektorí z nás nechodia nahý.

,,Aris. Ale to by som sa mal pýtať skôr ja." pousmeje sa a spraví krok ku mne. Hneďako on spraví krok ku mne ja spravím krok dozadu . Nechcem prerušiť bezpečnúvzdialenosť medzi nami dvoma. Takto to je pohodlnejšie.

,,Som Christina Ella Maze." poviem a jemu na perách zmizne úsmev. Nahradí hopohŕdavý a naštvaný výraz tváre a rýchlo prikročí ku mne. Ani neviem ako a mámnôž na krku . Začnem prudko dýchať a mám málo od toho aby som sa rozplakala.Ja už nechcem aby sa mi to dialo. Nechcem sa stále premiestňovať z miesta namiesto a keď čo i len trochu zmienim svoje meno sa ma pokúsia zabiť . Už ma tonebaví . A keď nad tým tak rozmýšľam tak si nemyslím , že ma to niekedy bavilo .

,,Takže to kvôli tebe ma oddelili od Harriet a Sonyi?!?!" skríkne a mne prvé kvapkysĺz prejdú po líci a dopadnú na jeho ruke pod mojim krkom . Začínam sa pomalydusiť. Má príliš silný stisk.

,,Ne-ne-viem -kt -to to-je." vydýchnem z posledných síl a on povolí stisk aby som samohla nadýchnuť.

,,Mohol by som ťa na mieste zabiť." povie zamyslene a toto ma už vytočí . Už tonevydržím . Proste už ďalej nemôžem .

,,Každý len tára o tom , že ma zabije , že ma chce zabiť alebo , že stačí málo a ležalaby som na zemi v kaluže krvi . Ale kurva!Nikdy ste to nikdy nespravili! Kurva niktoste neboli natoľko hustý aby ste zobrali tú skurvenú dýku alebo ten pojebaný nôž avrazili mi ho do hrude alebo keď chceš aby som trpela tak to skús do nohy apotiahnuť hore. Alebo ešte lepšie. Zober si moje zápästie a proste potiahni zhoradole. To by bolo najlepšie. Pri tom by som sa mohla aj ja pozerať ako mi mizne životpred očami . Kurva tak naber tú odvahu a sprav to ! Viac trpieť už nemôžem ,chápeš? Už som si vytrpela toľko , že tie tvoje Sonya alebo Hanriet sú oproti tomuhovno! Oni žijú! Moje prvé zomrelo . Už vo mne! Alby - mrtvý . Natalie -mrtvá . Ben -mrtvý. Chápeš? Mám dieťa . Mám Newta ale neviem či už dlhšie dokážem vydržať !Tak prosím! Buď taký láskavý a ukonči to za mňa. Sľubujem . Neuhnem sa. Žiadnetriky proste zober ten nôž a sprav čo chceš!" skríknem a zošuchem sa na zem . Užnemám silu . Prepáč Newt . Prepáč Hope. Prudko zavriem oči a čakám na prudkúbolesť ,ktorú mám pocítiť ale nič necítim . Otvorím oči a nado mnou stojí zmätenopozerajúci Aris.

,,Povedala si Newt? Toho poznám." zamyslí sa a ja na neho s nervami pozriem .Postavím sa a ja tentokrát pritlačím na stenu jeho.

,,Že ti nie je kokotno! Nemáš šancu ho poznať ! Celý život je so mnou v Labyrinte!"skríknem a on ma odstrčí .

,,Máte tam Beccu Maze?" spýta sa a ja len nechápavo prikývnem .

,,Dobre. Christina prepáč , že to musím spraviť . Ale keď sa zobudíš spýtaj sa Beccina Arisa . Ona ti už povie." posledné čo cítim a vidím , že jeho koleno a moja hlava.Potom sa len prudko strhnem a zobudím sa spotená v našom dome . Prikrývka ležína zemi a moje celé telo sa trasie a chveje. Popozerám sa okolo seba a je upratané.Bol tu niekto? Nie , že by mi to vadilo , hej?Prestaň sa zaoberať takými kravina. Nájdi Beccu . Taký bol jeho jediný rozkaz . Aprečo by som vlastne mala počúvať jeho rozkazy? A ako to , že poznal Newta aBeccu? A ak pozná Beccu prečo mi o ňom Becca v živote nepovedala? Mohlo mi touľahčiť celé hľadanie. A možno , že tá starena v laborke nemyslela Andy ale Aris.Žeby bola až taká stará a zabudla na meno niekoho kto jej posral celý systém?Alebo to povedala zámerne aby ma ešte viac zmiatla a dala mi falošné vodítko?

------------

Tak pre dnešok all :) budem šťastná za každé pozretie, vote a comment <3ĎAKUJEM <3  


This is warWhere stories live. Discover now