Zobudim sa na pohyb vedľa mňa a hneď otvorím oči.
,,Dobré ráno. " pozriem mu do očí a.vidím, že sa snaží vyzerať kľudne. Snaží sa usmiat. Snaží sa. A to sa cení
..
,,Dobre láska " poviem a opatrne ho pobozkám na líce. Neviem prečo ale.zdá sa.mi, že náš vzťah máličko ochladol... Možno je to len....No veď vieme čím....
,,Dáme si raňajky? " Spýtam sa s nadvihnutym obočím.
,,Poďme. " jemne sa usmeje, chytí má za ruku a spolu vyskočíme z diery... Do jedálne prídeme vtedy keď je prakticky poloprázdna. Pri jednom stole sedí Gally,Winston, Jeff a Clint. Na druhom je Becca, Adam, Ria s Zart. Keď sme vošli mi dvaja všetci zostali ticho sedieť a pozerať na nás. Bolo vážne nanajvýš nepríjemné.
,,Čo tak trochu nenápadnejšie?!" vyšteknem na nich a všetci sa otočia. Nemala by som byť taká odporná... Ale.. Ale...
,,Chrissy. Chcem aby si si dala dneska voľno.Mala si ísť pracovať do lesa ale zrušila som to." pribehne K nám Andrea keď si sadneme.
,,Nie ja chcem ísť." poviem a začnem sa prehrabovat V špagetách.
,,Nie, to nie je dobrí nápad." povie pomaly A ja si V duchu nerátam do 10. Asi by som jej jednu Z pagruky trafila..
,,Nie. Chcem ísť. '' poviem znova A dám si do úst špagety.
,,Ale to vážne nie je dob -"
,,Proste chcem. Stačí?! " poviem trošku hlasnejšie.
,,Dobre." povie nakoniec A odíde. Tak A.prešla má chuť na tieto debilne špagety. Odložila som vidličku A odniesla všetko na dosku predomnou. Išla som rovno do šopy, kde som si zobrala veľký kíbel A nejaké náradie. Idem zhŕňať listy. Nič čo by som nezvládla. Išla som rýchlo do lesa A tam som si chcela sadnúť na peň ale to som robiť nemala. To čo.som uvidela má zlomilo. ÚplneTak dneska bude ešte jedna časť ale keďže som mala ďalšie 4 časti prichystané A V Česku sa mi vymazali musím ich napísať znova :)
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//