Diera

2.5K 141 1
                                    

,,Milujem ťa. " povie Newt keď sa oblieka. Úplne mi vyrazil dych. Nezmohla som sa ani na slovo.... Zostala som len nemo stáť zatiaľ čo on sa obliekal.

,, aj ja teba. " poviem a usmejem sa. On len zdvihne hlavu a znova si kusne do pery

,,Mohol by si prestať?! " poviem v rozpakoch a on to spraví znova.

,,Stačilo. " poviem a vrhne sa na neho. On to nečakal pretože sme obaja padli do listov.

,, To bola snaha O čo. " spýta sa so smiechom.

,,O to aby si ma prestal vzrušovať." no on si znova kusne do pery.

,, Chceš sa hrať? Tak sa zahráme. " poviem drzo a prejdem mu rukou po rozkroku. Z jeho úst sa vyderie vzdych.

,,Ako chceš. " povie a stlačí mi zadok. Ja mu začnem robiť mokrú cestičku na krku. Začne hlasnejšie vzdychať.

,,Newt!" niekto zakričí spoza stromov a ja vydýchnem a položím si hlavu na Newtovu hruď.

,,Tu sme." skríkne Newt a pred nami sa objaví zadýchany Chuck.

,,Wou....Ne-nechcel som rušiť ale Albymu sa prilepšilo. Už sa.ukľudniť a zaspal.'' povie a odíde.

,,Kde sme to skončili? " spýta sa Newt no ja sa postavím.

,,Láska niekedy nabudúce. Máš povinnosti. " usmejem sa a chystám sa k odchodu ale on má pritlačí na strom a začne ma bozkávať. Začnem ho nežne odtláčať.

,,Honey. Povinnosti. Pamätáš? " usmejem sa a on sa zamračí. Pomaly ho ťaham až k klubovni .
,,Kde ste tak trčali?" pribehne k nám Ria.
,,Nestaraj sa." vyštekne na ňu Newt a odíde.
,,Nedala si mu? " zasmeje sa.
,,Druhýkrát ".žmurknem na ňu.
,, Vyrušil vás Chuck, že? Bol v rozpakoch keď prišiel. "začne sa smiať na celé kolo.
,,Čo sa stalo, že museli prerušiť silno eroticky-sexuálnu chvíľku? " spýtam sa so.smiechom

,,Albymu je lepšie.... " usmeje sa

,,Môžem za ním? "spýtam sa s nádejou v hlase.

,,Bohužiaľ.... Chcel len Newta..

" povie a pohladí na po chrbte.

,,Čo mám ísť urobiť? "

,,Pánvička ťa dneska nepotrebuje... Ale Jeff a Clint potrebujú s niečom pomôcť.... Mohla by si im pomô-" nedopoviem lebo sa prudko otočím a dám facku tomu čo ma chytil za riť. Winston len prudko spadne na zem.

,,Hej čo sa tu robí. " skríkne na mňa Gally.

,,Všetci do klubovne. Okamžite. Zavolajte aj Newta." usmeje sa škodoradostne.

Za pár minút je klubovňa plná a k a sedím na mieste kde asi pred hodinou Thomas. Newt stál opretý veľa Ninha O stĺp a posmešne sa na mňa pozeral. V strede stal zase Gally

,,Panvicka? Čo si myslíš?" ozval sa Ga lly.

,,No tak.Vieme čo si tu zažíva... priznajme si. Všetci sme frasáci. Nechajte ju tak. " povie dramaticky Pánvička. Mám málo k výbuchu smiechu.

Všetci sa vyjadrili. Mnohí sa pridali na moju stranu ale drvivá väčšina chcela 1 noc bez jedla v diere.

,,Newt?Tvoje slovo platí. Čo hovoríš?" povie Ninho.

,,hmm.Je pravda, že to bola len obrana... A najlepšia obrana je útok. Ale pravidlo je pravidlo. Neublížim druhému Placerovy. Takže jednu noc V diere bez jedla. " povie Newt a mne vyrazí dych.

,,Dobre. To by sme mali. Tak sa keď dovaríte s Pánvičkou večeru dostav k diere. Newt ťa tam bude čakať. " povie a všetci začnú odchádzať. Ja idem ako prvá a nezabudnem Newtovy poriadne buchnúť do ramena.

,,Čo navaríme tím imbecilom? " spýtam sa Pánvičky.

,,Zemiaky s mäsom. Chrissy na. Je to Jack Daniels. V diere stihneš aj vytriezviet. Zober si ho a daj to do seba. " povie Pánvička a dá mi flašku .

,,Si to najlepšie čo ma kedy stretlo aj s tým debilom " poviem a objimem ho.

Večera je spravená a ja idem aj s fľaškou v ruke k diere kde má čaká Newt.

,,Tu flašku mi daj. "povie keď k nemu prídem.

,,Ak sa nemýlim pán sudca,môj rozsudok hovoril len o jedle." poviem protivne a skočím do diery.

,,Čo si si myslela, že spravím? Brali by to ako, že to nadrziavam alebo niečo také. Veď si moje dievča. " povie keď zatvára dieru.

,,Prosím buď ticho. Nepotrebujem počuť tvoje vysvetlenia. Proste odíď s choď sa nažrať." vyprsknem. Vzdychne si a odíde.

,,Dobre si mu dala." povie z druhej strany Ninho.

,,Ďakujem. "zasmejem sa a odpijem si z fľašky.

,,Pánvička ti dal jeho výrobu."zasmeje sa.

,,Daj aj mne." usmeje sa

,,Ako môžem veriť, že mi to Nezoberieš?"

,,Nemôžeš. " usmeje sa. Nechcem no aj tak mu to podám. Upije si a ide preč.

,,Hej moja flaška!"skríknem za ním.

,,Bude ju mať Pánvička. " povie a zasmeje sa.

,,To si odpykáš!"skríknem.

,,Ja viem. " zasmeje sa a odíde. No nič... Idem spať.

This is warWhere stories live. Discover now