*Chrissy pov*
,,Teraz pôjdeš k Albymu . Ukáže ti celý Place a potom môžeš ísť spať . Bol to pre teba určite náročný deň." poviem keď povolí objatie.
,,Hovorili ste o Ohni? Čo to je?" spýta sa a zdvihne jeho nádhernú tváričku ku mne.
,,Je to slávnosť kde sa víta nový Bažant. Ale nemúsíš tam byť ak nechceš." usmejem sa .
,,A ak tam chcem byť?"
,,Tak tam budeš." usmejem sa.
,,Môžme ísť?" obaja vzhliadneme hore a tam stojí Alby a Newt.
,,Áno." povie Brian a postaví sa a ide za Albym.
,,A čo mi spanilá devo?" zasmeje sa Newt a zdvihne ma .
,,Neviem Cassanova." poviem a pobozkám ho .
,,Mohli by sme ísť do lesa a tam .... Zobudiť veveričky." kusne si do pery.
,,To teda nemohli ." zasmejem sa. Iba zvrášti obočie.
,,Pánvička ma potrebuje v kuchyni.Je predsa oheň." usmejem sa dám mu pár bozkov na krk. Iba slastne zavzdychá a stlačí mi zadok .
,,Tak stačí čóne. Nemyslíš?" zasmejem sa.
,,Nie nemyslím." povie a jemne mi kusne do ušného lalôčika.
,,Nie vážne. " poviem a odtrhnem sa.
,,Idem do kuchyne.Užijem si " poviem a zasmejem sa.
,,Viem o mieste kde by si si užila viac." povie ale to už ignorujem lebo odchádzam . Pred kuchyňou je veľa vecí ... Napríklad vnútra s .....No radšej z ničoho .
,,Pánvička prosím čo to robíme za humus." poviem so smiechom .
,,Nerob si z toho srandu . Toto je vážne vec." povie dramaticky a ja mám málo k výbuchu smiechu .
,,Budeme robiť bôčky, kuracie, telacie..... Ale teba by to aj tak nemalo zaujímať pretože robíš špizi . " zasmeje sa a hodí po mne špajdle.
*OHEŇ*
,,Zapálte to!" skríkne Alby . Oheň začne poriadne šlahať a Minho ako každý oheň ma stiahne na "parket" . Tancujeme asi 20 minút až ma niekto potiahne za košeľu. Dole stojí usmievajúci sa Brian .
,,Ahoj krpec. Zatancuješ si so mňou?" spýta sa a chytím ho za ruky. Začne so mňou tancovať .
,,Minho?Mohol by si ? Idem za Newtom." usmejem sa a dám mu Briana. Hľadám asi 10 minút a nič . Pri ohni je iba Ria a Andrea...Kde je Natalie?
,,Baby neviete kde je Newt?" priskočím k nim .
,,Mal 5 pohárov tej Gallyho pitia. Už po jednej by mal byť opitý. Čo potom po 5-tich." zamsmeje sa Ria.
,,Myslím , že povedal , že ide aspoň trošku vytriezvieť a potom odišiel do lesa." povie Andrea a usmeje sa na mňa.
,,Dobre." poviem a odchádzam do lesa. Idem dobrých 20 minút a nikde ho nevidím.
,,Ahoj kráska. Stratila si sa? Škyt " povie mi prerušovane niekto od vedľajšieho stromu. So smiechom sa otočím a pozriem do jeho krásnej no opitej tváre.
,,Poď Cassanova. Ideš spat. " zasmejem sa a chytím ho za boky.
,,Ja by som ťa takto mal držať. " povie so smiechom no pokračuje.
YOU ARE READING
This is war
Fanfiction60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//