,,Prepáč .... Čo si hovoril."
,,Dievča máš toho dosť . Bež sa vyspať aby si bola do ohňa fit. Zvladnem to." povie Pánvička a usmeje sa.
,,Si si istý?"
,,Úplne." usmeje sa a ja mu dám pred odchodom pusu na líčko.
Rýhclo idem do siete a hneď zaspím .
Zobudí ma krik . Zapálili ohnisko. Postavím sa a bežím k nim . Ninho ma zase stiahne za ruku a začne tancovať . Ako vždycky. Tancujeme asi 10 minút a potom vyjdem z "parketu". Hľadám Newta ale nikde ho nevidím tak priskočím k babám a dám sa do reči s nimi .
*NEWT POV.*
Sedím s tým bažantom na mojom miestečku a rozprávame sa.....
,,Tak čo prvý deň zelenáč?"
,,Tumáš daj si . Ale bacha je to silné." podám mu jeden z Gallyho výtvorov a on sa napije. No hneď to aj vypľuje .
,,Čo to preboha je?" spýta sa a všetko sa snaží vypláchnuť z úst .
,,Hovorím . Silný materiál." začnem sa smiať .
,,Čo je za tými stenami?"
,,Labyrint je nebezpečný. Ver mi . Nechoď tam." poviem a on sa usmeje.
,,Tak čo zelenáč." priskočí k nám Jeff,Zart,Alby,Winston a Clint.
Zrazu uvidím konečne Chrissy a všetci sa otočia jej smerom .
,,Hej kto je tá blondínka? Ako sa volá? Má niekoho? Vyzerá vážne sexy a tak by som je-"začne ten bažant.
,,Bažo drž radšej jazyk za zubami hej?" povie rýchlo Alby.
Mal som blízko k tomu aby som mu jednu vrazil.
,,Prečo? Veď na ňu pozri na ten zadok . Nechápem , že ste po nej ešte neskočili " povie .
,,Bažant ! Drž zobák lebo ti jedna priletí ani nebudeš vedieť odkiaľ." povie rýchlo Jeff.
,,Je to moje dievča. A Albyho sestranica." poviem cez zaťaté zuby.
Celý zrudne.
,,P-p-re-epá-č-č." povie rýchlo koktavo .
*CHRISSY POV.*
,,Baby nevideli ste Newta?" spýtam sa ich po chvíľke.
,,Za tebou koza." zasmeje sa Ria. Otočím sa a za mňou sedí Newt s tým bažantom ,Jeffom ,Albym ,Zartom, Winstoneom a Clintom. O niečom sa rozprávajú a Newt má blízko k vybuchnutiu.
,,Baby poďte so mňou . Sú tam aj vaši chlapy." poviem žiadavo a oni prikývnu .
,,Ahoj." poviem a sadnem si vedľa Newta. Andrea si sadne vedľa Zarta a Ria vedľa Jeffa.
,,Ahoj bažo." usmejem sa na neho .
,,Ahoj ." nesmelo sa usmeje .
,,Ešte si nespomenul na meno?" spýta sa Ria.
,,Vlastne áno." povie bažo.
,,Som Thomas." zasmeje sa.
,,Tak ťa tu vítam Thomas." usmejem sa.
,,Na to si pripijeme." povie Newt a podá mi flašku toho grcu.
,,Nedonútiš ma to vypiť." poviem a odstrkujem od seba číru tekutinu .
,,Ako myslíš. Ani nevieš o čo prichádzaš." zasmeje sa Newt a sám to vypije. Opriem si o neho hlavu a on ma objíme cez plecia. Ostatný sa začnú baviť no ja začnem rozmýšľať. Kto som bola a ako sa líšim od tej čo som dnes? Ja neviem ! Nespomínam si ! Tak predsa nezabudli na vymazanie mojej pamäte.
,,Minho! " zakričím a postavím sa. Idem na náš tanečný " parket " a začnem tancovať .Naši stavitelia hrajú na nástroje...No na drevo , hrniec,kýbel .... Proste čo sa dalo . Čo sme našli .....
,,Kruuuuh!" skríkne Gally a skočí do veľkého kruhu.
,,Bože zas....." zašepkám a Minho ma objíme. Okolo pliec
,,Tak kto si trúfa na mńa?" zasmeje sa Gally. Prestáva ma baviť aký je namyslený.
