*Newtov pohľad*
Sedím tu už ďalšie 3 dni a Christina sa stále neprebrala. Ani neviem kedy som jej prenádherné oči videl naposledy . Vždy na spomienke pri nej sa mi začnú triasť ruky a začnem plakať no tentokrát nie. Nemám čo plakať . Nepil som asi dva dni a nejedol minimálne deň. Gally myslím , že je tiež pár dní v jednom z nemocničných izieb po tom čo som ho zmangloval .
,,Stačí ! Už by si sa mal zobudiť ! Zober si ju! Zjedz toto a nakrm aj ju . Poslali to z klietky . Máme aj nováčika . Toto jedlo ťa má prebudiť. Sú v ňom nejaké lieky proti bolesti, otrasu a nevyspatosti. Jedz a zmuž sa sakra ty frasák čónksy!" skríkne na mňa Becca a strčí mi do rúk uplakanú Hope. Asi jej praskli z Hope a prišla na mňa nakričať. Oporoval by som jej ale nemám na to silu . Schytím tácku s jedlom do ruky a Beccu pravdepodobne prekvapí moja reakcia ale má pravdu . Christina by chcela aby som sa u ňu postaral . Postaral sa o seba. Nechcela by aby som bol oddelený od mojej dcéry. Dcéra. Bože ja mám dcéra a sám som si to neuvedomoval . Milujem ju . Och. Tak moc ju ľúbim .
Skloním hlavu a pozriem jej do jej žiarivých očí . Tak moc mi ju pripomína.
,,Ahoj kráska," usmejem sa a pohladím ju po líčkach pričom sa ona schuti zasmeje. Vezmem do ruky nejakú presnidávku a pomaly ju nakrmím . Zaberie mi to asi pol hodinu ale to mi je jedno . Potom ako zaspí , ju položím do Christininej náruče a sám sa najem .
Po pár minútach začnem zatvárať a myslím , že zaspím aj keď sa mi to zdalo ako moc násilný spánok.
*Christinin pohľad*
Viedla som si dobre. Myslím , že najlepší výkon aký som mohla podať . Kurva bola som úžasná.
Do vstanu vkročí Davison a pri pohľade na mňa pokrúti hlavou . Spravila som niečo zle? Prečo by som spravila niečo zle. Podľa mňa som bola neprekonateľná .
,,To čo bolo?" spýta sa s miernym náznakom hnevu . Čo to bolo?
,,Čo také?" spýtam sa nechápavo a on nad mojim tónom hlasu zdvihne hlavu , napne sánku a schytám od neho veľmi štipľavú facku.
,,To bolo za ten výkon. Ostatným som už oznámil , že zajtra ideš znova takže sa všetci posúvajú o deň. Bože dievča! To bol žalostný výkon . Zaplakania hodný. Zložila si sa. Veď si skoro plakala!" skríkne na mňa a mne sa začnú triasť ruky a srdce mi začne veľmi rýchlo biť . Ako to ešteraz ?
,,Veď si do mňa strelil guľku z menej ako 20 metrov! Ako som mala reagovať?! Mala som začať tancovať , že som v pohode!? Nie som?!? Sakra nie som!! Mám 17 a už do mňa strielaš! Harriet má 20 , Sonya 21 , Daria má až 26 ! Prečo si nestrielal najprv do nich?!?" skríknem a ani sa nestihnem spamätať a jeho päsť zasiahne moju sánku . Áno . Dalo sa to čakať . Zdvihla som hlas do tónyni , kde to oni už považujú za stratu autority.
,,Tak posledný krát , hej?!? Ideš zajtra o ôsmej ráno! Koniec!" skríkne a ja len potichu zavzlykám a prikývnem .
*Newtov pohľad*
,,Newt ! Čón vstávaj!" počujem Beccin uplakaný krik a rýchlo vstanem s pocitom , že Christina sa prebrala. No hneď ako uvidím jej telo na rovnakom mieste a v rovnakom položení hneď ma prejde radosť . Jediné čo mi tam chýba je Hope!
