,,Kam si myslíš, že ideš?! " skríkne na mňa a prudko ma otočí.
,,Idem za Brianom! " skríknem.
,,Poď sem! " povie a ťahá ma do lesa.
,,Čo chceš?! " vyšteknem.
,,Chrissy... Prosím... Pozri na dnešok... Nemôžme na to zabudnúť? " pozrie mi do očí a ja sa nadýchnem a rýchlo vydýchnem. Má pravdu... Bol to vcelku strašný deň.
,,Láska myslím, že máš pravdu. " usmejem sa a objimem ho.
,, Ale čo?Ženská mi povedala, že mám pravdu? " zasmeje sa a pritiahne si ma viacej k sebe.
,,Dobre poďme tam... Mali by sme to vysvetliť. "
,,Počkaj. " zastaví ma.
,,Skús dať Johnie šancu... Ak ju spoznáš je super.. " povie s nádejou v hlase.
,,Zlatko dobre.... Ale ty skús pochopiť aj mňa.... ".poviem a potiahnem ho za ruku aby už nekecal.
Vyjdeme von a všetci sa pozerajú na nás.
,,Každý si hľadte svojho Placeri! " skríknem a všetci sa otočia.
,,Idem za Riou.. " poviem a nečakám na jeho odpoveď.
,,Ria si tu? " vojdem do jej izby a tam sedí Ria s tou novou.
,,Tak ty pod sem a ja vás tu zamknem. " rýchlo ma objíme a zamkne. Vzdychnem si a po dverách sa zošuchnem.
,,Mohla by si sa prosím posadiť sem? Chcela by som sa s tebou porozprávať.." prekvapí ma a urobím ako povie.
,,Počúvam. " povie a ona sa nervózne nadýchne.
,,Takže viem, že ma asi moc nemusíš... Ja viem... Ale pravdou je, že ja o Newta nemám záujem... Mám ho naozaj neobyčajne rada ale určite nie až tak ako ty... Proste mám ho rada ako kamaráta... Nikdy by som napríklad... Nerobila s ním... To čo ty.." nervózne vzdychne a ja sa usmejem.
,,Tak to som rada, že.... Počkaj... Ty ako vieš čo... " ona celá zrudne.
,,No vieš vtedy keď som prišla a vy ste ma dali do diery... Celú dobu keď sa smial hovoril o tebe.... Že si úžasná... " usmeje sa a ja ani neviem prečo a objimem ju. Chvíľku je prekvapená no potom mi objatie opatuje.
,,Dobre... Ja idem za Minou... Zavolám ti Riu." prikývne a usmeje sa.
Otvorím si okno a vyskočím cez neho. Nemôžem uveriť, že si myslela, že ma môže udržať len vďaka nejakým zamknutým dveriam...
,,Chrissy! Poď sem! " počujem Brianov uplakany hlas spoza domov.. Rýchlo tam utekám no to čo uvidím ma zaskočí najviac.... Bol to....
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//