,,Ja." poviem a skočím do kruhu. Viem všetko čo spraví . Jeho ťahy sú jednoduché. Použije proti tebe presne to čo si mu spravila ty. Jednuduché.... Všetci sa postavili . Aj ten Thomas s Newtom a babami prišli pozrieť čo sa tu deje.
,,V žiadnom prípade." povie Newt a vkročí do kruhu.
,,Newt nechaj ma . Zvládnem to . A keď to viem ja tak vypadni." zasyčím . On odíde z kruhu.
,,Prepáč Newt ale budem ti vraciať priateľku po kúskoch. " zasmeje sa Gally a prudko sa rozbehne na mňa. Jednoducho sa uhnem a on vypadne z kruhu.
,,Žeby som vyhrala?" spýta sa so smiechom .
,,Odveta." povie naštvane.
,,Ako myslíš." poviem a usmejem sa . Prídem k nemu a podkopnem ho . Je to taká "moja" finta. Ako si ľahne na zem chystá sa ma podkopnúť tiež no ja skočím a tým sa vyhnem jeho nahám . On sa opráší a postaví sa. Rozhodne sa , že mi vrazí . Ja mu jednoducho chytím ruku , pretočím mu ju za chrbát a kopnem ho do zadku čím sa zatacká a vypadne z kruhu. Všade sa ozíva jasot .
,,Už ma to nebaví . Dobre? Idem von." usmejem sa.
Vyjdem von a tam ma za ruku chytí Newt a ťahá ma ďalej až k vchodu do Labyrintu. Ale už boli logicky zavreté.
,,Čo si myslíš , že robíš?!?" skríkne na mňa.
,,Zabávam sa. Môžte len vy ponižovať?" spýtam sa priam nechutne.
,,Toto je niećo úplné iné."
,,Áno a v čom? Že Gally nie je bažant?!? Že je tu 3 roky a nie 3 hodiny? Prosím ťa. Ja som tu mesiac a robíš ako keby som bola stále bažant! Aspoň si na vlastnú päsť vyskúša aké je to byť ponížený! Vieš aj ty by si sa mal raz nechať poraziť aby to tvoje skurvené Ego spadlo!" zuknem a on ma pobozká.
,,Si debil vieš to!" rýchlo ho odsotím .
Otočím sa na päte a idem do mojej siete. Nemám na neho chuť a ani náladu .
*RÁNO*
Zobudím sa skoro ráno. Vstávam práve vtedy keď sa brána otvorí . Vidím pri nej niekoho . Alby , Ninho a Newt. Niečo si medzi sebou hovoria a potom Ninho aj Alby vbehnú do Labyrintu. Rýchlo vyskočím na nohy a bežím rovno k Newtovy.
,,Kam do piče išli!!" zasyčím na neho .
,,Tichšie. Niečo sa zmenilo. Museli to ísť Minho s Albym pozrieť." povie v kľude.
,,Si debil . Vieš to?!?" skríknem . Otočím sa a idem do kuchyne za Pánvičkou ,ktorý už stojí pred chladničkou a rozmýšľa čo navarí .
,,Hoď im tam kamene.Oni si nič iné ani nezaslúžia" poviem a odložím si veci .
,,Zlato kľud . Bude to dobré. Oni sú len v takom divnom stave . Hovorí sa tomu demencia." povie Pánvička a ja sa na celé kolo rozosmejem .
Na raňajky sme im urobili omeletu a keď som sa najedla išla som rovno robiť obed a večeru. Amazing ! Bolo asi 5 minút pred zatvorením brány a ja som bežala k nej . Oni nikde. Všetci sa tam zoskupili a čakali . Chuck ma chytil za ruku a začal sa modliť. Brány sa pohli a vtedy sme ich uvideli . Boli na konci a nemohli to zvládnuť . Vedľa mňa stál Newt a pozeral na mňa . Vedel čo spravím . Bolo mi to jedno . Bola minimálna šanca , že ma nechytí ale za pokus nič nedám .
Rozbehla som sa rovno do Labyrintu . Nespravil som ani 3 kroky a okolo na sa obmotali silné paže a nechceli ma pustiť . Alby aj Ninho utekali ako najrýchlejšie vedeli a ja som začala plakať . Bolo očividné , že to nezvládnu .
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//