Fuck that Maze!

1.7K 122 4
                                    

Dneska dam krátky lebo som na turnaji v Čechách a v pondelok dam jeden dlhýýý.... A bude tam 1 prekvapenie :P

,,Aplikovať po bodnutí"
Pozriem na Thomasa a zaváham. Čo ak to nie je nič dobré a ja ho tým zabijem? Ale v podstate on už umiera... Mám aspoň minimálnu šancu, tak si myslím, že ju treba využiť.... Z ruky mu vytrhnem jednu injekciu a zapozerám sa na neho.
,,Teraz ma dobre počúvaj," poviem cez zuby. Len prikývne a vystrašene sa na mňa pozerá.
,,Ak mu to ublíži, Budeš ľutovať." strhnem sa a prídem k Brianovy. Kľaknem si a chvílku na neho pozerám... Hlboko sa nadýchnem a prudko vydýchnem a celou silou mu to pichnem do stehna. Strhne sa a švihom sa postaví. Na všetkých prekvapene pozera a potom sa rozplače.. Neviem čo mám spraviť... Čo ak ho objímem a on ma znova odsotí so slovami "chod prec, za všetko môžeš ty."? Medzi jeho vzlykmi započujem ako vysloví moje meno. Na to pocítim ako sa jeho ruky obmotajú okolo mojich bokov a.jeho hlavu si položil na moj hrudník.Nezvládnem to a aj ja sa rozplačem. okolo mna sa obmotajú ďaľšie ruky. Je to Newt. Dá mi nežný bozk na líčko a zase vstane.
,,Tak ľuďia von. Necháme ich samých. " povie Newt a všetci bez slovka odpochoduju von.Nežne Briana odstrcim aby som mu videla do tváre. Jeho oči sú od plaču celé napuchnuté a červené. Jeho líčka su celé zmáčané od sĺz. Takého ma boli ho vidieť. Vazne sa mu zapozerám do oci.
,,Brian, Kde si včera večer bol?" Spytam sa a on sklopí zrak a neodpovie.
,,Brian.. " poviem žiadavejšie ale on stale nic.
,,Brian život ostatných a aj tvoj je v nebezpečí. Tak kde si do frasa včera bol. " trochu zvýšim hlas. On začne znovu vzlykať a privynie sa ku mne.
,,B-Bo-l so-m v La-La-byrinte." vykokce zo seba a mne padne sánka.
,,Prečo si bol v Labyrinte sám a ani nie.si bežec. " poviem trochu vyčítavo.
,,Chcel som ti pomôcť. Chcel som, aby si bola v bezpečí. " zavzlyká mi do hrude a mna pychne pri srdci.

This is warWhere stories live. Discover now