RANO
,,Vstávaj láska."
,,Dobre nechaj ma spať v mojej diere
"precedím cez zuby a ani neotvorim oči. Okolo mňa sa obmotajú silné paže a vynesú má von.
,,Pusti ma. " poviem a zoskočím z neho. Idem smerom do kuchyne ale Newtovu ruky sa obmotajú okolo mojich bokov a on si ma otočí celom k nemu.
,,Viem, že sa na mňa hneváš ale Alby by rozhodol rovnako. Sám som bol pár krát v diere za bitky."začne.
,,Ty a bitka? Veď ty si môj malý chlapec. "zasmejem sa.
,,No počkaj. Porazím Gallyho hneď ako vojdem do kruhu. "zasmeje sa a chytí má za zadok.
,,Má to byť stávka? " spýtam sa.
,,Áno " usmeje sa.
,,Dobre. Ale teraz ma Pánvička potrebuje v kuchyni. Ale najprv si idem vybaviť účty. " poviem keď uvidím Ninha vyjsť z Labyrintu. Keď ma zbadá ako za ním bežím začne zdrhať. Za pár chvíľ ho doženiem a zhodim ho na zem. Sadnem si na neho obkročmo. Uvidím Newtov naštvaný fejs. Je mi to jedno. Začnem ho štikliť.
,,Už ti nikdy Nezoberiem chlast. Len prosím prestan lebo sa doštím a toto sú jediné moje čisté nohavice." zleziem z neho.
,,Idem za Pánvičkou. Nech mi vráti chlast. Čau. " zasmejem sa a oboch nás postavím.
,,Čo varíme? "skočím nadšene do kuchyne
,,Na daj si. "hodí po mne presne tu istú flašku ako včera.
,,Si zlato. " poviem a napijem sa. V hrdle pocitim horkú chuť.
Zrazu mi ju niekto vytrhne z ruky.
,,Čóne?!? "otočím sa a za mňou stojí Minho.
,,Zase ty?"spýtam sa pobavene a on si odpije a podá mi ju s5.
,,Asi.sa.dneska opijem. " poviem a poriadne si odpijem.
,,Tak to si neuhádla. " počujem hlas za sebou.
,,A kto má zastaví? " spýtam sa s úškrnom.
Ako na drzovku so odpijem z fľaše.
,,Poviem to Newtovy.'' oborí sa.
,,Gally milý Gally. Newt mi nebude rozkazovať. " zasmejem sa a napijem sa poriadneho dúšku.
,, To sa ešte uvidí. " povie odporne a odíde.
,,Chrissy daj si dnes od varenia oddych. Chod do lesa pre hnojivo. Ria ho bude potrebovať asi za hodinu a čím skôr tým lepšie. " zasmeje sa Pánvička a ja ho objimem. Následne si zoberiem košík a idem do lesa. Idem si 10 minút lesom a zastanem uprostred. Začnem naberať hnojivo a zrazu pocítim ruky na mojich bokoch.
ESTÁS LEYENDO
This is war
Fanfic60 chalanov a 6 dievčat? Jeden obrovský labyrint . Jedno prekvapenie . Láska na prvý pohľad. Smrť na každom kroku . Denná rutina. //Labyrint//