-48-

1.4K 84 4
                                    


  ,,Chrissy? Si v pohode? Hope a Newt sú v jedálni . Nepridáš sa?" vo dveráchsa zjaví Adamova hlava. Prikývnem a postavím sa. Zatočí sa mi hlava alenevnímam to a proste pokračujem .

,,Nechceš sa prezliecť?" už som mu skoro vynadala či nie je trochu drzí ažkeď som zistila čo mám...no skôr čo nemám oblečené som si svojuodpoveď prehodnotila. Bože!! Frajer mojej priateľky ma práve videl od polpása dole nahú .

,,Bože. To je trapas." zatnem zuby a rukou mu naznačím aby odišiel .Prikývne a odíde. Bože . Čo to práve bolo?!? Dobre pokoj . Nič sa nestalo .Ja som videla holú jeho frajerku takže by to malo byť vyrovnané ,nie? Alekeď .. Becca videla jeho holého a ja som videla Newta holého a Newtnevidel Becu - Christina Ella Maze drbe ti alebo čo? Riešim pičoviny.

"To teda riešiš. Mala by si riešiť niečo iné? Nie?" v hlave sa mi rozoznie hlastej stareny a ja potrasiem hlavou a zaženiem sa rukou ako keby somodháňala včelu . Išla som do ako keby kúpeľne. V podstate to bolo lenniečo čo bolo v kúte . Mala si tam hrniec s vodou a to bola celá tvojasprcha. Celé som to na seba vyliala a hovorila tomu umytie. Nič iné miprakticky nezostávalo. Oblečiem si nejaké staršie veci a vyjdem von . Vietečo je na labyrinte jediná výhoda? Nikdy tu nie je sneh . Buď je tu zima taká ,že prší alebo tu je teplo .Vojdem do jedálne a do frasa vsadila by som sa , že tam sú všetci čóni zPlacu . Keď ma uvidia rýchlo sa ku mne rozbehnú . Z každej strany počujemgratulácie a bla bla bla. Jediné čo hľadám ja je Newt a Hope. Keď saprederiem k Newtovi je mi otočený chrbtom a pozerá von niekam nazačiatok lesa.

 ,,Newt? Si v poriadku?" otočí sa na mňa a keď uvidí kto ho vyrušil usmejesa. Príde ku mne a chytí ma za boky . Pomaly ma pritlačí na jednu zo stien askloní sa aby mi niečo pošepkal do ucha.

,,Milujem ťa." keď to vysloví po chrbte mi prebehne husacia koža. Bože veďja si ho ani nezaslúžim .

,,Milujem ťa." usmejem sa a spojím naše pery. Milujem keď ma drží za bokykeď sa bozkávame. Je to ako keby sa bál , že mu ujdem alebo niečo také .Takže si ma drží pri sebe . Milujem ten pocit , že sa ma dotýka . Milujempocit , že vie , že milujem keď sa ma dotýka. A milujem to ako toho využíva.Keď sa oddelíme ,teda nie chcene ale potrebujeme kyslík, sa vedľa nás zjavíMino a Minha.

,,Čaute rodičové." usmeje sa na mňa Minho a objíme ma. To isté spravíMina len trošku dlhšie.

,,Si v pohode?" spýta sa ma a prejde mi rukou po vlasoch . Prikývnem smiernym úsmevom na perách .

,,Som len trochu unavená." usmeje sa a ďalej sa ide venovať Minhovi.

,,Kde mám dcéru?" zdvihnem zrak na Newta ,ktorá zase pozerá na miestoako predtým ako som prišla. Pozriem na to miesto a uvidím Beccu a nakolenách sa hrá s Hope.

,,Brunetka nám ukradla dieťa." zamrmle si a svoje ruky obmotá okolomôjho pásu a hlavu si položí na moje rameno . Jeho ruka putuje k môjmuzadku ,ktorý stlačí a ja sa usmejem . Toto som nemala 9 mesiacov ? A akosom do frasa vydržala bez jeho dotykov? Bez jeho pýchy vo mne? Bez jehoteplého dychu pri mojom ucho keď sa spraví? Otočím sa k nemu čelom apozriem mu do očí .

,,9 mesiacov. Dnes by to mohlo byť tvoje vykúpenie." iskri v jeho očiach boliúplne znateľné. Uškŕňal sa od ucha k uchu a stále pozeral ako sa dostane zjedálne čo najľahšie. Chytí ma za ruku a pretlačí ma až k najbližším dverámvon . Dostaneme sa na čistinku a on ma rýchlo ťahá k lesu . Keď zistí , žesom moc pomalá , zastane , otočí sa , chytí ma za boky a ja v domienke , žema ide pobozkať našpúlim pery ale on si ma prehodí cez plece a uteká sommnou do lesa.

,,Prepáč láska." povie pri krívajúcom behu pričom ma pobúcha po riti .Debil.Keď prídeme do lesa dosť hlboko na to , aby nás tu niekto hľadal položí mana zem a ja sa mu vrhnem na pery. Pomaly prechádzam od úst ku krku . Onma od neho odtrhne a dá si ma tak aby som mala svoj rozkrok obmotanýokolo jeho ..... (pozn.autorky : Takže teraz prichádza tá trápnejšia časť a toje sa vás spýtať , či chcete tieto časti opísať podrobnejšie pretože sa tomuvôbec nebránim ale nie som si celkom istá v akom veku sú mojičitatelia...Takže do komentu prosím všetkých ,ktorý by mohli ... Napíšte miči chcete sex opísať alebo nie :D Pre dneska nie ale nebojte. Budú ho eštemať :D :D :D Tak prosím do kometov :D :D)

,,Mali by sme sa vrátiť." poviem keď ležím nahá pod Newtovým oblečením .

,,Dobre. Poďme." usmeje sa a postaví sa . Keď sa staviam ja tak si mapritiahne k sebe a pobozká . Pomaly sa posunieme a ona ma natlačí nastenu . Hneď sa prudko strhnem a odsotím ho od seba. To je drbo . Takáfrasácky studená stena a ona ma na ňu nacapí...

,,Hej pred chvíľou som bol v tebe a teraz ťa nemôžem ani pobozkať?" spýtasa s nadvihnutým obočím Newt. Debilko . Vravím .

,,Fajn.Poď sem." usmejem sa a pobozkám ho. Opriem ho o stenu a zrazuvyskočí .

,,Kurva." zakreší a ja sa začnem smiať. Obaja sa oblečieme a ruka v rukeideme znova do jedálne. Hneď keď vkročíme do jedálne a uvidíme násMinho potmehúdzky sa zasmeje.,,Newt si zasunul!" skríkne na celú jedáleň a chvíľu je ticho . Potom odvšetkých chalanov počujem potlesky a pokriky Newtovho mena. To sú alejebnutí čóni. Len nad tým pretočím oči .

,,Idem za Hope." poviem a len odídem.  


This is warWhere stories live. Discover now