,,Kde je Hope?!?" skríknem a Becca s plačom ukáže na zem . Nie je tam ona ale nejaký papierik . S otáznikom v očiach ho zodvihnem a čítam nejaký krasopis na papieri .
Ahoj Newt,
Moje meno je Ava Paige. Hneď ako zobudí vaša Christina spýtajte sa na 'starenu' . Nech vám povie všetko . Hope je u nás. Je v zariadení WICKED. Postaráme sa o ňu ale musíte sa postarať o to aby Christina vyšla z Labyrintu nepoškodená. Potrebujeme ju živú. Už nie je cena čakať. Dala som jej 5 rokov ale čas je drahocenný a tak mením dohodu úplne. Hope vám bude navrátená keď sa dostanete von . Dovtedy k nej nebudete mať prístup . Postaráme sa o ňu . Bez obáv . Každú sekundu umierajú na vírus životy a len ona nám môže poskytnúť odpovede!
S láskou . Ava Paige .
Posledné slová som ledva vnímal a hneď som si uvedomil , že plačem .
*Christinin pohľad*
Celou silou som sebou trhla a zdvihla zrak . Moje oči boli zameranú len na jednu osobu. Na Starenu ,ktorá s úsmevom na perách cupkala ku mne. Hneď som vyskočila na nohy a začala cúvať až pokiaľ som nezostala prilepená na skle. Príde ku mne a asi 3 metre odo mňa zastane.
,,Hope je v zariadení Wicked." povie a ja začnem zrýchlene dýchať . Kľaknem si s plačom na kolená a chytím si vlasy. Z očí sa mi začnú valiť kvapky sĺz a snažím sa spracovať čo mi práve povedala.
,,Uro-b-b-ím vše-še-etko. Len jej ne-neublížte." poviem medzi vzlykmi a ona sa uchechtne . Bezbranne vzhliadnem hore a snažím sa aby som sa nezložila celá.
,,Tak počúvaj . Umierajú ľudia zatiaľ čo ty sexuješ takže som sa rozhodla , že ti nedávam žiadny čas. Proste budeš sa starať o to , aby ste vyšli z Labyrintu. To je všetko . Jednoducho sa budeš starať len o túto jednu vec. Hope sme vymazali všetky myšlienky na to , že sme ju uniesli. Bude vedieť len o vás a na základe tvojej genetiky s Newtovou budeme pridávať pekné spomienky na oboch ak spravíte krok dopredu . Ak budete krok napred. Ak ale nespravíte všetko pre to aby ste sa dostali von , budete potrestaný a to tak , že jednu z pekných spomienok nahradíme zlou. Bude mať nočné mory aź do smrti. Rozumieš mojim podmienkam?" pozrie s úsmevom na mňa a mne chvíľku trvá kým to spracujem . Nakoniec sa postavím .
,,Áno , rozumiem," poviem jednoducho a ona sa usmeje. Mohla by som jej povedať , že to nemôže ale ja viem , že môže. Môže urobiť čo chce .
,,Koniec simulácie! Prebuďte ju!" skríkne Starena a ja prepadám temnote.
Po pár sekundách začnem otvárať oči a začnem zaostrovať . Môj pohľad padne na Newta zviechajúceho sa na zemi a ostatných okolo ,ktorý mi nevenujú pozornosť.
,,Newt?" zachraptím ledva počujúc svoj vlastný hlas a všetci s vykulenými očami pozrú mojim smerom .
,,Bude to ťažký boj,"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak ďakujem , že ste to dočítali až sem! Je to neskutočné! A hneď chcem aj povedať , že si strašne vážim každého komentára , vote a komentu ! Ste úplne najlepší a ja vám chcem povedať veľmi veľké ĎAKUJEM!!!!
A špeciálne chcem poďakovať @SparklingGlimmer ,ktorá toto číta myslím skoro od začiatku <3 Ďakujem ti ,zlatíčko <3
This is not the end! Druhá kniha bude na tomto profile zajtra alebo dneska večer <3 Bude tam rovnaký cover ale názov bude : War in us
Ešteraz ďakujem <3
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//