The new one

1.5K 123 7
                                    

,,Mina ? Nevidela si Newta?" spýtam sa rýchlo keď ju uvidím vychádzať z kuchyne .

,,Išiel s Rebecckou do záhrady." povie rýchlo a ruka V ruke idú S Minhom niekam do klubovne... Hneď som sa tam rozbehla a uvidela Beccu ako horlivo S Newtom O niečom diskutujú. Pomaly som K nim prišla tak, aby ma Newt neuvidel.
,,O čom tu tak horlivo diskutujete? " obaja sebou trhnúť a otočia sa.
,,No....O ničom vážnom. " vykoktá zo seba Becca a snaží sa situáciu zakryť úsmevom.
,,No hovor. " usmejem sa a pozerám na nich.
,,Bavili sme sa O tebe a Brianovi. " povie jednoducho Newt a sa mi pusu do vlasov.
,,Becca? Adam ťa hľadal. Mala by si za ním ísť. " usmejeme sa na seba a oba hneď zmizne.
,,Prosím povedz, že nejdem pracovať. Nechce sa mi. " posťažuje si Newt a veľkými rukami ma objíme.
,,Niečo také. Pod zamnou. " vymanim sa Z jeho objatia a potiahnem ho za ruku. Ťahám ho do lesa na prichystané miestečko. Nie je až také špeciálne ale je naše. Je to.miestečko nášho "poprve ''. Dala som tam deku na sedenie a ukradla nejaké ovocie.
,,Sadni si." poviem a on tak spraví. Sadnem si hneď vedľa.neho a chytím ho Za ruku.
,,Tak potrebujem ti povedať niečo dôležité, Niečo čo nám znova zmení nás život a Z čo-" začnem svoj premyslený monológ.no som prerušená. Počujem zvuk klietky... Vážne nemôžem nič nádherne....precítiť... Newt sa postaví a rozbehne sa smerom von Z lesa a ja tam zostávam sedieť. Úžasné! Priam fascinujúce! Kurva! Nebudem tam bežať. Lahnem so na deku a rozmýšľam. Za chvíľu má preruší obrovský výkrik z Placu a zrazu po lese blízko má žačal niekto bežať. Pochopila som, že to nebude nič dobré tak som rýchlo nasledovala ten zvuk a keď bol blízko mňa, skočila som na neho. Rýchlo som si odputala opasok a zaviazala mu ruky. Potom som vzala 3 gumičky na mojej ruke a vlasoch a zviazala som mu nohy. Potom som odstúpila a pozrela sa má dotyčného. Nikdy V živote som ho nevidela.... Bol to chalan... Starší odo mňa.... Mohol mať takých 25... Hnedé polodlhe vlasy mu padali do očí a s hnevom na mňa pozeral.
,,Kto si? " spýtam sa zmätene.
,,Ten nový. " povie s hnevom V hlase.
,,Chrissy!?! Kde si?!? So V poriadku?! " počujem vystrašený krik Becci s rýchlo a otočím. Za mnou stojí Becca, Mina,Minh,Gally,Zart, Johanna a Ria. Chcem ísť za nimi ale O niečo sa potknem. Pozriem dole a tam je nôž ale celý od krvi.
,,Čo to je?!? " otočím sa K tomu novému. Mám naozaj nervy.
,,Chrissy pod sem. " povie Becca a potiahne má K.sebe.
,,Koho je to krv?! " skríknem
,,Kľud Chrissy. Všetko je v poriadku. Nič sa nesta -"
,,Koho to je?!? " skríknem znova.
,,Newtova. " povie pomaly Becca a sleduje moju reakciu.
,,Ty hovado jebnuté!! " otočím sa a jednu mu vrazím. Padne na zem a ja mu kopnem ešte do brucha. Hystericky plačem a ledva vládam dýchať. Začnem ho kopať znova a znova až kým ma niekto nechyti za pás, ruky a nohy. Drží mi Minho so Zartom a Riou.
,,Pustíte ma!!! Chcem ho zabiť!!! " kričím.
,,Chrissy nestojí to za to. " predomna sa postaví Mina a snaží sa má ukludnit.
,,Nestojí?!? Zabil otca môjho bábätka! " skríknem.
,,No tak. Veď si potratila. " povie rýchlo a zažmurká
,,Som znova V tom! Znova! Dostali sme šancu s tento kokot všetko dojebal!! "skríknem a všetci zostanú V nemom úžase. Pustia ma a ja s plačom dopadnem na zem.
,,Čo sa mu stalo?A ako sa to stalo? " spýtam sa na zemi stále s plačom.
,,Newt Išiel dole pre neho a on ho bodol a utiekol. Jeff a Clint ho teraz vyšetrujú. " povie V rozpakoch Johanna a objíme a ma.
,,Chcem ho vidieť. " poviem a Ria na chytí za ruku. Prídeme až pred meďácky brloh a vojdeme dovnútra. Hneď ku mne prískočí Clint.
,,Chrissy... Chce ťa vidieť. " povie potichu. Chcem ho obísť ale on má chytí za ruku.
,,Je na tom dobre. Prežije ale bude krivať. Bodol ho 2x raz do brucha a raz do stehna. V stehne zasiahol niektoré žili ale nič važne. V Bruchu sa vyhol všetkým dôležitým orgánom takže bude V poriadku. Tento týždeň si ešte poleží ale potom bude V poriadku. " povie s náznakom úsmevu. Idem rovno za ním. Leží V posteli a svoj pohľad upiera na mňa.
,,láska. " poviem a podídem K nemu. Lahnem si K nemu na posteľ a on má objíme.
,,Ako ti je?" spýtam sa a pozriem hore K nemu.
,,Niečo si mi chcela povedať. " odbije moju otázku.
,,Neviem či je to V takejto situácii dobrý nápad... " poviem nesmelo.
,,Počúvam. " povie a dá mi bozk na čelo.
,,Som tehotná. ".poviem jednoducho. On akokeby zostane zmrznutý a keď pozriem hore uvidím, že plače.
,,Newt! Sweetheart! Boli ťa niečo!?"začala som panikáriť.
,,Nie.Milujem ťa a tentokrát si čas nenechám zobrať. Milujem vás.

This is warWhere stories live. Discover now